Kruk_89 Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 widze ze nie ma takiego tematu czy ktos z was robil generalny remont ASN-a?
Kruk_89 Opublikowano 25 Września 2015 Autor Opublikowano 25 Września 2015 być może ale nie o to mnie chodzi tak naprawde bardziej czy wogóle coś daje bo naczytałem sie o ALT czyli 2.0 i tam generalny i tak nic nie daje każdy kto robil dalej ma ten sam problem co przed gościu włożył 5 tysiecy a nic to nie zmieniło itp.
Kurka88 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 być może ale nie o to mnie chodzi tak naprawde bardziej czy wogóle coś daje bo naczytałem sie o ALT czyli 2.0 i tam generalny i tak nic nie daje każdy kto robil dalej ma ten sam problem co przed gościu włożył 5 tysiecy a nic to nie zmieniło itp. o co dokladnie pytasz ja robilem remont bo rozrzad sie wysypal
Kruk_89 Opublikowano 1 Listopada 2015 Autor Opublikowano 1 Listopada 2015 chodzi mi bardziej o to jakie elementy padajo w tym motorze. mówisz nie warto robić to co lepiej wstawić drugi motor?
gibon_81 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 Tak jak poszukasz to kupisz angola z mały przebiegiem za ok 6000-7000 bierzesz silnik reszte sprzedajesz i jak dobrze pójdzie to wychodzisz na zero.
Kruk_89 Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Opublikowano 2 Listopada 2015 (edytowane) w sumie nie głupie rozwiązanie. mam rozumiec ze swoj stary motor potem wrzucam do angola i upycham komus? Edytowane 2 Listopada 2015 przez Kruk_89
kt65c453 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Raczej chodziło mu o sprzedaniu anglika na części
Kruk_89 Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Opublikowano 2 Listopada 2015 (edytowane) ogolnie nie wiem co zrobic bo bierze mi okolo 0.5l oleju na 2tysiase ale do tego mam ciagle takie 2 błedy: 17927 - regulacja wałek rozrządu Bank 1: Awaria (nastawnik rozrządu, bank 1 - błędne działanie) 16395 - Bank 1 wałek wydechowy - opóźnienie nie zostało osiągnięte Opis obydwu błędów wskazuje na problem z zaworem N205 (nastawnik faz rozrządu) lub jego podłączeniem elektrycznym . A tu opis sposobu diagnozy: Possible Solutions Check Fuse(s) Check/Replace Camshaft Adjustment Valve Bank 1 (N205)Perform Output Test/Basic Setting Check Wiring and/or Connector(s) from/to Camshaft Adjustment Valve Bank 1 (N205) Check chain guides of Camshaft Adjuster Unit (N205) for wear Possible Solutions Check Camshaft Adjustment Valve 1 (N205) Check Fuel Pump Relay (J17) Check Mechanical Timing nie wiem czy sprobowac dac do mechanika czy szukac drugiego silnika :eusathink:obiawy sa takie ze jak by brak mocy na wysokich obrotach z dolu zbiera sie w miare. na VCDS w grupie93 rozrząd ustawiony na 3;0;4;4 Edytowane 2 Listopada 2015 przez Kruk_89
BeyerBrown Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Rozumiem, że test wałków (nastawy podstawowe - grupa 094 i 096) silnik nie przechodzi? Możliwe, że fazator masz do wymiany, a przynajmniej do gruntownego przeczyszczenia (ktoś to tutaj robił jeśli dobrze kojarzę...). Koszt nowego zaworu to jakaś masakra, nie pytaj ile krzyczy za niego aso
Kruk_89 Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Opublikowano 2 Listopada 2015 no wlasnie gdzies tu czytalem ze krocie za takie cos powiem szczerze ze nie robilem tego testu bo nie moge w sobote dorwac zadnego sensownego mechanika a tylko wtedy jestem w domu. mogl bym u kolegi sprobowac bo ma vcds ale z niego taki sam mechanik jak ze mnie astre 1.6 zrobi ale nie to enigme. mozesz opisac jak powinienem zrobic ten test?
lmarrio Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 (edytowane) błąd 17927, jest stały czy pojawia się co jakiś czas? Najprawdopodobniej masz problem z nastawnikiem faz rozrządu, czyli czymś takim: http://www.directupload.net/file/d/4159/rrv84f3z_jpg.htm można to kupić od 250 do 350 i wymienić tylko zawory. Problem może jeszcze leżeć w wiązce silnika, trzeba ją sprawdzić. Edytowane 2 Listopada 2015 przez lmarrio
Envin Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Witajcie a mógł by ktoś opisać jak się robi ten test? Nie mam vcds ale mam vag i jak wchodzę do grupy tylko nie pamiętam dokładnie której albo 94 albo 96 to w jednej jest napisane system ok a w drugiej tam gdzie w pierwszej jest system ok jest wył.robiłem do tylko na postoju. Jak by ktoś to opisał był bum wdzięczny.
BeyerBrown Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 Normalnie, jak większość testów z nastaw podstawowych - wybierasz interesującą Cię grupę (094 lub 096), klikasz na ON na górze okna, naciskasz pedał hamulca lewą stopą a prawą dajesz gaz w podłogę - ECU przejdzie w wymuszony tryb testu i czekasz na wynik - System OK w 3 i 4 oknie.
Kruk_89 Opublikowano 3 Listopada 2015 Autor Opublikowano 3 Listopada 2015 błąd 17927, jest stały czy pojawia się co jakiś czas? hmm cieżko mi powiedzieć chek pali sie non stop raczej chyba stały. co do wiązki mogło by to mieć na to wpływ? może podczas instalowania gazu cos sknocili ale to nie wiem bo juz go nie ma poprzedni własciciel go wywalil
lmarrio Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 skasuj i sprawdź. można sprawdzić rezystancję zaworów i koniecznie wiązkę od zaworów do ECU, można ją uszkodzć przy każdej pracy pod maską
Kruk_89 Opublikowano 8 Listopada 2015 Autor Opublikowano 8 Listopada 2015 (edytowane) a to po kasowaniu wraca znowu ten sam bład. umowilem sie na nastepny weekend z mechaniorem powiem mu co i jak i od czego najlepiej niech zacznie czyli ogolnie co zaczać od wiązki silnika ktora idzie od zaworow do komputera jeżeli to nie przyniesie efektów to co w nastepnej kolejność? czytalem na A6Klub że w grupie 93 pierwsze i drugie pole to wałki ssące (wlotowe) tolerancja -16 do +16 natomiast 3 i 4 pole wylotowe tu juz tolerancja jest tylko od -3 do +3 a jak wiadomo moj rorzad ma 3 i 0 na wlotowych a 4 i 4 na wylotowych niby poza normo. PYTANIE czy to co odnalazłem jest prawdo czy też bzdurą mowa oczywiście o silniku ASN Edytowane 8 Listopada 2015 przez Kruk_89
Envin Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 O tym, że na wylotowych jest tolerancja +/- 3 stopnie to nie słyszałem ale czy tak jest 100% pewności nie ma
BeyerBrown Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 VCDS faktycznie podaje tylko tolerancję dla zaworów wlotowych [-16...+16] nic nie podpowiadając w dymku dla wylotowych, ale szczerze wątpię by był aż tak wąski zakres, bo ja mam w takim układzie ustawione grubo poza tolerancję a mimo to silnik nie sypie żadnymi błędami Co nie zmienia faktu, że najlepsze ustawienie to: 0 0 0 0 Kruk, mógłbyś podać link do dyskusji z forum A6 nt. rozrządu w ASN?
Kruk_89 Opublikowano 10 Listopada 2015 Autor Opublikowano 10 Listopada 2015 jasne trzeba przeczytać od 6-9 strony żeby się zorientować co i jak http://www.a6klub.pl/-asn-30-220-km-dusi-sie-przy-dodawaniu-gazu-bagam-o-pom-vt44146,105.htm zaobserwowałem jeszcze jedna rzecz najbardziej odczuwalne na 3 biegu gdy przyspieszam tuz przed 3 tysiacami obrotow auto jak by odpuszcza tak jak bym puscil gaz i znowu przyspiesza nie dzieje sie tak zawsze raz na powiecmy piec razy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się