kafarek Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Siemanko, jak wyciagne przepustnice w celu wyczyszczenia bede musiał robic adaptacje czy samo sie ustawi po chwili na odpalonym silniku? Dodam, że przepustnica jest na lince jezeli to cos zmieni Dzieki! Ktoś, coś?
neoxpl Opublikowano 1 Września 2015 Opublikowano 1 Września 2015 Jest pełno tego na forum.... Poprostu przekrecasz kluczyk na zaplon i czekasz az przestanie brzeczec przepustnica.
kafarek Opublikowano 7 Września 2015 Autor Opublikowano 7 Września 2015 (edytowane) Dzięki Neoxpl! A jak dostać się do silniczka krokowego? Bo ściągniecie górnej płytki plastikowej czarnej nic nie daje bo są tam koła zębate ze sprężynkami. Edytowane 6 Września 2015 przez kafarek
neoxpl Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Nie dostaniesz sie chyba ze flexem przetniesz [emoji14] tam sie tego nie czysci.
neoxpl Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 Jest zabudowany to on brzeczy w przepustnicy przeciez.
koloboro Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 Z tego co pamiętam to ten silnik uchyla bezposrednio przepustnice. Nie ma osobnego kanału z zaworkiem do regulacji jałowego. Więc czyszczenie samej przepustnicy powinno załatwić sprawę.
baraka Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 On myśli o potencjometrze przepustnicy,owszem jest rozbieralny.Ma grafitowe sciezki po ktorych jeżdzą metalowe łapki.Można go rozebrać i czyms przysnąć.Bez demontażu przepustnicy sie nie obejdzie.
ayew Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 Ja rozbierałem swoją przepustnicę bo mam problem z lekkim wachlowaniem obrotów a czyszczenie nie pomaga. Zauważyłem, że ścieżki potencjometru przepustnicy są wytarte właśnie w przedziale obrotów przy których falują. Przepustnicę zamierzam wysłać do regeneracji, widziałem też nowe potencjometry do przepustnicy w cenie ok 60zł lecz nie wiem czy pasują więc wybiorę regenerację.
kafarek Opublikowano 10 Września 2015 Autor Opublikowano 10 Września 2015 Właśnie juz sie dowiedziałem, że tam wg nie ma silniczka krokowego. Zmyliła mnie obudowa przepustnicy Po wyczyszczeniu faluje 850-900 może nawet mniej juz mam dość szukania uznałem, że ten typ tak ma bo juz nie mam siły szukać dalej co może być przyczyna. Wymieniłem świece, kable, przepływomierz filtry wszystkie paski, napinacze. Zastanawiam się czy to jeszcze nie wina pompy wspomagania że obciąża układ bo sobie wyje bo wyje ale się z nią nic nie dzieje. Hmm, cóż to może być. Dzieki za dotychczasowe opinię i kontakt ze sprawa !!!
ayew Opublikowano 10 Września 2015 Opublikowano 10 Września 2015 To mam identycznie wahania 50 do max 100 obrotów po czyszczeniu i wg mnie na 99% są to właśnie wytarte ścieżki, na kompie jak sprawdzam to napięcie w przepustnicy również skacze więc to związane z nią. Znalazłem warsztat który ten rodzaj przepustnic regeneruje w granicach 150-250zł i testuje czy wszystko ok więc będe wysyłał bo mnie to denerwuje, również przez te wahania lubi czasem szarpnąć np w korku.
kafarek Opublikowano 11 Września 2015 Autor Opublikowano 11 Września 2015 Kolego Ayew, a czy przy zmianie biegów np z 1 na 2 albo 2 na 3 potrafi Ci szarpnąć tak ze 2 razy? Jeżdżę wieloma samochodami od diesla do benzyny i w żadnym z nich tak nie szarpie a w mojej a4 szarpie troche, juz sie przyzwyczaiłem i mysle ze ten typ tak ma ale po wyczyszczeniu tej przepustnicy zaczął delikatniej szarpać Pozdrawiam!
ayew Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 Tak nie szarpie. Najczęściej zdarza się podczas toczenia w korku na 1 biegu na półsprzęgle ale obstawiam ,że to wina przepustnicy i już kiepskiego sprzęgła. Niedawno szarpał bardzo mocno ale zauważyłem, że odbój silnika z przodu jest cofnięty dobre 2cm przez co silnik chodził przód-tył bez amortyzacji. Po założenia przed nim gumowej obejmy i docisnięciu odboju do silnika szarpanie znacznie ustąpiło.
kafarek Opublikowano 11 Września 2015 Autor Opublikowano 11 Września 2015 Hmm, podejrzewam jeszcze że może któraś z poduszek silnika albo skrzyni jest juz do wymiany. Bede szukał !
woytazz Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 Ja te ścieżki wyczyściłem porządnie spirytusem i zmywaczem do hamulców później adaptacja vagiem i pozbyłem się falowania. Udało się zaadaptować za x razem, warto wykonać adaptacje, odpalić samochód bez dotykania pedalu gazu do momentu aż się nie nagrzeje do temperatury roboczej
chorwatek Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 Może ktoś dać namiary na sprawdzony warsztat który regeneruje przepustnice??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się