adamtower Opublikowano 26 Stycznia 2021 Opublikowano 26 Stycznia 2021 5 minut temu, Wandej napisał: Nic nie stoi na przeszkodzie kupić tarcze 356 z alu dzwonem które ważą 10,5kg Też myśl, zobaczę jak cenowo - pewnie kosmos
Wandej Opublikowano 26 Stycznia 2021 Opublikowano 26 Stycznia 2021 Teraz, adamtower napisał: Też myśl, zobaczę jak cenowo - pewnie kosmos Jeśli sądzisz że odczujesz róźnicę 2kg na kole masy nieresorowanej to warto. Około 850zł/szt
adamtower Opublikowano 26 Stycznia 2021 Opublikowano 26 Stycznia 2021 3 minuty temu, pelonek1 napisał: Na pewno ich nie zauważysz. W ogóle to skąd masz takie pomysły? Chociażby ze sportu motorowego....ale może faktycznie w cywilnej jeździe nie do wyczucia. Dzięki za opinie
adamtower Opublikowano 26 Stycznia 2021 Opublikowano 26 Stycznia 2021 Teraz, Wandej napisał: Jeśli sądzisz że odczujesz róźnicę 2kg na kole masy nieresorowanej to warto. Około 850zł/szt to chyba temat wyczerpany
Gibons Opublikowano 26 Stycznia 2021 Opublikowano 26 Stycznia 2021 1 minutę temu, adamtower napisał: Chociażby ze sportu motorowego....ale może faktycznie w cywilnej jeździe nie do wyczucia. Dzięki za opinie Jak zmieniasz felgi z 17 na 19 przykładowo to też tak ważysz wszystko? Załóż większe hamulce i mniejsze koła wyrówna się
adamtower Opublikowano 26 Stycznia 2021 Opublikowano 26 Stycznia 2021 Dobra, macie rację , przekonaliście mnie
Biesiad_90 Opublikowano 3 Lutego 2021 Opublikowano 3 Lutego 2021 Siemanko. Pomyślałem, że poradzę się fachowców ? Jaki pomysł na swap hebli do s4 b8? Wstępnie myślałem nad akebono z rs4 b9 i z tego co udało mi się ustalić to pasuje p&p (nie licząc adapteru pod zacisk). Miał ktoś styczność z tym heblem? Bo czytałem, że dużo lepiej się sprawują zaciski z porsche panamery/cayenne ale nie wiem ile w tym prawdy ? Tył w s4 i rs4 widziałem, że taki sam także tam nic ruszać nie będę, jeśli się mylę to mnie poprawcie Ewentualnie jeśli podejdzie p&p myślałem nad tylnym zaciskiem z sq5. Mają one dodatkowa nakładkę, czy jak to tam nazwać wtajemniczeni napewno wiedzą o co mi chodzi i podoba mi się to bardziej wizualnie Jeszcze kwestia pompy. Przy wymianie zacisków, należało by także wymienić pompę, czy oryginalna się sprawdzi i nie będzie efektu miękkiego hamulca?
Dev Opublikowano 3 Lutego 2021 Opublikowano 3 Lutego 2021 (edytowane) 8 minut temu, Biesiad_90 napisał: Siemanko. Pomyślałem, że poradzę się fachowców ? Jaki pomysł na swap hebli do s4 b8? Wstępnie myślałem nad akebono z rs4 b9 i z tego co udało mi się ustalić to pasuje p&p (nie licząc adapteru pod zacisk). Miał ktoś styczność z tym heblem? Bo czytałem, że dużo lepiej się sprawują zaciski z porsche panamery/cayenne ale nie wiem ile w tym prawdy ? Tył w s4 i rs4 widziałem, że taki sam także tam nic ruszać nie będę, jeśli się mylę to mnie poprawcie Ewentualnie jeśli podejdzie p&p myślałem nad tylnym zaciskiem z sq5. Mają one dodatkowa nakładkę, czy jak to tam nazwać wtajemniczeni napewno wiedzą o co mi chodzi i podoba mi się to bardziej wizualnie Jeszcze kwestia pompy. Przy wymianie zacisków, należało by także wymienić pompę, czy oryginalna się sprawdzi i nie będzie efektu miękkiego hamulca? na przód daj 380 z A8D4/SQ5, nie ma sensu cudowac z Akebono-srakebono tył 330 i wystarczy jak chcesz to mam nowe zaciski z nowymi tarcza mi i klockami 380mm no chyba ze chcesz Akebono 400 Edytowane 3 Lutego 2021 przez Dev
Biesiad_90 Opublikowano 3 Lutego 2021 Opublikowano 3 Lutego 2021 Haha, czemu srakebono, poprostu lubisz je tak nazywać, czy jest z nimi coś nie tak 400 raczej odpuszczę, bo chciałbym się zmieścić w felgę 19, pozatym prod 400 a tył 330, mogłoby komicznie wyglądać
H4mm3R Opublikowano 4 Lutego 2021 Opublikowano 4 Lutego 2021 19 godzin temu, Biesiad_90 napisał: Siemanko. Pomyślałem, że poradzę się fachowców ? Jaki pomysł na swap hebli do s4 b8? Wstępnie myślałem nad akebono z rs4 b9 i z tego co udało mi się ustalić to pasuje p&p (nie licząc adapteru pod zacisk). Miał ktoś styczność z tym heblem? Bo czytałem, że dużo lepiej się sprawują zaciski z porsche panamery/cayenne ale nie wiem ile w tym prawdy ? Tył w s4 i rs4 widziałem, że taki sam także tam nic ruszać nie będę, jeśli się mylę to mnie poprawcie Ewentualnie jeśli podejdzie p&p myślałem nad tylnym zaciskiem z sq5. Mają one dodatkowa nakładkę, czy jak to tam nazwać wtajemniczeni napewno wiedzą o co mi chodzi i podoba mi się to bardziej wizualnie Jeszcze kwestia pompy. Przy wymianie zacisków, należało by także wymienić pompę, czy oryginalna się sprawdzi i nie będzie efektu miękkiego hamulca? Mam takie zestawy z adapterami jakby Cię interesowało, to zapraszam na PW
ptasiek Opublikowano 22 Lutego 2021 Opublikowano 22 Lutego 2021 Panowie jak to jest z przewodem elastycznym zacisk q5 brembo 4 tloczki czy przewod bedzie pasowal od starego zacisku z eski?
Gibons Opublikowano 22 Lutego 2021 Opublikowano 22 Lutego 2021 Godzinę temu, ptasiek napisał: Panowie jak to jest z przewodem elastycznym zacisk q5 brembo 4 tloczki czy przewod bedzie pasowal od starego zacisku z eski? Będzie pasował do B8 z esy z zaciskiem od q5
lukaksek Opublikowano 23 Lutego 2021 Opublikowano 23 Lutego 2021 (edytowane) Witam. Interesuję mnie swap z serii 314mm na 320mm. Jak wygląda to kosztowo i czy ma ktoś taki gotowy zestaw na sprzedaż? I jaka jest różnica pomiedzy owymi zestawami ? Czy czuć dużą różnicę? Pozdrawiam. Edytowane 23 Lutego 2021 przez lukaksek
Dev Opublikowano 23 Lutego 2021 Opublikowano 23 Lutego 2021 2 godziny temu, lukaksek napisał: Witam. Interesuję mnie swap z serii 314mm na 320mm. Jak wygląda to kosztowo i czy ma ktoś taki gotowy zestaw na sprzedaż? I jaka jest różnica pomiedzy owymi zestawami ? Czy czuć dużą różnicę? Pozdrawiam. mam 1250zł tarcze i klocki nowe zaciski po kompleksowej regeneracji, ori płyn
AndyN Opublikowano 23 Lutego 2021 Opublikowano 23 Lutego 2021 (edytowane) Kolega raczej zapytał czy warto a nie czy ktoś ma na handel Edytowane 23 Lutego 2021 przez AndyN
Wandej Opublikowano 23 Lutego 2021 Opublikowano 23 Lutego 2021 3 minuty temu, AndyN napisał: Kolega raczej zapytał czy warto a nie czy ktoś ma na handel 6 godzin temu, lukaksek napisał: Witam. Interesuję mnie swap z serii 314mm na 320mm. Jak wygląda to kosztowo i czy ma ktoś taki gotowy zestaw na sprzedaż? I jaka jest różnica pomiedzy owymi zestawami ? Czy czuć dużą różnicę? Pozdrawiam.
AndyN Opublikowano 23 Lutego 2021 Opublikowano 23 Lutego 2021 To z 4 pytań dostał odpowiedź na jedno z nich.
H4mm3R Opublikowano 23 Lutego 2021 Opublikowano 23 Lutego 2021 22 minuty temu, AndyN napisał: To z 4 pytań dostał odpowiedź na jedno z nich. Andrzeju, swoim marudzeniem również nic nie pomagasz.
norb3 Opublikowano 14 Marca 2021 Opublikowano 14 Marca 2021 Z racji że kończą mi się tarcze i klocki w dupowozie postanowiłem zrobić swapa na coś większego. B8 2.0 tdi 150 km sline x2 competition z końca produkcji 2015. Nie pamiętam jaki tam siedzi rozmiar 314 czy 320 mm. Mam pytanie w związku z tym. Co polecacie cena=efekt. Bo mam 4 typy 1. Seria zacisk s4 b8 + tarcza 345 mm 2. Seria zacisk s4 b9 akebono + tarcza 350 mm 3. Seria zacisk A6/7 c7 3.0 + tarcza 356 mm 4. Seria zacisk A8 D4 + tarcza 380 mm Do tego klocki ferodo i tarcze zimmermann sport Za pierwszym setupem przemawia cena ale nie podoba mi się kształt zacisku, dziwny jest. Najbardziej siedzi mi wizualnie z s4 b9 choć z ten 356 mm też biorę poważnie pod uwagę tylko czytałem, że jest wymagający pod względem felgi i et. A ostatni nie wiem czy to trochę nie przerost formy nad treścią, no i waga czy nie będzie za duża. Jako, że pod maską jest kopciuch z virusem na 180 km i 400 mm to nie zachęca do sportowej jazdy i auta nie upalam. Jeżdżę po bułki do sklepu i w trasy bez szaleństw ale chciałem poprawić trochę hamowanie na autostradzie z dużych prędkości i przede wszystkim poprawić Look. Szczerze to 70 % jestem za wygladem a 30% za lepsza skutecznością Jak wygląda kwestia z adapterami, czy seria przewody podejdą? Bo i tak mam zamiar założyć w stalowym oplocie. Jak nie to z czego dobierać. Oraz jakie plus minus koszta za ww setupy, bo też nie chce się pchać w koszta. Tarcze klocki nowe a zaciski planuje używane bądź po regeneracji. A i auto stoi na seryjnych rotorach 19-tkach. Dzieki za pomoc ?
Dev Opublikowano 14 Marca 2021 Opublikowano 14 Marca 2021 3 minuty temu, norb3 napisał: Z racji że kończą mi się tarcze i klocki w dupowozie postanowiłem zrobić swapa na coś większego. B8 2.0 tdi 150 km sline x2 competition z końca produkcji 2015. Nie pamiętam jaki tam siedzi rozmiar 314 czy 320 mm. Mam pytanie w związku z tym. Co polecacie cena=efekt. Bo mam 4 typy 1. Seria zacisk s4 b8 + tarcza 345 mm 2. Seria zacisk s4 b9 akebono + tarcza 350 mm 3. Seria zacisk A6/7 c7 3.0 + tarcza 356 mm 4. Seria zacisk A8 D4 + tarcza 380 mm Do tego klocki ferodo i tarcze zimmermann sport Za pierwszym setupem przemawia cena ale nie podoba mi się kształt zacisku, dziwny jest. Najbardziej siedzi mi wizualnie z s4 b9 choć z ten 356 mm też biorę poważnie pod uwagę tylko czytałem, że jest wymagający pod względem felgi i et. A ostatni nie wiem czy to trochę nie przerost formy nad treścią, no i waga czy nie będzie za duża. Jako, że pod maską jest kopciuch z virusem na 180 km i 400 mm to nie zachęca do sportowej jazdy i auta nie upalam. Jeżdżę po bułki do sklepu i w trasy bez szaleństw ale chciałem poprawić trochę hamowanie na autostradzie z dużych prędkości i przede wszystkim poprawić Look. Szczerze to 70 % jestem za wygladem a 30% za lepsza skutecznością Jak wygląda kwestia z adapterami, czy seria przewody podejdą? Bo i tak mam zamiar założyć w stalowym oplocie. Jak nie to z czego dobierać. Oraz jakie plus minus koszta za ww setupy, bo też nie chce się pchać w koszta. Tarcze klocki nowe a zaciski planuje używane bądź po regeneracji. A i auto stoi na seryjnych rotorach 19-tkach. Dzieki za pomoc ? Pakuj 380 z SQ5
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się