waskivw Opublikowano 30 Stycznia 2016 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Tylko że kolega Envin pisał że po odpaleniu z wydechu czuć spalonym płynem , więc to by wskazywało na spalanie płynu chodzącego .
Envin Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Ręki nie dam sobie uciąć ale wydaje mi się że to płyn bo taki intensywny zapach aż zatyka
cingular Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Jeśli to uszczelka to polecam kupić ten produkt.Cena śmieszna, działanie potwierdzone na aucie brata z uszkodzoną uszczelką. Widziałem nawet taniej ,to tylko przykładowa aukcja. http://allegro.pl/tester-szczelnosci-uszczelki-glowicy-co2-100ml-i5819940479.html
Envin Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 (edytowane) Nagranie z odpalenia rano... https://drive.google.com/file/d/0B7Ff2H0ENNRBNE84NnJBY3c5ajQ/view?usp=docslist_api Nie śmierci bardzo płynem ale tak jakoś dziwnie może trochę bardziej benzyną.. Edytowane 31 Stycznia 2016 przez Envin
waskivw Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 To nie jest normalny objaw , kopci jak lokomotywa .
Envin Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 No właśnie ... Problem z odma raczej nie powodowal by tego?
sławek85 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 A jak jest z płynem chłodzącym . Nie ubywa go?
lmarrio Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Jak dymi tak po długim postoju, to ewidentnie wskazuje na "przepalenie" płynu chłodniczego.
sławek85 Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 Też tak sądzę miejmy nadzeję ze to tylko uszczelka pod głowicą a nie coś bardzej poważnego .
Kruk_89 Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 kup ten proszek jak kolega wyzej radzi. z poczatku mowie moj bez katow na minusowej temperaturze dymi tak samo ale po chwili zmienilem zdanie jak zobaczylem kleby dymu na pocieszenie dodam ze kolor nadwozia chyba najlepszy jaki moze byc w b6 chorowalem dlugo na taki a niestety kupilem inny
Envin Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Hehe dzięki za pocieszenie Nie wiem jeszcze kiedy się za to weźmiemy, żeby zdjąć głowice itp. Ale jak się okaże, że blok to chyba bd myślał nad 1.8 BEX nie wiem jeszcze na ile się by to opłaciło i czy możliwa zmiana na 1.8t ale wydaje mi się, że jeśli się da to bd bardziej pewna opcja bo mniej problematyczne są a ASN kupić silnik cały, żeby był dobry to 5000 tys trzeba dać a i tak pewności nie ma, że bd dobry tak samo jak nie chce mi się bawić w szukanie anglika, żeby z niego wytargać silnik... Ehhh mam dość już tego samochodu
BeyerBrown Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Ja bym swapował na 2.7BiT 250KM z A6C5... V6 to V6
waskivw Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 BB też bym tak zrobił , ale uwierz mi że ten silnik jak się psuje potrafi nieźle wyczyścić portfel . Choćby same turbiny , zwory DV, czujniki EGT itd.
Envin Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 No właśnie z moim szczęściem by tak zaraz było.... Panowie a znacie kogoś kto robił taki SWAP na 1.8 t ? Dużo roboty?
BeyerBrown Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) Mimo wszystko dziwię się Audi, że skonstruowali coś takiego jak 3.0 ASN mając w magazynach dopracowany silnik 2.7T... z charakterystykami dużo ciekawszymi niż wolnossąca konstrukcja: 2.7T (słabszy wariant): 3.0 Że niby nowych norm emisji nie spełniał? Bzdura, silnik o kodzie BES spełniał już nowoczesną (na tamte czasy) normę EU4 Zresztą, w A6 2.7T był równolegle oferowany z 3.0 aż do zakończenia produkcji generacji C5 Dla A4 B6 nie zdecydowali się na taki krok, dziwne... EDIT: Wydaje mi się, że jedynym powodem wprowadzenia nowej, wolnossącej konstrukcji i zaniechania montowania wersji uturbionej w B6 było obniżenie masy pojazdu i zarazem walka z rozłożeniem mas przód/tył - 3.0 waży z osprzętem niecałe 170kg a 2.7BiT ok. 200kg Edytowane 15 Lutego 2016 przez BeyerBrown
waskivw Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 Silnik 2.7 był zarezerwowany w A4 B5 dla wersji S4 i RS4, do A4B6 wpakowali V8 w wersji S4 , dla klienta bardziej wymagającego był właśnie ASN, taka polityka firmy.
BeyerBrown Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 W ofercie mieli też 2.7T 230KM/310Nm (jego wykres zamieściłem powyżej), który osiągami (w serii) nie zagrażałby 340-konnemu V8... dziwna ta polityka
sQbaniutki Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 (edytowane) I jak kolego Envin ogarnąłeś temat.Co z silnikiem?Wymiana,naprawa czy swap? Edytowane 14 Lutego 2016 przez sQbaniutki
Envin Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 I jak kolego Envin ogarnąłeś temat.Co z silnikiem?Wymiana,naprawa czy swap? Głowice zostały odebrane dziś, koszt zaskakująco niski bo 400 zł za obydwie, powiedzieli że praktycznie poza standardową wymiana uszczelniaczy Spr. Szczelności i planowaniem nie trzeba było nic robić. Ktoś w Szwecji robił remont tego silnika i kupił 2 nowe oryginalne głowice silnik 2003r głowice i wszystko co w nich 2009 !! Ale ktoś źle poskladal pomijając że wszędzie sylikon to zatarty jeden wałek rozrządu ssący i pęknięte pierścienie uszczelniające na wałku do nastawnika faz. Zobaczymy jak BD po złożeniu.
Kruk_89 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 i co nie sypało ci błędu z tego powodu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się