roxerxc90 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 (edytowane) Witam, od razu zaznaczam że nie wiem czy w dobrym dziale zamieściłem temat. Problem jest taki, w zasadzie to nie wiem czy to problem. Audi A4 B7 silnik 2.0TDI BRD z 6 manualem przebieg 217000 km Przy zmianie biegów w momencie wciskania sprzęgła, obroty silnika zamiast maleć, delikatnie jeszcze wzrastają, tak mniej więcej o 200-300 obrotów na około pół sekudy, po czym maleją. Tak chyba nie powinno być? Im dynamiczniej się przyspiesza, a w zasadzie zmienia biegi, tym ten wzrost obrotów jest większy i analogicznie gdy mniej. Co to może być? Edytowane 25 Czerwca 2015 przez roxerxc90
Musashi Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 a moze zbyt pozno puszczasz gaz? mysle, ze na dzien dobry podepnij auto do VAGa, zrob komplet logow, sprawdz bledy.
grami121 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Sprawdź czujnik położenia pedału sprzęgła. Jak jest walnięty tak właśnie się dzieje.
roxerxc90 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2015 Zbyt późne odpuszczanie gazu odpada, w moim Vito i Lagunie biegi zmieniam dokladnie w taki sam sposob i nie ma z tym żadnego problemu. Czujnik położenia przez vaga sprawdzić?
SotoM Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Stalo sie to nagle? Byłeś na jakiejś porządnej diag.silnika? Tak vagiem można spr.czuj.pedału sprzęgła.
grami121 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 (edytowane) Czujnik można sprawdzić w VCDS ale dokładnie nie pamiętam czy to było w silniku czy liczniku, napewno w którymś z tych i na 100% była to grupa 006. W jednym polu są zera i jedynki (coś na podobę: 001011) i jak wciskasz sprzęgło lub hamulec a czujnik jest sprawny to zera zmniejają się na jedynki. Inne sprawdzenie to gdy auto ma tempomat. zazwyczaj jak czujnik sprzęgła lub hamulca jest uszkodzony to nie da się uruchomić tempomatu. Edytowane 27 Czerwca 2015 przez grami121
roxerxc90 Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Opublikowano 4 Lipca 2015 Tempomat jest, działa wszystko w nim, sprzeglo elegancko caly układ odłącza. A czy to stalo się nagle? Nie wiem, auto ojca nie dawno go kupił i tak juz w nim bylo, wg niego to nie byl problem, no ale przy zmianie biegów to troche męczące a i sama jazda nie jest ani troche płynna :/
SotoM Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 przepompujcie układ hydrauliczny sprzegła swierzym płynem - tak z 0,5L wyciagnijcie. mało który mechanik wymienia płyn a przede wszystkim uzytkownicy o to nie dbaja a jak zmieniaja to o wysprzegliku zapominają... nie spotkałem sie z czyms takim wiec ja bym od tego zaczał...
roxerxc90 Opublikowano 5 Lipca 2015 Autor Opublikowano 5 Lipca 2015 (edytowane) Czy "niesprawnie działający" układ EGR może miec na to wpływ? Jest właśnie bląd apropo tego układu, wg bloków pomiarowych można wywnioskować to samo. Edytowane 5 Lipca 2015 przez roxerxc90
Musashi Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 ale jaki błąd? Oczyście, że może być związane. Nudne jest powtarzanie każdemu z osobna aby w przypadku problemów robić diagnostyke i zamieszczać wyniki dla ułatwienia uzyskania porady.
marek89 Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 a pedal przyspieszena idzie plynnie czy sie przycina. moze potencjometr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się