Kruk_89 Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Opublikowano 24 Lutego 2016 hmm jeszcze co zauważyłem podczas testu stojąc jakieś 10m za autem że przy wyższych obrotach w końcówkach wydechu zaczeło sie zbierać dużo wody, benzyny no nie wiem co to w sumie było ale bylo widac golym okiem jak przybywa gdy obroty zaczeły przekraczać 5 tyś/min rozczarował mnie wynik ale zobaczymy co powie VCDS
BeyerBrown Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 Zrób pomiar przyspieszenia 0-100km/h. Najlepiej DriftBoxem czy czymś co mierzy równie dokładnie. Ostatecznie kamerka na prędkościomierz (najlepiej nagrywająca z szybkością 60kl./s) i analiza materiału programem do edycji. Musisz przy tym przyjąć, że 100km/h realne ( GPS-owe) to ok. 105km/h licznikowe. Twoja wersja auta powinna się rozpędzić w czasie 6.9sek.
soul87 Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 Czy klapki w kolektorze oprocz tego ze np widać że sie ruszają są faktycznie nie uszkodzone i działają prawidłowo (wymaga to inspekcji wewnatrz kolektora) ?
Kruk_89 Opublikowano 25 Lutego 2016 Autor Opublikowano 25 Lutego 2016 hmm do środka to nie mam pojęcia czy było zagladane z zewnątrz widać że działają jak powinno a środek nie wiem może coś tam i jest nie tak to by wyjaśniało poszarpany dół akurat do 4 tysięcy potem wygląda to lepiej ale gubi niutony nie miej jednak jeżeli np wałek by był urwany i został w pozycji otwartej to winnno zabrać tylko niutony do 4 tysięcy potem powinien jechać normalnie i konie winny zostać a tu brak sporo koni. BB ciężko mi bedzie coś skołować takiego jak piszesz mam rozumieć test trzeba zrobić w ten sposob 1 bieg odcinka i 2 bieg aż cyknie ponad 100km/h
waskivw Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 Oberwany wałek objawia się często nagłymi spadkami mocy , stukiem z okolicy kolektora , Do sprawdzenia można użyć aplikacji Torque na androida , tylko potrzeba zakupić elm-a na BT .
dżejki Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) Hamownia za mną niestety wynik jest niemal fatalny 190 koników tylko i 269 Nm strasznie poszarpany wykres powturzony 2x niemal identyczne wyniki https://drive.google.com/file/d/0BxUPXm8s4K9CVTB2WjVOeG15djA/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0BxUPXm8s4K9Cbzg3ZHp4eUVsM0U/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0BxUPXm8s4K9CSGNxQ29lZHR4Qk0/view?usp=sharing macie pomysł gdzie te 30 kucy uciekło? Na jakim paliwie robiłeś hamownie? Jak na 95 to tu masz jeden spadek, druga sprawa, kiedy świece wymieniłeś?Ja miałem wynik 197km, na 95tce i 210 na 98, po wymianie świec ~220, choć znowu uciekają, czeka mnie wymiana wałków kolektora dolotowego. Generalnie w ASN moc może uciekać w tylu miejscach że głowa mała:( wyslane przy pomocy zdartego nankanga Edytowane 25 Lutego 2016 przez dżejki
Kruk_89 Opublikowano 25 Lutego 2016 Autor Opublikowano 25 Lutego 2016 niestety 98Pb Orlen tylko tako leje świeczki jakieś 4 miesiące temu też filtr paliwa i powietrza. ale napewno nie miałeś tak poszarpanego wykresu na dole co ja? stuki na postoju czy tylko podczas jazdy ? swoją droga ciekawi mnie jak winno dokladnie wygladac badanie na hamowni? bo tu został postawiony duży wiatrak przed autem i reki nie dam sobie uciąć ale on chyba ciagle dmuchał takie samo powietrze znaczy sie nie przyspieszal wraz z autem tak mi sie wydajez ze powinno tak być
Magicbattle Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 zrob logi przeplywki zobaczymy ile pompuje. plus profilaktycznie ja wyczysc po logach i zrob jeszcze raz zobaczysz jaka jest roznica. mialem kiedy auto akurat 1.8t i przeplywka byla tak brudna ze myslalem ze juz jej nie domyje. roznica byla kolosalna w odczuciu mocy
Kruk_89 Opublikowano 26 Lutego 2016 Autor Opublikowano 26 Lutego 2016 a więc tak dziś jade zapala mi sie chek już mnie nieźle wpieniło pojeździłem troche po mieście bo miałem pare sprawa do zrobienia po czym podjechałem do mechanika gasze auto ide do niego powiedzieć co i jak wracamy z vcds podlanczamy na zgaszonym VCDS nie widzi żadnych błędów odpalamy cheka brak oczywiście bez kasowania jakiego kolwiek błędu więc robimy wszelkie możliwe testy 17 sztuk wszystko quwa ok w pamięci nie ma zapisanego żadnego błędu więc z kąd ten chek który sam znikł i nie pozostawił po sobie śladu? czy to możliwe wogóle? Mam drugą przepływke auto jak by lepiej sie zbiera z dołu i narazie jakoś płynie nie zauważyłem takiego jak by utracania mocy podczas przyśpieszania ale pełne logi zrobimy w przyszłym tygodniu brak czasu narazie mam zobaczyć jak ta przeplywka bedzie sie sprawowac i odrazu bedzie rozebrany kolektor bo nie wiadomo czy ten wałek tam wogole jest lub czy jest polaczony z gruszkami nastapi wymiana uszczelek itp potem znowu hamsownia
waskivw Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 Złapał jakiś sporadyczny błąd który po zgaszeniu się skasował , takie też są , było nie gasić fury . Ja to się dziwie tobie że jeszcze kabla nie kupiłeś , albo elma , nim też można odczytać błędy , zawsze masz jakiś podgląd na bieżąco .
Kruk_89 Opublikowano 26 Lutego 2016 Autor Opublikowano 26 Lutego 2016 Zielony strasznie jestem to co wystarczy sam kabel? ale na mieście kilka razy gasiłem auto ze 3 razy i chek był dalej a do mechanika podjechałem i magicznie znikł
BeyerBrown Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 Przed wizytą u dentysty mnie zęby też jakby mniej bolą Kup na początek ELM327, na Allegro pełno tego jest... choć miej na uwadze, że nie wszystkie błędy jest w stanie odczytać z ECU. W każdym razie ma przydatną funkcję czyszczenia pamięci usterek (=kasowania adaptacji) tzn. aplikacja Torque ma taką funkcję
waskivw Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 Możesz kupić kabel i zainstalować darmowego VCDS-a , do odczytu błędów wystarczy . Możesz kupić ELM 327 + aplikacja Torque , która z autami grupy Vag działa b.dobrze , można nawet AFR podglądać .
soul87 Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 U mnie torque na elm w ogóle nie widzi korekt długoterminowych także trzeba uważać dla vaga chuba jednak lepszy vag vcds
Kruk_89 Opublikowano 26 Lutego 2016 Autor Opublikowano 26 Lutego 2016 to sie nada? http://allegro.pl/kb3e-interfejs-elm-327-bluetooth-mini-obd2-scan-i5980217384.html
waskivw Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 (edytowane) Jeszcze się nie spotkałem żeby Torque w jakimś aucie z grupy Vag po 2000r nie czytał korekt. Coś masz źle ustawione , albo program zassałeś z jakiegoś chomika . Ja go często używam do strojenia instalacji LPG , mam Seata Arose 2001 i czyta wszystko łącznie z AFR-em. Tak nada się . Edytowane 26 Lutego 2016 przez waskivw
Envin Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 Jeszcze się nie spotkałem żeby Torque w jakimś aucie z grupy Vag po 2000r nie czytał korekt. Coś masz źle ustawione , albo program zassałeś z jakiegoś chomika . Ja go często używam do strojenia instalacji LPG , mam Seata Arose 2001 i czyta wszystko łącznie z AFR-em. Tak nada się . Ja kupilem sobie tego elm ale nie chce chce mi się połączyć z ECU już wszystkiego próbowałem ale cały czas brak połączenia z ECU.
waskivw Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 Próbowałeś w innym aucie , może jakiś felerny ? 1
soul87 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Torque mam źe sklep play. Inne apki czytają krótkie i długie. Torque nie chce. Widocznie nie ma skonfigurowanego pida na te wskazania a nie chce mi się bawić i ręcznie to dodawać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się