Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słabe światła mijania rozwiązanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Jestem po zabiegu czyszczenia soczewek, efekt przerósł moje oczekiwania. Soczewki były mega brudne, ale za to odbłyśniki były w dobrym stanie, w końcu mam w nocy dobre światła :banan: Dzięki za fajny poradnik! Dla tych co się zastanawiają czy warto robić ten zabieg przesyłam zdjęcia mojej soczewki.

Przed czyszczeniem

d9d2781d05fa.jpg

Wygląd soczewki po przetarciu palcem z zewnątrz!

90ed9ae410d7.jpg

Efekt końcowy :D

d5aa84a83385.jpg

2e2fa896e43b.jpg

Opublikowano

czy jest osoba z Podlasia, która robiła taką czynność i zechciała mi pomóc?:)

Opublikowano

Witam, wyczyściłem i ja "gałki oczne" w moim autku. Efekt - widzę w nocy drogę przed samochodem :D Z pierwszą lampką (prawą) walczyłem 2,5 godziny z lewą już tylko godzinkę.

Warto było :banan: Dzięki za ten patent :hi:

Opublikowano

Witam

Zastanawiam się czy wyczyścić soczewki samemu, czy dam radę ! czy kupić zamienniki dodatkowo jedna lampa jest zaparowana.

Znalazłem na allegro coś takiego

http://allegro.pl/lampy-przednie-audi-a4-b6-00-04-soczewka-ring-i6435581205.html

Może ktoś doradzi co zrobić ?

W nocy jak nie ma namalowanych pasów na jezdni to jest tragedia nic nie widać

Opublikowano

Doprowadź swoje lampy do porządku i odpuść jakiś chiński pseudotuningowy szmelc...

Opublikowano

Witam wszystkich, a czy robił to ktoś ale w b5 bo jestem ciekaw jak wyciągnąć soczewkę hmm

Opublikowano

zdecydowałem się na regeneracje reflektorów i mam dwie oferty jedna regeneracja w wykorzystaniem soczewek które są w lamie a druga wymiana soczewek na inne nie wiem którą opcje wybrać bardzo proszę o rade

Opublikowano

zdecydowałem się na regeneracje reflektorów i mam dwie oferty jedna regeneracja w wykorzystaniem soczewek które są w lamie a druga wymiana soczewek na inne nie wiem którą opcje wybrać bardzo proszę o rade

Zakładając, że cena regeneracji jest taka sama to wybrałbym inne już zregenerowane. Jeśli zdecydujesz się na regenerację swoich to może okazać się, że tylko należy je wyczyścić i już po problemie wówczas cenna powinna być adekwatna do wykonanej usługi. Gorzej jak oba odbłyśniki będę do regeneracji wówczas może wyjść drożej inne już zregenerowane.

Pozdrawiam

Opublikowano

Dziękuję za informacje, chodziło mi o to ze soczewki zostaną założone lepsze z innego modelu chyba z b7! a stare zwrócone koszt to 350 zl

Opublikowano

To już lepiej daj z b8

Opublikowano (edytowane)

Nie zakładaj soczewek z b7 tylko tak jak kolega pisze załóż już lepiej z b8 czy b8 lift, aczkolwiek wielkiej różnicy między nimi nie ma,chodzi tylko o to że są młodsze.

jesli chodzi o czyszczenie soczewki w a4 b5 to nie ma najmniejszego problemu z takową operacją i nie ma potrzeby rozklejania lamp.

Jeśli ktoś potrzebuje jakiś soczewek bixenon to pisać pw.mam wszelakie rodzaje soczewek.

Edytowane przez booolek
Opublikowano

Powie mi ktoś jak się wypina kabel z reflektorów w B6 ? Nie chcę tego połamać a po dobroci nie wychodzi ta wtyczka. Z góry widzę, że jest zatrzask, pewnie pod spodem też ? A z boku ?

Opublikowano

Jest jedna zapinka na kostce, musisz ją podwazyc i wyciagac kostke. Ale nie ktore potrafia byc tak zayebane, ze bedzie trzeba sobie pomóc jakims plaskim do podwazania, a raz po ciemku nawet udalo mi sie pęknąć taką wtyczkę. :D

Opublikowano

Dzięki! Właśnie jak próbowałem wyciągnąć to bardziej wychodziła druga cześć osadzona w lampie niż sama wtyczka :P W taki układzie nóż w rękę, bo nawet mały śrubokręt niezbyt to podważał i pomyślałem, że od dołu jest drugi zatrzask i dałem sobie spokój.

Jutro podejście drugie w takim układzie... Sama wymiana żarówek na Extreme vision 130+ już zrobiła różnicę, ale działam dalej. Pozdro

Opublikowano

jestem po zabiegu czyszczenia soczewek. Efekt nieziemski! Widzę drogę przed autem! Polecam patent. W Moim przypadku prawie 5h walczylem:)

Opublikowano

jestem po wymianie kpl. soczewek nie wiem czy to z b8 czy z b7 nie udało mi się uzyskałem takich informacji.

Moje stare soczewki były czyste natomiast odbłyśniki były całkowicie spalone po stronie gdzie jest odbłyśnik spłaszczony w tym miejscu żarnik jest najbliżej odbłyśnika i dlatego wypala, nowe odbłyśniki nie mają tego spłaszczenia są bardziej w kształcie miseczki natomiast metalowa oprawa soczewek jest mnie zabudowana w porównaniu ze starymi, moim zdaniem to zmniejsza nagrzewanie całego elementu.

Dodatkowo lampa została uszczelniona i lekko spolerowana.

Ale żeby nie było tak super to po zapaleniu świateł na wewnętrznej stronie szkła lampy jest efekt tak jakby szkło było czymś zapylone to nie jest zaparowanie tylko tak jakby kusz tego efektu nie widać jak się nie palą światła, w pierwszej chwili myślałem ze to soczewki nie są dokładnie wyczyszczone ale podobny efekt jest również na postojów kach.

Ten kusz nazwę to tak jest rozłożony równomiernie i nie widać go jak światła są wyłączone,

myślę że po polerce i założeniu lepszych soczewek uwidoczniały się uszkodzenia szkła lampy po wewnętrznej stronie, ponieważ na starych soczewkach i niewypolerowanych lampach tego nie było widać.

są to pewne takie moje przemyślenia, dzisiaj wieczorem sąsiad wymieniał żarówkę w Renówce stara renówka lamy nie parują nie potrzeba uszczelniać !!!!! a światła podejrzewam ze nie gorsze niż w audi

Opublikowano

Może ktoś pomóc jak wyjąć tą metalową spinkę, która blokuje soczewkę z odbłyśnikiem??

Opublikowano

Płaski śrubokręt i wypychasz ją na zewnątrz, powinna wyskoczyć

Wysłane z mojego HM 1S przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...