Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik zgasł i nie odpala - prawdopodobnie panewka ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wywalić się miał prawo
Te silniki są wyjątkowo żywotne. Ale jak dbasz, tak masz. Ten silnik wymaga oleju 5W50 a nie ten szajs który lałeś :facepalm:
Opublikowano

wywalić się miał prawo

Te silniki są wyjątkowo żywotne. Ale jak dbasz, tak masz. Ten silnik wymaga oleju 5W50 a nie ten szajs który lałeś :facepalm:

,,szajs'' zalał poprzednik , z wlepek od dłuższego czasu taki był lany , sądziłem że przy tym przebiegu taki ma być , nie żałowałbym na 5litrach oleju

Opublikowano

Nie popadajcie w paranoje z tym olejem, samo 10w40 nie mialo na to wylacznego wplywu.....

Opublikowano

Nie popadajcie w paranoje z tym olejem, samo 10w40 nie mialo na to wylacznego wplywu.....

co jeszcze mogło miec ? Zapchany smok , pałowanie na zimnym , lpg ?

Opublikowano

Jutro jadę jak będzie miejsce na placu

Opublikowano (edytowane)

Nie popadajcie w paranoje z tym olejem, samo 10w40 nie mialo na to wylacznego wplywu.....

co jeszcze mogło miec ? Zapchany smok , pałowanie na zimnym , lpg ?

zapchany smok i pałowanie na zimnym jak najbardziej szczególnie gdy jest 10w ale bez przesady gdyby spokojniej jechał w fazie rozgrzewania to i na 10w nic by mu się nei stało

Wysilonymi jeżdzą na 10w60 czy nawet 15w60 i co panewki obracają ? on to jest dopiero gęsty. Jak ktoś ma głowę na karku a nie głupi łeb to nic mu nie zrobi i na 10w40

Jak dla mnie najlepsza oliwa do 1.8t to 5w50 do tych lekko zmodzonych

Edytowane przez koziol1172
Opublikowano

Nie popadajcie w paranoje z tym olejem, samo 10w40 nie mialo na to wylacznego wplywu.....

co jeszcze mogło miec ? Zapchany smok , pałowanie na zimnym , lpg ?

zapchany smok i pałowanie na zimnym jak najbardziej szczególnie gdy jest 10w ale bez przesady gdyby spokojniej jechał w fazie rozgrzewania to i na 10w nic by mu się nei stało

Wysilonymi jeżdzą na 10w60 czy nawet 15w60 i co panewki obracają ? on to jest dopiero gęsty. Jak ktoś ma głowę na karku a nie głupi łeb to nic mu nie zrobi i na 10w40

Jak dla mnie najlepsza oliwa do 1.8t to 5w50 do tych lekko zmodzonych

Swoim poprzednim autem z 2.6 ABC jeździłem od wymiany do wymiany grama nie brał a silnik miał w lutym 20-lecie. Oliwa była Motul 10W40 . Wiem że to inna parafia ale ten co mi padł to pewnie w palnik nie raz na zimnym dostał , to 10W40 może celowo zalane co by go wyciszyć. Przez te kilka miesięcy przestrzegałem zasad dla motoru z turbo rozgrzewanie , wychładzanie , kontrola poziomu. oleju , ogarnąłem LPG , DV , świece , itp a tu sru i masz.... oliwe właśnie miałem wymienić wg plakietki za pare km

Opublikowano

Nie popadajcie w paranoje z tym olejem, samo 10w40 nie mialo na to wylacznego wplywu.....

co jeszcze mogło miec ? Zapchany smok , pałowanie na zimnym , lpg ?

zapchany smok i pałowanie na zimnym jak najbardziej szczególnie gdy jest 10w ale bez przesady gdyby spokojniej jechał w fazie rozgrzewania to i na 10w nic by mu się nei stało

Wysilonymi jeżdzą na 10w60 czy nawet 15w60 i co panewki obracają ? on to jest dopiero gęsty. Jak ktoś ma głowę na karku a nie głupi łeb to nic mu nie zrobi i na 10w40

Jak dla mnie najlepsza oliwa do 1.8t to 5w50 do tych lekko zmodzonych

Swoim poprzednim autem z 2.6 ABC jeździłem od wymiany do wymiany grama nie brał a silnik miał w lutym 20-lecie. Oliwa była Motul 10W40 . Wiem że to inna parafia ale ten co mi padł to pewnie w palnik nie raz na zimnym dostał , to 10W40 może celowo zalane co by go wyciszyć. Przez te kilka miesięcy przestrzegałem zasad dla motoru z turbo rozgrzewanie , wychładzanie , kontrola poziomu. oleju , ogarnąłem LPG , DV , świece , itp a tu sru i masz.... oliwe właśnie miałem wymienić wg plakietki za pare km

a pamiętasz jaki był interwał wymiany oleju u poprzednich właścicieli(la) auta?

Opublikowano

Nie popadajcie w paranoje z tym olejem, samo 10w40 nie mialo na to wylacznego wplywu.....

co jeszcze mogło miec ? Zapchany smok , pałowanie na zimnym , lpg ?

zapchany smok i pałowanie na zimnym jak najbardziej szczególnie gdy jest 10w ale bez przesady gdyby spokojniej jechał w fazie rozgrzewania to i na 10w nic by mu się nei stało

Wysilonymi jeżdzą na 10w60 czy nawet 15w60 i co panewki obracają ? on to jest dopiero gęsty. Jak ktoś ma głowę na karku a nie głupi łeb to nic mu nie zrobi i na 10w40

Jak dla mnie najlepsza oliwa do 1.8t to 5w50 do tych lekko zmodzonych

Swoim poprzednim autem z 2.6 ABC jeździłem od wymiany do wymiany grama nie brał a silnik miał w lutym 20-lecie. Oliwa była Motul 10W40 . Wiem że to inna parafia ale ten co mi padł to pewnie w palnik nie raz na zimnym dostał , to 10W40 może celowo zalane co by go wyciszyć. Przez te kilka miesięcy przestrzegałem zasad dla motoru z turbo rozgrzewanie , wychładzanie , kontrola poziomu. oleju , ogarnąłem LPG , DV , świece , itp a tu sru i masz.... oliwe właśnie miałem wymienić wg plakietki za pare km

a pamiętasz jaki był interwał wymiany oleju u poprzednich właścicieli(la) auta?

10k km

No to odrazu napisz co tam ci wykryl bo ciekawy jestem

auto u fachowca , diagnoza w piątek najwcześniej

Opublikowano

przy takim interwale to nawet 10W40 nie powinien mu zaszkodzić

ciekawe w takim razie jak wygląda smok pompy oleju :eusathink:


chyba że był u poprzedników notorycznie pałowany.......

Opublikowano

Koledzy normalnie cud moj silnik zyje .
No to fajnie. I może już nie jeździj do odcinki :naughty:
Opublikowano

hehe ostatnio tylko pare razy sie zdarzyło :P

grunt że motor żyje;)

Opublikowano

standard w 1.8t

u mnie przy 198 tyś. pojawił się słynny komunikat Öldruck

autko na lawetę, sanki i miska w dół i oczywiście smok zapchany ;)

tak przy okazji jak to jest z tym olejem, teraz mam 5w40 LM a koledzy wyżej mówią o 5w50, który lepszy do tego silnika bo akurat zbliża mi się termin wymiany

Opublikowano

poczytaj temat olejowy bo to ogólnie temat rzeka

Opublikowano

Koledzy normalnie cud moj silnik zyje .

:naughty:

proponuje szukac oliwy z wysokim TBNem

motul 5w30 jaki?

Opublikowano

no to fajnie że motor żyje :thumbup1: .jak widać czyszczenie smoka powinno być pierwszą czynnością serwisową po zakupie.


Dobrze pisałem że 10W40 do Poloneza się nadaje :decayed:

Opublikowano

Na bank przytarta panewka.

Szukaj drugiego konia, naprawa nieopłacalna.

Nie ma to jak takie diagnozy dawać nawet sinika nie oglądając :facepalm:

Opublikowano

Tylko ze to nie byl moj temat ja sie tylko przylaczylem bo mialem bardzo podobna sytuacje http://a4-klub.pl/index.php?/topic/329777-problem-z-silnikiem-cisnienie-oleju/#entry4587471

jak na razie ZTM daje radę.,Tak jak w pewnej reklamie ''ograniczenia i limity nie interesują mnie'' sport za autobusami i tramwajami , piwko bez obaw o poranek. remont na duży plus. Jutro prawdopodobnie diagnoza

Opublikowano

Bedzie dobrze mowie ci

koleg imr_pl

czy już coś wiadomo??

czekam na diagnozę , fachowiec składa inny silnik i muszę poczekać

Opublikowano

Kolego i jak tam sytuacja bo my wszyscy czekamy na informacje co z motorem

czekam na info od mechanika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...