Maniusiek28 9 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Jakieś skutki uboczne po wymianie na motula? Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka nie stwierdziłem, różnic w pracy również wymieniłem tak na wszelki wypadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cycek800 1 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Też się zastanawiam nad wyminą oleju ale kupie w serwisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zen8000 5 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 daj znać ile taka przyjemność Już wymieniłem na LMa z dodatkiem MoS 2 do przekładni przejechane ok 200km narazie ok Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemox6 0 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Ile wchodzi do litrów?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Niecałe 2 litry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateos 0 Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 (edytowane) Gdzie Wy tam wlaliście 1,8-2 litrów oleju do tylnego dyfra w A4 B6 Q ? W ASO otrzymałem jasną informację że wchodzi niecały litr i to też potwierdza strona Motula 0,9litra www.motul.com dobierz olej A i jeszcze jedno czy oleje jakie kupiliście były LS? nasze dyfry są wyposażone w układy Limited Slip i przynajmniej Motul to rozróżnia oficjalnie i jak do skrzyni jest Gear 300 75W90 to do dyfra jest Gear 300 LS 75W90 https://pl.wikipedia.org/wiki/Mechanizm_r%C3%B3%C5%BCnicowy Edytowane 1 Lutego 2016 przez Mateos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narkil 4 Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 U mnie weszło około 1,5L . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Gdzie Wy tam wlaliście 1,8-2 litrów oleju do tylnego dyfra w A4 B6 Q ? W ASO otrzymałem jasną informację że wchodzi niecały litr i to też potwierdza strona Motula 0,9litra www.motul.com dobierz olej A i jeszcze jedno czy oleje jakie kupiliście były LS? nasze dyfry są wyposażone w układy Limited Slip i przynajmniej Motul to rozróżnia oficjalnie i jak do skrzyni jest Gear 300 75W90 to do dyfra jest Gear 300 LS 75W90 https://pl.wikipedia.org/wiki/Mechanizm_r%C3%B3%C5%BCnicowy do tego dyfra wchodzi dokładnie 1.5 litra G052145A1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 do skrzyni i do dyfra w b5 idzie ten same olej 75W90 SAE GL4, choc ostatnio do skrzyni zalalem elfa 80W90 z tymi samymi normami i tez jest ok, w mrozy tylko dluzej trzeba ja rozruszac bo jest deko gestrzy przy ujemnych temperaturach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Awra 28 Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 w b7 nie jest ten sam olej? są dwa inne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Od kiedy seryjny dyferencjał w a4 ma szperę? Blokada dyferencjału jest elektroniczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 kto napisal ze ma ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Mateos zasugerował, nie zacytowałem posta. EDS to nie szpera cierna, której w a4 nie ma i w związku z tym nie stosuje się oleju do dyferencjałów ze szperą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MemberA4 68 Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Koledzy czy ten olej tylko do dyfra się nadaje? Shell Spirax S6 ASX 75W-90 http://www.eko-oil.pl/db/oferta/1404388102_GPCDOC_Local_TDS_Poland_Shell_Spirax_S6_AXME_75W-90_%28pl%29_TDS.pdf Mogę dostać 5L tego oleju za FREE. Najpierw bym zrobił płukanie a później tym olejem bym zalał dyfer gdyby odpowiadał specyfikacjami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateos 0 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Mateos zasugerował, nie zacytowałem posta. EDS to nie szpera cierna, której w a4 nie ma i w związku z tym nie stosuje się oleju do dyferencjałów ze szperą. Po opisie ze strony Motula wynika że do dyfra w a4 można zastosować 300 LS 75W90 lub 300 75W90 natomiast do quattro ze szperą nie powinno się stosować samego 300 75W90, sądzę że i tak to lepkość ma pierwszorzędne znaczenie przynajmniej dla naszych torsenów z A4 Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cycek800 1 Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Czytałem na innych forach że jeszcze się wymienia w samym torsenie ale nie wiem gdzie on jest i jak się to robi, gdzie jest jakaś śruba spustowa i do nalewania oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Takie akcje to przy automatycznej skrzyni, która ma dwa obiegi oleju-ATF do pracy mechaniki skrzyni i przekładniowy dla dyferencjału i torsena, tam rzeczywiście olej z dyfra i torsena spuszcza się i wlewa w innym miejscu. W manualnej skrzyni jest tylko olej przekładniowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MemberA4 68 Opublikowano 14 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2016 (edytowane) Czytałem na innych forach że jeszcze się wymienia w samym torsenie ale nie wiem gdzie on jest i jak się to robi, gdzie jest jakaś śruba spustowa i do nalewania oleju Dobrze kolego słyszałeś ale nie do końca. Ja również przekonałem się sam na własnej skórze że spuszczając olej ze skrzyni zleci Ci tylko ok 2L(chyba że był wymieniany to może wylecieć więcej) a odkręcając drugą śrubę spustową przy torsenie wyleci dodatkowe 0,5L czyli razem masz tyle ile ETKA podaje. Posiadam skrzynię GBC od Q i zastanawiałem sie poco jest drugi korek spustowy przy torsenie. Teraz już wiem. Jeśli chodzi o wlewanie to tylko korkiem wlewowym od skrzyni sie wlewa przewiń do 8:15 tam jest o wymianie w skrzyni Edytowane 14 Maja 2016 przez MemberA4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Wymieniałem olej w skrzyni 01e z quattro kilka razy i za każdym razem zlewałem olej tylko główną śrubą spustową. Przy nalewaniu nigdy nie weszło jednak więcej niż 2,4 litra, więc trochę w samym torsenie jednak zostaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubcio1980 36 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Dev napewno wchodzi 1.5l? Mi w aso też powiedzieli 0.9 i zgłupiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się