Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Black Avant S-line Plus Quattro Engine Porsche Macan 3.0 V6 S Diesel


DanielMod

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, DanielMod napisał:

Wreszcie będzie wygodniej RAVAGLIOLI KPX337LWR do podnoszenia niskich fur wjechał na garaż ? spacer.png

Looks clean. Me like it! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj nie będzie miał ten piec lekko.. myślał ze jak z macana wyskoczył to może pod jakiegos emeryta trafi i na pole golfowe będzie go woził, a tu hardcut na każdym biegu....:decayed::decayed:

Edytowane przez HOLMATRO
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Pawel88ST napisał:

Na edc16 czy na ori edc17cp44 to śmiga ?

Postawiłem na EDC16 :) Wszystko działa włącznie z tempomatem , oczywiście da się połączyć EDC17CP44 z budą B7 , ale ja robiłem na EDC16. Niestety seryjna GTB2260VZK nie pozwala przekroczyć 330km i 740 Nm .. 

Edytowane przez DanielMod
  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat czujnika obrotów walka jest ci znany rozumiem ;) banalne rozwiązanie a wielu na tym poległo ;) 

edc16 łatwiej , tymbardziej ze połowa czujników , zaworków itp w silniku CTB bo chyba taki masz nie jest potrzebna do pracy ;)  na hybrydzie miałem w b8 cduc - bliźniak 350 km 680 nm ( po co tak mocno katować sprzęgło ) jak będziesz szukał kogoś kto robi hybrydy to zobacz najpierw ile wychodzi mocy realnie w innych projektach , Żeby przekroczyć 400 trzeba całkowicie inny rdzeń zastosować , turbina wtedy nie jest plug&play jeśli chodzi o smarowanie , na tych standardowych polskich „hybrydach”dorzucisz max  30-40 km ;) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Pawel88ST napisał:

Temat czujnika obrotów walka jest ci znany rozumiem ;) banalne rozwiązanie a wielu na tym poległo ;) 

edc16 łatwiej , tymbardziej ze połowa czujników , zaworków itp w silniku CTB bo chyba taki masz nie jest potrzebna do pracy ;)  na hybrydzie miałem w b8 cduc - bliźniak 350 km 680 nm ( po co tak mocno katować sprzęgło ) jak będziesz szukał kogoś kto robi hybrydy to zobacz najpierw ile wychodzi mocy realnie w innych projektach , Żeby przekroczyć 400 trzeba całkowicie inny rdzeń zastosować , turbina wtedy nie jest plug&play jeśli chodzi o smarowanie , na tych standardowych polskich „hybrydach”dorzucisz max  30-40 km ;) 

 

Tak temat odczytu wałka mi znany też chwilę myślałem jak zrobić i było dłubanie w sofcie , emulator itp testowałem kilka rozwiązań na początku ;-) Tak jak mówisz kilka czujników nie jest wogole potrzebne paliwowo dodatkowa pompa. Ekologia wyrzucona włącznie z chłodnicą spalin . Leży mi lekki wałek GTB25 jak pamiętam , myślałem coś najpierw na tym ogarnać moze jakie 2568 , potem widziałem Darkside ma GTD2872 niby w żeliwie i muszli VZK . Teraz też narodził się plan na S300V xd . Sprzęgło mam mocne jednomas custom ALU + tarcza i docisk Sachs Performance , na tyle ile dała seryjna VZK sprawdza się znakomicie zobaczymy dalej hehe przerabiałemtemat dwumasu w 2.0 TDI i od początku był pomysł na taki custom zamach :D spacer.png

Edytowane przez DanielMod
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...