pablo8004 Opublikowano 28 Października 2008 Opublikowano 28 Października 2008 Witam forumowiczów. Jak w temacie. Chcę obniżyć swoja furke, ale nie za mocno. Warto wchodzić w taki zestawik??? Ewentualnie co radzicie w przystępnej cenie?? Dzieki za porady. Pozdrawiam.. http://allegro.pl/item466273730_sprezyny_audi_a4_sedan_4cyl_b_11_94_10_00_35_30.html Znalazlem jeszcze takie http://allegro.pl/item460164846_sportowe_sprezyny_h_r_passat_b5_audi_a4_35mm.html
wustyle Opublikowano 28 Października 2008 Opublikowano 28 Października 2008 tak, pod warunkiem ze kupisz sportowe amortyzatory inaczej szkoda kasy
pablo8004 Opublikowano 28 Października 2008 Autor Opublikowano 28 Października 2008 tak, pod warunkiem ze kupisz sportowe amortyzatory inaczej szkoda kasy Ale dlaczego, skoro do -40mm podobno można obniżyć na ori amortyzatorach???
wustyle Opublikowano 29 Października 2008 Opublikowano 29 Października 2008 rob jak chcesz krotsze sprezyny + ori amorki to dla mnie pomylka
pablo8004 Opublikowano 29 Października 2008 Autor Opublikowano 29 Października 2008 rob jak chcesz krotsze sprezyny + ori amorki to dla mnie pomylka Ale może jakoś uzasadnisz swoje zdanie???
Reggi Opublikowano 29 Października 2008 Opublikowano 29 Października 2008 Ale może jakoś uzasadnisz swoje zdanie??? No przydało by sie .. Ja powiem tak ..słyszałem , że te LOWTEC sa dobre tylko strasznie twarde i obniżają wiecej niz katalogowo . Co do H&R to juz dobra półka... ja śmigam na takich .. mineło juz jakieś 2 lata na polskich drogach i nic sie z nimi nie dzieje TFU TFU Ja bym brał H&R ..cena tez dobra ..i stan ideał .
Arkady27 Opublikowano 29 Października 2008 Opublikowano 29 Października 2008 Co do H&R to ja bym sie wstrzymaj poniewaz kupiłem dokładnie taki sam komplet tez z passata B5 i niestety mój mechanik stwierdzil ze pasuje tylko przod a tył nie pasuje do moje a4, tez mam sedana i troche mnie to dziwi ze nie pasuje, teraz jezdze na przodzie obnizonym a tylnych spręzyn musze poszukac a temte dwie H&R sprzedaje.
pablo8004 Opublikowano 29 Października 2008 Autor Opublikowano 29 Października 2008 Co do H&R to ja bym sie wstrzymaj poniewaz kupiłem dokładnie taki sam komplet tez z passata B5 i niestety mój mechanik stwierdzil ze pasuje tylko przod a tył nie pasuje do moje a4, tez mam sedana i troche mnie to dziwi ze nie pasuje, teraz jezdze na przodzie obnizonym a tylnych spręzyn musze poszukac a temte dwie H&R sprzedaje. Tu kolego masz racje, o ile kojaże to w pasku spreżyna siedzi oddzielnie od amorka, więc może się różnić. Dzięki za ostrzeżenie A może coś takiego http://moto.allegro.pl/item461155053_audi_a4_tdi_sportowe_sprezyny_zawieszenia_40mm.html Tylko pytanie czy mają w ofercie -30 ew -35. Te -40 to na mój gust troszke za nisko bedzie. Ten LOWTEC bylby ok, ale jak kolega pisał twardy, czyli to też nie dla mnie. A może ktoś zaproponuje mi coś na czym jeździ i jest happy?? Następna ciekawa oferta tylko do avanta http://moto.allegro.pl/item470750792_zawieszenie_sportowe_audi_a4_avant.html Koledzy ciekawostka, zwróćcie uwage na tabliczke znamionową na ostatnim zdjeciu, jest audi a4 lim + avant 2wd. Czyli od avanta też jednak pasuje??? http://moto.allegro.pl/item460770461_amortyzatory_sportowe_audi_a4.html
krzysiek23 Opublikowano 29 Października 2008 Opublikowano 29 Października 2008 cuplainy daruj sobie nie warto,ten zestawik fk bardzo ciekawy i z amorkami ,pomyslal bym nad tym....co do zdania kolegi odnosnie sport amorkow do sprezyn to popieram... jezdze na amorach 1be czyli -20mm i sprezyny ap -60 i -40 powiem ci ze to nie jest to jak mielem sport amory i sprezyny w poprzednim aucie,zakretow gorzej sie trzyma i czasem zabuja na nierownosciach,na zakretach lekko sie przekrzywia czego nie mialem w poprzednim aucie,zawieszenie cale zroboine przod i tyl jakies 5000km temu, takze to nie jest wina wachaczy,tuleji belki czy magla,koncowek itd.tak jak myslalem wczesniej.....
pablo8004 Opublikowano 29 Października 2008 Autor Opublikowano 29 Października 2008 No ok, dzięki wielkie za cenne rady. Tylko ja szukam kompromisu między wyglądem, a komfortem. Cały zestawik pewnie jest twardy i sztywny. Lubie pojechać szybko w zakrętach, ale tłuke się codziennie po parenaście km po miejskich dziurach. A co chodzi o ten zestawik fk to faktycznie na fotach wyglada kozak. Jedyna wada to, że jest od avanta, a mi potrzeba do sedana. Wyczytałem, że nie podejdzie, chyba, że sie mylę??????
mlodyy Opublikowano 29 Października 2008 Opublikowano 29 Października 2008 tak, pod warunkiem ze kupisz sportowe amortyzatoryinaczej szkoda kasy z tym sie nie zgodze sam smigam od 4 miesiecy na H&R -40mm i na or amorach i nic zlego sie nie dzieje po za tym ze autko jak dlamnie lepiej wyglada i lepiej troszke sie prowadzi nawet przy komplecie z tylu nie do bija do kaca itp wiec kolega sie bardzo myli
wustyle Opublikowano 30 Października 2008 Opublikowano 30 Października 2008 a robcie co chcecie skracanie charakterystyki fabrycznego amortyzatora, poprzez zastosowanie krotszej sprezyny samo w sobie nie ma sensu tzn jezdzic sie da, bedzie wygladalo ok, ale zobaczysz o ile szybciej zuzyja Ci sie wahacze, same amory i opony
pablo8004 Opublikowano 1 Listopada 2008 Autor Opublikowano 1 Listopada 2008 Koledzy a taki zestawik http://moto.allegro.pl/item465282968_sprezyny_sportowe_audi_a4_b5_amory.html Mógłby ktoś się wypowiedzieć na temat pasowania zawieszenia od avanta do sedana??? Nigdzie nie moge znaleźć konkretów, tak czy nie[br]Dopisany: 30 Październik 2008, 16:23_________________________________________________Dzisiaj znalazłem takie zestawiki http://moto.allegro.pl/item459294764_sportowe_zawieszenie_obnizajace_audi_a4_b5.html http://moto.allegro.pl/item472504604_koni_v2_zawieszenie_gwintowane_sportowe_audi_a4_b5.html Podoba mi sie gwint koni, ładny stan i jak pisze sprzedający niby mało używany, tylko cena sporawa jak na mój fundusz
Pucek Opublikowano 1 Listopada 2008 Opublikowano 1 Listopada 2008 pierwszy zestaw taki sobie, dobre amorki ale spręzynki szajsowate drugi zestaw ODPUŚĆ, musi z nim być coś nie tak gdyż na allegro wisi od baaaardzo dawna czyli jakieśponad 8 miesięcy, a dlaczego??? jak podobno jest taki dobry, ja bym darował! natomiast trzeci zestaw badzo kozacki, ale drogi poszukaj w tym dziale, temat zakładał NOWAK_ZG i on miał ściągać zza granicy nówka gwint FK, za około 1200 zł więc cena extra, firma też dobra no i gwint, poszukaj też sobie na różnego rodzaju sklepach internetowych gdzie oferują FK... osobiście jeźdze na standardowych amorkach oryginały bo firma BOGE plus sprężynki Vogtland i jest nisko, miękko, a amorki tak bardzo nie poszły gdyż autem jeźdze rok po polsce, zawias taki miałem już, mam -40mm i co? po roku użytkowania, od przegladu do przeglądu amory są w dobrym stanie, mają 68/66 % zużycia!!! więc nie pchać tu kitu że amory tak dostawają w dupe, jak moje rok jeźdzą i poszły na gorsze o 4 %!!! jak się kupuje badziewne amory to potem siadają!!!
pablo8004 Opublikowano 1 Listopada 2008 Autor Opublikowano 1 Listopada 2008 pucek2509 dzieki za ostrzeżenie, od niedawna szukam i na allegro widze 1szy raz ten 2gi zestaw, gościu ma same pozytywy, wiec nie powinien kombinować. Może ma jakąś wade, nie dzwoniłem do gościa. A co do tego gwintu koni co sądzicie??? Jest warty uwagi??? Może lepiej zainwestować w taki mało chodzony komplet pożądnej firmy i mieć z głowy na pare latek, bo fury nie mam zamiaru zmieniać Tylko sprzedający mało pewny bo nazbierał troszke negatywów. Ale co do samego sprzętu to czy jest warty włożenia tej kasy???????
wustyle Opublikowano 3 Listopada 2008 Opublikowano 3 Listopada 2008 a widzisz i juz lepiej gadasz lepiej uzywany gwint dobrej firmy, w dobrym stanie (koni, eibach, weitec), niz kombinowanie z krotszymi sprezynami
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się