Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania kierownicy przy obracaniu na postoju tylko na wolnych obrotach w Audi A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

chyba pozostaje aso, powinni udostępnic takie informacje

Opublikowano

Ktos to ogarna ?

Opublikowano (edytowane)

Hej koledzy, 

Odgrzeję trochę kotleta bo mam takie samo zjawisko u siebie tylko, że w A6 C6 przedlift. Obecnie mam u siebie przewód 4f1422893AG. Czy ktoś się orientuje może, albo mógłby sprawdzić w etce czy ten przewód został zastąpiony jakimś nowszym? Na używki patrzę raczej z rezerwą bo używany to ja mam :wink: a znalazłem nowy firmy A-tip może ktoś zna tego producenta. 

Dzięki za pomoc

 

Edytowane przez viki81
Opublikowano (edytowane)
W dniu 9.11.2015 o 06:29, wrclaguna napisał:

8K1422893CT--->8R1422893R

Możesz mi powiedzieć jaki wąż powinien pasować do mojego auta.

Czy można za pomocą VCDS-a sprawdzić ciśnienie we wspomaganiu? Może wtedy bardziej będzie można podejrzewać ten wąż.

2019-04-16 10.21.16-1.jpg

Edytowane przez duzy616
załącznik
Opublikowano
W dniu 29.07.2018 o 13:22, Resideent napisał:

Dzięki Pezet6 za info ,właśnie też sądziłem że przewód nr.10 ,ale porównując go z tym co podają na forum z oznaczeniem "R" nie ma on nic wspólnego .Wyglądają w ogóle inaczej .Więc teraz pytanie ,jaki przewód zastosować o jakich numerach ?Być może zbiegiem czasu został On zastąpiony innym numerem ,tylko jakim ?Ktoś może ma lepsze możliwości dojścia lub dane ,więc będe wdzięczny za odpowiedz.Pozdrawiam

Czy udało się wymienić przewód - jakie są efekty ?

Opublikowano

Witam odgrzeje kotleta. 2.0 CAHA 2008r. to samo drgania na postoju podczas skrętu plus słychać lekko pompę. Z jakimi numerami kupić wąż??? To jest ten dłuższy tak?? Z góry dzięki i pozdrawiam :)

Opublikowano

Witam szanowne grono. No i mnie również trapi problem drgań kierownicy na postoju na wolnych obrotach. Ktoś rozwiązał ten problem definitywnie? czy wymiana węza na ten z końcówką R jest jedynym sposobem plus oczywiście nowy płyn do wspomagania(ori vag oczywiście)???   Denerwują mnie te drgania i takie delikatne tyrkotanie przy manewrach na parkingu ....chciałbym to zrobić i zapomnieć o temacie..Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Ja też mam ten sam problem. Drgania na postoju, przy dodaniu delikatnie gazu problem znika. 

Czy osoby które wymieniły waż moga potwierdzić że to pomaga ?  Jest kilka osób które czeka na info:)

 

Update: 

Brak info od Was więc zaryzykowałem i dzisiaj jestem po wymianie i faktycznie po założeniu 8R1422893R problemy ustały.  Uwaga nowy wąż ma trochę inny kształt i nie pasuje plug and play, wiec mechanik będzie musiał troche pokombinować - ale warto.

Edytowane przez tepe
Opublikowano

Odgrzeję temat. 

Servotronic 1N3 3.0 TDI V6. W jaki nowy wąż powinienem się zaopatrzyć? :eusathink:

Opublikowano

Witam, u mnie ten sam problem był od razu po zakupie auta ale wiedziałem że wymienię maglownice na elektro- hydrauliczną więc na początku nic tym nie robiłem. Po wymianie maglownicy na servotronic myślałem że problem zniknie ale jest dokładnie to samo. Dodałem do nowego płynu ceramizer ale to też nic nie dało. Kupiłem nową pompę wspomagania i w poniedziałek będę wymieniał zobaczymy czy to pomoże. Jeżeli nie pomoże to zostaje tylko przewód. 

Opublikowano
23 godziny temu, darekaudi4 napisał(a):

Witam, u mnie ten sam problem był od razu po zakupie auta ale wiedziałem że wymienię maglownice na elektro- hydrauliczną więc na początku nic tym nie robiłem. Po wymianie maglownicy na servotronic myślałem że problem zniknie ale jest dokładnie to samo. Dodałem do nowego płynu ceramizer ale to też nic nie dało. Kupiłem nową pompę wspomagania i w poniedziałek będę wymieniał zobaczymy czy to pomoże. Jeżeli nie pomoże to zostaje tylko przewód. 

Hej, udało mi się dzisiaj wymienić pompę na nową i zero poprawy. Został tylko przewód do wymiany na  8R1422893R.

A może wystarczy usunąć ten wadliwy zawór który się znajduje wewnątrz węża ? 

Opublikowano
2 godziny temu, darekaudi4 napisał(a):

Hej, udało mi się dzisiaj wymienić pompę na nową i zero poprawy. Został tylko przewód do wymiany na  8R1422893R.

A może wystarczy usunąć ten wadliwy zawór który się znajduje wewnątrz węża ? 

 

Wymień cały wąż. Ja do teraz jeżdżę -  zero problemów.

Opublikowano
9 godzin temu, tepe napisał(a):

 

Wymień cały wąż. Ja do teraz jeżdżę -  zero problemów.

Wąż zamówiony mam nadzieję że to pomoże. Jak wymienię dam znać czy pomogło .

Opublikowano (edytowane)

Ktoś się orientuje czy to ten zaworek w wężu do wspomagania jest odpowiedzialny za drgania podczas skręcania ? Bo w wężu 8R1422893R raczej nie ma innego zaworu, dmuchając ( ustami ) zbyt wielkiego oporu nie ma. 

IMG_20240907_212955.jpg

Edytowane przez darekaudi4
Opublikowano (edytowane)

Hej, 

Jestem już po wymianie węża od wspomagania stary jaki był zamontowany miał numer 8K1422893CB a nowy (używany) zamontowałem 8R1422893R i problem z drżeniem kierownicy został naprawiony. Wymiana nie należy do skomplikowanych i zajęła ok 2 godzin. Najwięcej schodzi z demontażem osłony poduszki silnika którą trzeba wykręcić ponieważ wąż idzie pod poduszka silnika. Wąż o numerze 8R1422893R nie do końca pasuje ponieważ ma inaczej wygiętą rurkę od strony maglownicy, ja po prostu ją podoginałem do kształtu starej używając imadła i szczypiec 😁😁😁.

Edytowane przez darekaudi4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...