mcm Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 juz wczesniej ktos wrzucil screena z roznymi odcieniami hidow Wiem, że ktoś wrzucał, bo sam widziałem jakieś foto ze zlotu, ale chciałem zobaczyć, czy ktoś ma może jakieś nie ori żarniki ponad 4300k (nie dokładane HID'y). Wydaje mi się, jak mijam na drodze auta z wstawianymi xenami, że HID świeci jakoś mocniej niż ori. mocniej nie znaczy lepiej, ale to pewnie wrażenie bo te powyzej 6000K święcą niebieskawą poświatą i dlatego wydaje się że są mocniejsze, a poza tym czasami ksenony montowane są w zwykłych lampach odbłyśnikowych a nie w soczewce i one będą jaśniejsze, czasem też można wyczyścić soczewkę w lampach Valeo, bo może się przybrudziła i światła świecą ciemniej
HiRide Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 zauwaz ze hidy swieca mocniej niz ori xenon dlatego bo geniusze montuja je w lampach z odblysnikiem.Tam gdzie jest soczewka hidy swieca praktycznie tak samo jak ori
KOval81 Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Opublikowano 4 Listopada 2008 Ja mam właśnie u siebie nieco już zabrudzone klosze. Są takie jakby gęste plamki od środka. Może by się trzeba zastanowić nad rozbiórką i wyczyszczeniem. ale z drugiej strony (mam xenon+) nie parują mi na razie, a to dosyć częsty problem po rezanku :> Postaram się dziś zrobić fotkę po ciemku, jak świecą moje ori, bo jak dla mnie to lipka trochę. Ocenicie sami. Co do wkładania HID'ów (z reguły mega niebieskich :>) w reflektory z odbłyśnikiem , to za przeproszeniem lał bym w ryło . Soczewkę z HID'em i jeszcze dobrze ustawioną można wytrzymać, ale to to już przegięcie.
HiRide Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 Ja mam właśnie u siebie nieco już zabrudzone klosze. Są takie jakby gęste plamki od środka. Może by się trzeba zastanowić nad rozbiórką i wyczyszczeniem. ale z drugiej strony (mam xenon+) nie parują mi na razie, a to dosyć częsty problem po rezanku :> Postaram się dziś zrobić fotkę po ciemku, jak świecą moje ori, bo jak dla mnie to lipka trochę. Ocenicie sami. Co do wkładania HID'ów (z reguły mega niebieskich :>) w reflektory z odbłyśnikiem , to za przeproszeniem lał bym w ryło . Soczewkę z HID'em i jeszcze dobrze ustawioną można wytrzymać, ale to to już przegięcie. czasami jestem zmuszony do uzycia dlugich zeby pokazac komus jak mnie oslepia dzis tez postaram sie zrobic fotki jak to swieci ale pewnie nie wiele to nam da bo zdjecie nie odda rzeczywistosci
KOval81 Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Opublikowano 4 Listopada 2008 Zrób zrób w pełnej ciemni jak dasz rade na jakimś murze. Ja postaram się też wrzucić, bo naprawdę mam wrażenie, że moje są słabiaki.
Gość mmcv Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 u mnie ten sam problem . Na poczatku zwalalem na parowanei bi-xenona , jednak po przeczytaniu tych wszystkich wypowiedzi stwierdzam.... xennon w deszcz to jakies nieporozumienie... czarny mokry nieoswietlony asfalt potrafi skutecznie odbic to swiatlo w piz*u, co za tym idzie czasem mialme wrazenie ze mi swiatla nie swieca.... Troche to dla mnie nie zrozumiale. ... podobnie z mgla i sniegiem . Przeciez xenon mial rozpraszac ladnie czasteczki mgly - ja nie mialme jescze przyjemnosci jezdzenia w takiej konkretniej , w takiej lajtowej dobrze sobie radzily. Co do sniegu to jest ciezko jedna wielka biala sciana przerabielm temat.
Aydaho Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 Moje światełka świecą "pięknym, żółtawym światłem" ja mam serie 4300 i świecą pieknym białym światłem z typowym dla palników xenonowych rozszczepieniem barwy ... widocznie kupiłeś gówniane palniki i tzreba by je wymienic ale kombinacje z 8000 10000 i inne miliony odradzam - badziewie i wygląda jak niebieska folia na lampie
KOval81 Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Opublikowano 4 Listopada 2008 adaho - powyżej 6000k to ja nawet igdy nie myślałem. Ważna dla mnie jest widoczność, bo wożę małżonkie :> i bobasa małego. Żarników nie zmieniałem, bo mam ori od szkopa. Moje świecą cudnie, ale do czasu aż się rozpalą. Później jakoś podle żółto... ;( ja chcę ori, bo dają najwięcej światła. Dlatego też chciałem zobaczyć, jak wyglądają światła innych ludzi w nocy gdzieś na ścianie i porównać do swoich. Jak napisałem postaram się wrzucić fotkę, jak to wygląda, może coś podpowiecie. Jak możesz to zrób pokazową fotkę dla potomnych. Będę , bo może się okaże, że ja mam fobię jakąś, a świecą ładnie
verpa Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 a ja mam ori xenon ale nie swieci na zolto tylko na niebiesko, dzis wieczorem postaram sie zrobic jakies fotki. Jednak czasami tez mi sie wydaje ze jakos slabo swieca, moze czas wymienic zarniki, albo tak mi sie wydaje bo czesto jezdze z kolega ktory ma hidy w halogenie.
KOval81 Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Opublikowano 4 Listopada 2008 ja mam u siebie całkiem biały kolor w takim położeniu jak Ty na focie. Biały, wpadający momentami w laciuteńki fiolet. U Ciebie jakoś to na zielonkawo daje
HiRide Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 a ja mam ori xenon ale nie swieci na zolto tylko na niebiesko, dzis wieczorem postaram sie zrobic jakies fotki. Jednak czasami tez mi sie wydaje ze jakos slabo swieca, moze czas wymienic zarniki, albo tak mi sie wydaje bo czesto jezdze z kolega ktory ma hidy w halogenie. z tego co widze to ty masz xenon a nie bixenon.Nie znam sie tak dobrze ale jasnosc tych lamp moze sie roznic
lukaszr Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 adaho - powyżej 6000k to ja nawet igdy nie myślałem. Ważna dla mnie jest widoczność, bo wożę małżonkie :> i bobasa małego. Żarników nie zmieniałem, bo mam ori od szkopa. Moje świecą cudnie, ale do czasu aż się rozpalą. Później jakoś podle żółto... ;( ja chcę ori, bo dają najwięcej światła. Dlatego też chciałem zobaczyć, jak wyglądają światła innych ludzi w nocy gdzieś na ścianie i porównać do swoich. Jak napisałem postaram się wrzucić fotkę, jak to wygląda, może coś podpowiecie. Jak możesz to zrób pokazową fotkę dla potomnych. Będę , bo może się okaże, że ja mam fobię jakąś, a świecą ładnie Nie martw się, mam też bi-xenon i tak jak u Ciebie świecą lekko siuśkowato - 4300K jednak co jest dobre to wszystkie znaki na drodze, pasy itp widać bardzo ładnie i jest dużo światła. Tak się zastanawiałem żeby z USA nie ściągnąć żarników D1S ale tych OSRAM 66043 - to są ori wkładane w ASO. Z tego co wiem wszystkie sprzedawane za 100-200 zł na allegro to drugi klasa jakości produktu, a w ASO mają 1 klasę.
verpa Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 Hiride tak jak napisalem - mam xenon a nie bi, ale w tym i w tym barwy wygladaja tak samo
HiRide Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 adaho - powyżej 6000k to ja nawet igdy nie myślałem. Ważna dla mnie jest widoczność, bo wożę małżonkie :> i bobasa małego. Żarników nie zmieniałem, bo mam ori od szkopa. Moje świecą cudnie, ale do czasu aż się rozpalą. Później jakoś podle żółto... ;( ja chcę ori, bo dają najwięcej światła. Dlatego też chciałem zobaczyć, jak wyglądają światła innych ludzi w nocy gdzieś na ścianie i porównać do swoich. Jak napisałem postaram się wrzucić fotkę, jak to wygląda, może coś podpowiecie. Jak możesz to zrób pokazową fotkę dla potomnych. Będę , bo może się okaże, że ja mam fobię jakąś, a świecą ładnie Nie martw się, mam też bi-xenon i tak jak u Ciebie świecą lekko siuśkowato - 4300K jednak co jest dobre to wszystkie znaki na drodze, pasy itp widać bardzo ładnie i jest dużo światła. Tak się zastanawiałem żeby z USA nie ściągnąć żarników D1S ale tych OSRAM 66043 - to są ori wkładane w ASO. Z tego co wiem wszystkie sprzedawane za 100-200 zł na allegro to drugi klasa jakości produktu, a w ASO mają 1 klasę. no to mnie zmartwiles bo wyglada na to ze nawet po kupnie nowego zarnika bedzie podobnie jak mam teraz.Tylko ciekawe jak to jest ze takie firmy jak Osram czy Philips pozwalaja sobie na produkty drugiej klasy jakosci ? jeszcze troche i to Osram i bede jezdzil dokad zarnik nie padnie.W ASO cena zarnika to cos pomiedzy 500 a 800 zl Wstawiam fotki Widok z dachu auta a tak mogloby swiecic
KOval81 Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Opublikowano 4 Listopada 2008 Eeeee-to ja myślałem, że moje odbiegają od normy, ale świecą praktycznie identyko jak HiRide'a. jak się zapali to ślicznie na bialo, później jak napisał lukaszr "siuskowato" Ostatni telefon do ASO - 830pln/szt - I klasa zobowiązuje :> Chyba też poczekam, aż któraś zakończy swój żywot w sposób naturalny :> 1600pln/kpl = virusik/felunki 17" :gwizdanie:
HiRide Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 o ile cos takiego jak klasy zarnikow istnieja bo naprawde niechce mi sie w to wierzyc.W tym tyg.bede mial wiarygodne info czy tak jest z tymi klasami naprawde
KOval81 Opublikowano 5 Listopada 2008 Autor Opublikowano 5 Listopada 2008 Szczerze mówiąc, to wcale bym się nie zdziwił jakby tak było. Polska niestety od wieków jest w tyle za 3 Światem :> i można się takiego zagrania spodziewać.
lukaszr Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 Chyba też poczekam, aż któraś zakończy swój żywot w sposób naturalny :> 1600pln/kpl = virusik/felunki 17" :gwizdanie Nie martw się - jak kupisz od ASO, to kupisz takie jak na allegro - tam też są cwaniacy, którzy podmieniają na magazynach - ostatnio znajomy ściągnął mi z centrali jednej z hurtowni motoryzacyjnych ORI żarniki z ASO z numerami i znaczkami - w środku leżały zwykłe OSRAMy takie jak z allegro, a opakowanie widać, że było otwierane.
HiRide Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 Chyba też poczekam, aż któraś zakończy swój żywot w sposób naturalny :> 1600pln/kpl = virusik/felunki 17" :gwizdanie Nie martw się - jak kupisz od ASO, to kupisz takie jak na allegro - tam też są cwaniacy, którzy podmieniają na magazynach - ostatnio znajomy ściągnął mi z centrali jednej z hurtowni motoryzacyjnych ORI żarniki z ASO z numerami i znaczkami - w środku leżały zwykłe OSRAMy takie jak z allegro, a opakowanie widać, że było otwierane. wiec jakie sa orginalne ? jak sie nazywaja ? jak to poznac ?
KOval81 Opublikowano 5 Listopada 2008 Autor Opublikowano 5 Listopada 2008 Hehe-no iestety. Ja miałem wątpliwą przyjemność praktykować w ASO Seat Historie można napisać o wymianach oleju, filtrów, wyciąganiu głośników w drzwiach i podmianach na inne..... Od tamtej pory powiedziałem, że nie oddam auta do ASO, co najwyżej kupię coś, jak już nigdzie indziej nie będzie. Jedyna opcja, to to, że będę stał i patrzył dziadom na ręce, a nie każde ASO pozwala. Lepiej oddać w ręce zaufanego mechanika, który się zna na rzeczy - moje prywatne zdanie. AMEN :> Wracając do xenków - lukaszr, czy Twoje świecą też podobnie do HiRide'a??? W taki właśnie siuśkowaty sposób?? :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się