rysiu2006 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Lampy bym zostawił tylko końcówkę wydechu zmień na jakaś dwururkę
Boosman Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2015 Bedzie będzie; ) Narazie inne wydatki + wakacje i trzeba zwolnic ; p Kierwonica z s4 pasuje bez problemu ? mały wieloklin ?duzy?
rysiu2006 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 No ja mam przedlift nie pamiętam czy tam jest duży czy maly musisz obczaić w necie ale chyba duży bo poliftach jest mały ale 100% pewności nie mam
KamcioooA4 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Będzie to samo co na 225/45 czyli balon obcierający. Jak masz gwint to pakuj koło 18' U kuzyna nie trze na 215....18 i 1.6..proszę cię. .na 17 juz ledwo jedzieJezdxiles 1.6 ze tak sądzisz? Kolo 15 z opona 60 jest wieksza niz 17 na profilu 40. Wiec nie wiem czemu tak stwierdzasz Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
Boosman Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2015 215/45r17 napewno też pomoże bo jest węższa opona i niższa , ale najwiekszą przyczyna mojego problemu jest ''MIEKKI MTS - SZAJS JAKICH MAŁO'' No ja mam przedlift nie pamiętam czy tam jest duży czy maly musisz obczaić w necie ale chyba duży bo poliftach jest mały ale 100% pewności nie mam no ja mam polifta ,wiec chyba duży - moze ktoś wie dokładnie , odpowiedź mile widziana
tatar123 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 215/45r17 napewno też pomoże bo jest węższa opona i niższa , ale najwiekszą przyczyna mojego problemu jest ''MIEKKI MTS - SZAJS JAKICH MAŁO'' No ja mam przedlift nie pamiętam czy tam jest duży czy maly musisz obczaić w necie ale chyba duży bo poliftach jest mały ale 100% pewności nie mam no ja mam polifta ,wiec chyba duży - moze ktoś wie dokładnie , odpowiedź mile widziana Na gwincie supersportu czuje się jak na kiblu
rysiu2006 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 mały wieloklin jest w przedlifcie duży w polifcie wiec z dużym wieloklinem potrzebujesz
Boosman Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2015 (edytowane) Dziękuję bardzo Rysiu A tak o tym 1.6 i felgach 17,18 to najwiecej mowia ci co nie mieli, prawda jest taka 17 z opona 225 mula ale z 215 nie wieksze znaczenie ma opona i jej opory toczenia, na 18 zaloze 215/40 i bedzie miod malina;) Wiadomo ze różnice miedzy 15 (195/65 ) a 17 (225/45) odczujemy bo to duza szerokosc , ale w innym wypadku zakladac 18;) z gleba i tak nie poszalejemy , co z tego ze pod maska 200 km a miska olejowa 2 cm od ziemi ; p A na 18? 215/40 czy 215/45 Edytowane 29 Czerwca 2015 przez Boosman
Mesiah Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Jak założysz to się dowiesz jak będzie. Ja przerabiałem od 15 do 19 w swoim aucie i różnice są duże. U Ciebie przy 1.6 będzie siepa i tyle. Ważąc koła (ronal-ronal) miałem ok 4kg różnicy na jednym kole między 17 205/50 a 18 225/40. Do tego dochodzą jeszcze większe opory toczenia. O komforcie nie wspominam bo to Cię raczej nie interesuje. Pojeździsz chwilę poszpanujesz i będziesz zmieniał koła. Każdy musi poczuć na własnej skórze tak to już jest. No chyba, że B5 robi u Ciebie za drugie auto i nie jeździsz nią wszędzie i na co dzień. Ja pisze Ci jak to się u mnie odbywa. Dojeżdżam autem do pracy i często muszę się nim szybko i sprawnie poruszać a nie sterczeć i hamować ruch jadać 70. Mam teraz zawias ustawiony na ok 60/55 więc da się to jakoś pogodzić (wygląd/użyteczność) Co do opon to 215/40. Będzie naleśnik i tłuczek ale 215/45 to już za duża średnica koła (20mm większa średnica od serii). Zmulisz auto jeszcze bardziej i na 18 taka opona wygląda już trochę baloniasto.
Boosman Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2015 (edytowane) Jezdzilem na 18 i nie ma tragedi w komforcie a miedzy 225/45R17 a 215/40r18 duzej roznicy nie ma.Wiadomo ze muli i jest tak jak piszesz 18 przy 200km ale dla lansu moze warto ; p mam tu kumpli co maja 18 i zaden nie narzeka moze sie boi ; p ale wtedy by zmienili na 17 kazdy ma swoje odczucia i dobrze ze kazdy sie wypowiada A tak do tego wszystkiego mam pytanko , bo dzis mnie zaskoczyla jedna rzecz..Przyjechał kolega audi A3 ma MTS i ma twardego i mocno zglebionego ( reka nie idzie ugiac praktycznie) a u mnie jest miekki, inaczej jest w a4? Bo sie pogubilem Edytowane 30 Czerwca 2015 przez Boosman
Mesiah Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Ty porównujesz 18 215/40 do 17 225/45 a ja do 205/50. Wiadomo, że między dwoma pierwszymi różnicy nie odczujesz. Ba na 18 przy węższej oponie może być nawet lepiej na koleinach.
Boosman Opublikowano 1 Września 2015 Autor Opublikowano 1 Września 2015 (edytowane) no racja panie Mesiah Mała Sesja Dach na czarno narazie nie wypałil przyszły inne wydatki Przegląd OC Termostat Czujnik temperatury Przepływomierz i Rozrzad musze zrobic więc na chwile obecna musze zrobić sprawy najważniejsze I myśle nad takim felunkiem co wy na to i oponki do tego 205/50r17 Edytowane 1 Września 2015 przez Boosman
KULARESKO Opublikowano 1 Września 2015 Opublikowano 1 Września 2015 (edytowane) no racja panie Mesiah Mała Sesja Dach na czarno narazie nie wypałil przyszły inne wydatki Przegląd OC Termostat Czujnik temperatury Przepływomierz i Rozrzad musze zrobic więc na chwile obecna musze zrobić sprawy najważniejsze I myśle nad takim felunkiem co wy na to i oponki do tego 205/50r17 ORI jak są to ale widziałem kiedyś na b5 chinole to sredni efekt ale sa gusta i guściki. Tam chyba ori jest 19'' ? Szyby ile procent tyl? Edytowane 1 Września 2015 przez KULARESKO
Boosman Opublikowano 1 Września 2015 Autor Opublikowano 1 Września 2015 Ori tylko ''19'' a 19 nie chce , mysle że te by ładnie wyglądały Tył 15% przód 30%
xBladex Opublikowano 1 Września 2015 Opublikowano 1 Września 2015 A ja bym avusa zostawił.. Lecz ta felga tez mi się podoba. Tylko ze moim zdaniem lepiej one pasują do b6.. Ładny sedanik
Boosman Opublikowano 1 Września 2015 Autor Opublikowano 1 Września 2015 (edytowane) Powiem tak , po ostatniej rozmowie z kolegami i wgl przymierzam sie do ''18'' oponki 215/40R18 Autem jeżdżę praktycznie w weekend , i to po prostej drodze , zobaczymy jak będzie , jechałem dziś peugeotem 306 na 18 i gwincie nie ma twardo a na 215/40r18 prowadzi się lepiej niż moje audi Więc panowie czekać , czekać na foty , co mnie tylko trzyma to fundusze , i dwa drugie wydatki dziołcha i rowerek który jest chyba wiecej warty niż audi , Pasja kosztuje niestety Tylko pytanko jakie ET i 8,5 J wejdzie ? 8,5J i opona 215/45r18 ma ktoś tak ? jest naciag ? Edytowane 2 Września 2015 przez Boosman
Boski92 Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Służę uprzejmie 215/45 R18 http://tyrestretch.com/8.5-215-45-R18/
jacca90 Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 juz ci pisalem 8.5j et30 na tyl jest idealnie z przodu przy takim j musi byc pewnie et35. i oponki 215/40 badz 205/40 bo przy 45 na 18 bedzie balon
Boosman Opublikowano 23 Września 2015 Autor Opublikowano 23 Września 2015 Dziekuje bardzo Panie boski pomyłeczka chodziło mi o 215/40 r 18 - 45 mi nie wejdzie : ) Dzieki za rady , felgi szukamy na wiosne Narazie auto jest w szpitalu leczy sie na : -rozrząd (pompa , pasek , napinacz , nowy płyn chłodniczy ) - 500zł za wszystko -olej MOTUL 10w40 + Filtr = 150 -poduszki amort... wystarczy dokrecić w moim przypadku ( bolączka a4 b5)
j4s2c2vr Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Wylecz je jeszcze z sline żart oczywiście jak kto woli upiekszać auto
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się