Kulikszorty Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Mam ten sam problem. Podepnę się do tematu jeśli można. Motor ten sam co u Blondi92, przebieg 265 tyś. Chodził głośno już jakiś czas ale oprócz tego nie było innych objawów. W sobotę odpaliłem auto i zaczął szarpać jak traktor. Po ruszeniu dym z rur i prawie zero mocy. Po dodaniu gazu szarpał. Na szczęście dałem radę dojechać do mechanika, gdzie auto stoi do dzisiaj. Czy ktoś może doradzić czy kupić te same wałki co Blondi92 czy oryginalne regenerowane albo może jeszcze jakieś inne ?
Tommy Gun Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Dekle do góry i wstępna weryfikacja wałków z resztą osprzętu. Jak odkręcasz korek od wlewu oleju i położysz go luzem to zasysa go czy nic się nie dzieje ?? Polecam też przy okazji dać wtryskiwacze do sprawdzenia. Kosztuje to niewiele a masz pewność w jakiej są kondycji.
Kulikszorty Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Odma całkiem zapchana, a pestki wpadły do miski. Wymiana wałków i osprzętu bankowo ale zastanawiam się co z tą odmą ?????? Kupić filtr czy czyścić starą? Wyciek oleju z pokrywy zaworów od strony wtryskiwaczy. Kupić nowe oryginalne pokrywy czy można to jakoś inaczej naprawić ?
adifek Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 lepiej nie oszczędzać z czyszczeniem czy też odzyskaniem starych cześci lepiej wymień komplet będziesz pewny że nic nie padnie już
brand Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) Kultura pracy fajna, ale jak sie juz zaczna problemy to klops po calosci Edytowane 6 Października 2015 przez brand
majkel_majki Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Plastikową odmę można śmiało czyścić, nie czyściło się starych szmacianych. Uszczelki wtryskiwaczy występują w zamienniku.
opoj512 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Ja niedawno wymienialem walki przy przebiegu 285 tys i u mnie wygladaly katastrofalnie. Czesci kosztowaly mnie 3100 z z Ruville i robocizna prawie 1000 zl
bartek1561 Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 panowie szukalem i szukalem moze ktos wie czy ma filmik jak brzmi silnik z padajaca hydraulika bo nie dlugo bd chcial kupic taki silnik a nie chcialbym kupic kota w worku ogolnie bd szukal silnika BAU,BCZ,BDG,BDH
slawinio Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 panowie szukalem i szukalem moze ktos wie czy ma filmik jak brzmi silnik z padajaca hydraulika bo nie dlugo bd chcial kupic taki silnik a nie chcialbym kupic kota w worku ogolnie bd szukal silnika BAU,BCZ,BDG,BDH W 2.5 tdi każdym , co około 200 000 km powinno się wymienić hydraulikę wraz z rozrządem. Tak zapobiegawczo. Ja mam silnik BDG i tez wymieniałem bo była padaczka . Zmienisz i będziesz latał.
lunatic Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 Zapobiegawczo bzdura jak wytarte wymieniasz a jeżli dobre to nie bez sensu pisać zapobiegawczo.
slawinio Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 Zapobiegawczo bzdura jak wytarte wymieniasz a jeżli dobre to nie bez sensu pisać zapobiegawczo. Chyba nie zrozumiałeś przekazu. Nie chodzi o walki tylko o hydraulikę (hydrosztosy) , jeżeli nie wymieniałeś u siebie i nikt tego wcześniej nie robił, to już tylko mały krok do katastrofy... Wiem bo przerabiałem u siebie , a silnik mam niby poprawiony BDG... A jednak nie do końca....
lunatic Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 NIe wiem jak to jest u mnie z hydraulika zrobiłem od grudnia 91tys i na razie wszystko duzego przebiegu nie mam bo dopiero za 10tys 300tys bedzie. A w poprzednim 2.5 miałem najechane 550tys. I też nie robiłem w nim nic ciekawego wałki i hydraulika raz była wymieniana przez zły olej który był lany. Przez poprzedniego wlasciciela.
bartek1561 Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 niby BAU jest pancernym silnikiem a BDG nie do konca, znalazlem ciekawy egzemplarz ma 308 tys nalatane tylko ciekawi mnie dlaczego ma bardzo wytarty przycisk od wlaczania i wylanczania ESP wiec chyba sobie od puszcze.
Kulikszorty Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Za części Ruville zapłaciłem ok. 2100 zł + 2 zimerinig, zimering wału, pasek rozrządu, uszczelki dekli, pompa wody, olej, płyn chłodniczy i pozostałe dupsiki ok 730 zł + 770 zł robocizna = ok. 3600 zł
falko29 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) Ja właśnie jestem na etapie regeneracji moich wałków, bo wałki Ruville zwyczajnie nie pasowały.. Mam silnik AKE z przełomu 2001/2002 i podobno była jakaś zmiana konstrukcyjna. Koszt wychodzi tak: 1400pln za regenerację wałków + 1356 za hydraulikę, popychacze pestki i inne bajery które tam przychodzą, do tego nowe uszczelki dekli , do tego pasek rozrządu i za same części wyjdzie w granicach z 3300 + robocizna zapewne koło tysiaka Edytowane 18 Listopada 2015 przez falko29
lunatic Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Ja właśnie jestem na etapie regeneracji moich wałków, bo wałki Ruville zwyczajnie nie pasowały.. Mam silnik AKE z przełomu 2001/2002 i podobno była jakaś zmiana konstrukcyjna. Koszt wychodzi tak: 1400pln za regenerację wałków + 1356 za hydraulikę, popychacze pestki i inne bajery które tam przychodzą, do tego nowe uszczelki dekli , do tego pasek rozrządu i za same części wyjdzie w granicach z 3300 + robocizna zapewne koło tysiaka A jaki przebieg? i czemu regeneracja nie lepiej nowe?
falko29 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) Regeneracja ponieważ inne nie pasowały, a zakup nowych z ASO jest nieopłacalny. Przebieg auta wg licznika chyba z 250 tys. A tak wedle ogólnego zmęczenia auta to pewnie ze 450 tys ma Edytowane 19 Listopada 2015 przez falko29
lunatic Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 A no własnie bo dziwie się mój ma 291tys i nie ma objawów żadnych wałków ale mam sprawdzony przebieg z serwisem może dlatego.
danielciagala Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Mój ma 283 wg. aso i mam już troszke słabszą kompresje... więc przy następnym rozrządzie wałeczki do wymiany.
falko29 Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Autko odebrałem z warsztatu - Regeneracja wałków (Firma świątek), wałki Ruville nie pasowały...- Cała hydraulika INA = 3x24 dzwigienki pestki popychacze i inne ciulstwa potrzebne do tego - uszczelki dekli zaworowych - zimmeringi wałków - pasek rozrządu- pompa wody Koszt części 3600 pln robocizna tylko 800 plnCałość 4400Auto robione w firmie Auto naprawa Pisarek Zbigniew Orzesze-MościskaPolecam warsztat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się