Neski Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam Panowie wyczytalem na forum ze takim przypadku ze turbo ciagnie do 0.3 bara i nic wiecej to oznacza ze jest w trybie awaryjnym lub jest walniety N75 teraz tak co ja juz zrobilem wymienilem wszystkie weze podcisnienia nowy TIP , N75 uzywka ale sprawdzana u kumpla dziala , wymieniony DV. Dodam ze turbo pochodzi z b5 180 KM . Moje pytanie jak wylaczyc owy tryb awaryjny lub co jeszcze moze byc ? czy jak przelozylem turbo trzeba je jakos stroic na WG Turbo K03 po regeneracji Edytowane 20 Sierpnia 2015 przez Neski
Gość Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 u mnie to samo i ma luzy dlatego tak dmucha wirnik wpada w wibracje i nie daję oczekiwanego Ciśnienia 06-07 bara
Dev Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Sprawdz szczelnosc dolotu. Zaworki odme
nes2007 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Jesli chodzi o Vaga- to dopiero sie go ucze wiec jesli mozecie podajcie kanal lub gdzie moge to spradzic program mam vcds 3.11 . I jeszcze jedno pytanie czy ten tryb awaryjny sie jakos kasuje ?????? Brak bledow na auto skanie odma wymieniona na nowa ( mowa tu o tej plastikowej rurce ktora idzie pod kolektorem ssacym ???)
Łukasz13 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Czym sprawdzasz doładowanie? zrób logi dynamiczne 002+007, 013+025+008, jesli nie ma błedów to nie ma i trybu awaryjnego.
nes2007 Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 Czym sprawdzasz doładowanie? zrób logi dynamiczne 002+007, 013+025+008, jesli nie ma błedów to nie ma i trybu awaryjnego. Mam zegar Boost podpiety pod zawor DV
Dev Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Jak Ci pompuje 0.3 to para idzie w gwizdek. Szukaj dziurska
Unf Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) Ja sie podepne zeby nie tworzyc nowego tematu: Postanowilem prewencyjnie wymienic pare rzeczy w aucie: swiece + cewki + n75 + dv + sonda lambda. Przed wymiana turbina dzialala normalnie jak nalezy. Po wymianie - nie dziala w ogole. Tzn spec boost dostaje 1500 mbar, a actual caly czas 1000mbar, w ogole nie dmucha. Ok pomyslalem, ze moze n75 albo dv (oba nowe z ASO) przyjechaly popsute, wiec wsadzilem spowrotem oba stare - turbina dalej nie dziala. Bledow w VAG'u nie ma zadnych, ani na starych ani na nowych zaworach. Podlaczone 100% dobrze (tak samo jak byly przed wymianami). Szczelnosc sprawdzona - nie ma zadnych dziur. Dodam, ze po wyjeciu starej dv'ki okazalo sie, ze nie trzymala juz w ogole cisnienia (oryginalna z 1999r....), nowa oczywiscie trzyma jak nalezy. Czy wlozenie sprawnej dv'ki moglo popsuc turbine? Czy to mozliwe, ze turbina ot tak, przypadkiem, nagle przy wymianie zaworow umarla? Bez zadnych wczesniejszych objawow? Edytowane 23 Września 2015 przez Unf
nes2007 Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 Te logi mam robić na odpaliłem silniku i do ilu mam go kręcić ? Odpalonym Jak sprawdzałeś dv???
Unf Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 Logi na 3 biegu od 2000 do 6000 obrotow. DV "od dolu" wciskasz sprezyne do konca, a gore ta wąską zatykasz palcem. Jak puscisz palec powinienes slyszec takie *pyk* - tzn dopoki nie puscisz palca sprezyna nie powinna wrocic do pierwotnego polozenia. Jak jest niesprawny to mimo ze nie pusicsz palca to sprezynka od razu wroci.
Maciasp Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Panowie jakie ciśnienie powinna dawać K03 bo u mnie idzie to 1.1bara i wrzuca tryb awaryjny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się