k232 Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 Witam, chodzi mi o sam nadmuch bez klimy. Nadmuch nakur**a mało łba nie urwie a szyby zaparowane i jeszcze bardziej parują, czy to coś może zależeć od chłodnicy? Na klimie to nawet sekunda nie minie a szyby odparowane. Jakieś info mógłby ktoś dać w tej sprawie?
bialy986 Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 Może nagrzewnica poszła? Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
wesz82 Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 A teraz jak jest wilgotniej z rana nie masz czasem zaparowanej szyby od środka?????
Muskel1 Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 (edytowane) Kiedy ostatnio wymieniany był filtr kabinowy? Bez klimy zawsze bedzie parowalo bo resztki wilgoci zawsze po zgaszeniu silnika sa w ukladzie wentylacyjnym. Szczególnie jak jechałes na klimie i zgasiles auto bez uprzedniego wyłącznia klimy i osuszenia parownika. Edytowane 25 Września 2015 przez Muskel1
jospethe Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 U mnie też tak jest czasem , filtry wymienione, wszystko sprawne. Wydaje mi się że to wina różnicy temperatur
beny2303 Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 Zawsze tak jest jak auto stoi pod chmurką i zbliża się okres zimowy, a w związku z tym spadki temperatur Po prostu jeździj z włączona klimą i nie oszczędzaj na paliwie tylko daj sprężarce pracować
wesz82 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Rok temu tez mialem podobne objawy. Doszlo juz do tego ze musialem skrobac szybe od srodka w mrozy... Po dlugiej walce udalo sie to ogarnac tj woda gdzies wciekala przez podszybie. Wszystko ladnie zasilikknowalem i jak na razie jest spokoj.
piotrsob1 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Najważniejsze to czysta szyba od środka, na bródnej bez włączonej klimy w deszczowe dni problem będzie praktycznie zawsze
beny2303 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Jeżeli ktoś jest lekkim brudaskiem szyby przedniej i chce zapobiec parowaniu szyby, szyb to proponuje przetarcie jej, ich lekko szmatką nasączoną płynem do naczyń Patent kierowców TAXI! Hi, hi:)
k232 Opublikowano 26 Września 2015 Autor Opublikowano 26 Września 2015 Mnie za bardzo drażni brudna szyba od środka także jak tylko się pojawi jakiś ślad to szybę od razu całą myję A może faktycznie jak jest mniejsza temp powietrza na zewnątrz to w aucie też musi być puszczona zimna czy ciepła? Na pewno coś z tymi temperaturami jest, tylko jak to ogarnąć? Klimę, zawsze wyłączam przed wyłączeniem auta Autem akurat wyjechałem z garażu, i ciągle stoi w garażu. Zaczęło walić deszczem i szyba tragedia Nie oszczędzam na paliwie tylko dziwi mnie, po co są nadmuchy w aucie skoro i tak nic nie dają?
beny2303 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Nie ważne jaka temperatura wewnątrz auta. Ważne, by climatronik był zawsze włączony to nie będzie efektu parowania szyb, bo właśnie to climatronik odprowadza i jednocześnie osusza powietrze wewnątrz auta. Ja nigdy nie wyłączam climy przed zgaszeniem, bo po co?! Dla osuszenia parownika? A tym bardziej mniej włączoną podczas deszczu i dni o dużej wilgotności!!!
piotrsob1 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Może nie powinienem się chwalić, ale w mojej kobity A2-ce szyba od środka jest tak brudna że jakby wysiadła klima, to po zmroku nie dało by się jechać z braku widoczności, a dni są co raz krótsze Ciekawy jestem czy sobie ją wreszcie umyje, czy wcześniej gdzieś w coś przypie**oli Żeby nie było że jestem niedobrym chłopem, w sprawach technicznych ogarniam jej auto, ale sprawy porządkowe mnie nie interesują, poprzestaje na uświadomieniu ewentualnych skutków nie mycia szyb
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się