Kamil 87 Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 Witam Panowie, mam mega problem z moim 3.0tdi, jadąc dzisiaj ok 60km/h nagle przestała działać klima i po przejechaniu następnych 300m zaczęła bardzo szybko rosnąć temp. silnika. Odstałem na poboczu ok 5min, temp spadła do 90 stopni i dojechałem do domu jeszcze jakieś 3km, znowu wystudziłem silnik i chodził na wolnych obrotach ok pół godz i nic temp idealnie, więc wsiadłem i kawałek się przejechałem po czym temp od razu do góry przy czym klima cały czas nie chodziła nawet się nie chciała włączyć. Czy ktoś może wie co to może być?
Kamil 87 Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Opublikowano 4 Lipca 2015 no własnie nie chce się zwłaczyc ale nie wiem który to bo są 2 ale jak auto chodziło to sie nie włączał
Majkeltaker Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 Jeden wiatrak powinien chodzić non stop, drugi wiatrak wtedy kiedy masz włączoną klimę
bosniak_sg Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 Jak wiatrak nie chodzi to ci się auto gotuje, jak drugi wiatrak się nie włączy to i klima się nie włączy bo czujnik ci kompresora nie włączy.
Kamil 87 Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Opublikowano 4 Lipca 2015 Dzięki wielkie za podpowiedz, czyli to jest to bo ani jeden ani drugi nie działają, podłączyłem na krótko i stoją w miejscu
Kamil 87 Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Opublikowano 4 Lipca 2015 Panowie doszedłem co się stało, bezpiecznik poszedł, miałem wsadzony bezpicznik 5 więc wimienilem na 5 i znowu się spalił więc dałem 7,5 i narazie jest ok, nie wiecie może jaki jest ori bezpiecznik od klimy?
bosniak_sg Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 Miałem pisać sprawdź bezpieczniki na obudowie bezpieczniki nie jest napisane? Sprawdź w googlach bo nawet na chłopski rozum 5 to za mało ja myślę że minimum 15-20, ale lepiej sprawdz.
Kamil 87 Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Opublikowano 4 Lipca 2015 No własnie też się zdziwiłem że to troche za mały, postaram się coś poszukac, bo cały czas było ok nic się nie działo a auto mam od roku, dopiero dzisiaj, moze klima była przeciążona przez te upały i nie wytrzymał Jednak lipa, chwile pochodzi i pali bezpiecznik, a na zaślepce od bezpieczników jest 5A aż dziwne.
Musashi Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 przetarta wiązka, silnik wentylatora sie zaciera.lub ew. modul sterujacy wentylatorami sie przegrzewa.
marcin4x4 Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 W życiu nie widziałem by w jakimś aucie wentylator chodził przez cały czas.
marcin4x4 Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 (edytowane) rozumiem, zimą -20 ale czujnik pamięta temperaturę z lata, wentylator musi chodzić. przetarta wiązka, silnik wentylatora sie zaciera.lub ew. modul sterujacy wentylatorami sie przegrzewa. ponoć na wymianę wentylatora i wiązki była akcja serwisowa. Edytowane 4 Lipca 2015 przez marcin4x4
Musashi Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 pomijając brak, wisko powoduje przepalenie bezpiecznika?
bosniak_sg Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 pomijając brak, wisko powoduje przepalenie bezpiecznika? Nie nie w audi nie ma visco napisałem marcinowi4x4 jaki wentylator chodzi cały czas.
marcin4x4 Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 (edytowane) Nie nie w audi nie ma visco napisałem marcinowi4x4 jaki wentylator chodzi cały czas. w 2,5 tdi masz wisko jakaś benzyna chyba też miała, więc w audi jest. Takich wynalazków nie miałem na myśli. Edytowane 5 Lipca 2015 przez marcin4x4
bosniak_sg Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 Odpowiadając koledze Musashi nawiązując do 3.0 tdi że tam akurat nie ma. Ty natomiast pisałeś że w ogóle w jakims aucie. Dobra nie ważne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się