demen87 Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) 1.9 tdi b7 2006 Nadmieniam ze na rozgrzanym silniku nie występuje to dudnienie. Edytowane 29 Września 2015 przez demen87
jony 2 Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 link nie działa ale napewno broki wyleciały
demen87 Opublikowano 29 Września 2015 Autor Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) Fakt już powinien dzialac Edytowane 29 Września 2015 przez demen87
DanielMod Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Film jest prywatny , nie działa .
demen87 Opublikowano 30 Września 2015 Autor Opublikowano 30 Września 2015 (edytowane) Nasuwa się komuś możliwa przyczyna? Edytowane 30 Września 2015 przez demen87
piotrsob1 Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Dudnienie występuje z dość dużymi przerwami, czyli to raczej nie wypadnięte broki kanałów olejowych w wwałkach dźwigienek pompowtrysków, tylko wytarty wałek rozrządu i popychacze hydrauliczne na którymś z cylindrów Tak, czy siak, pokrywa głowicy do góry i obydwie rzeczy do sprawdzenia
robertss Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 piotrsob1 dobrze mówi, mi to tez wygląda na wytarty wałek, pzdr
demen87 Opublikowano 1 Października 2015 Autor Opublikowano 1 Października 2015 Czyli nietania naprawa, ale wytlumaczcie mi jedno dlaczego na rozgrzanym silniku nie dudni w ogole?
wesz82 Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 Koles olał jak miał w takim stanie az doszło do tego ze i tak musiał wymieniać wałek,w szklankach sprężynki już było widać.... Niestety mechaniory sie porypały i dwamasa mu wymienili Koszt nie jest tragiczny on zapłacił 800zł z robotą.
demen87 Opublikowano 1 Października 2015 Autor Opublikowano 1 Października 2015 Kiedyś próbowałem dojść skąd dochodzi to dudnienie i wyszło mi ze z filtra powietrza puf puf puf puf było słychać. A jak to jest z tym wałkiem? Kupie ori czy tylko zamiennik
wesz82 Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 Poszukaj tematu w b6,jest o tym full napaćkane,na pewno znajdziesz tam wszystkie odpowiedzi.
piotrsob1 Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 Jakby się okazało że wałek rozrządu wytarty to zanim zaczniesz szukać drugiego to ustal czy masz DPF-a na pokładzie, bo od tego zależy typ wałka rozrządu.
demen87 Opublikowano 1 Października 2015 Autor Opublikowano 1 Października 2015 Ok dobrze wiedzieć, a wytłumaczy mi ktoś dlaczego na rozgrzanym silniku chodzi inaczej czyli nie dudni w ogóle A na zimnym dudni i to strasznie
piotrsob1 Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 (edytowane) Takie dudnienie jak u Ciebie pojawia się zazwyczaj wtedy gdy krzywka jest mocno zużyta, ale też hydro popychacz z nią współpracujący musi być mocno na środku wytarty . Wtedy dochodzi do sytuacji , gdy krzywka napędu pompowtryskiwacza zawadza o wyższy rant popychacza naciskając go na chwilę. Jeżeli silnik ma lekki problem z ciśnieniem oleju albo same popychacze są już wyeksplatowane, to gęsty olej pod wyższym ciśnieniem (na zimnym silniku ) jest w stanie po chwili pracy silnika skasować luz zaworowy i wtedy może dojść do sytuacji opisanej powyżej , natomiast gdy olej się rozgrzeje może nie napełniać popychaczy na tyle by skasować luz i by krzywka pompowtrysku uchylała któryś z zaworów , powodując to dudnienie . To jedyne wytłumaczenia dla czego na zimnym dudni, a na ciepłym nie, jakie mi przychodzi dogłowy Zrób taki prosty test, poproś kogoś żeby Ci uruchomił motorówkę po nocy, a sam w tym czasie nasłuc**j czy dudnienie pojawi się od razu po odpaleniu, czy dopiero po chwili jak się popychacze napełnią, może on potwierdzić lub obalić moją teorię już na wstępie Ciekawy jestem wyniku podniesienia pokrywy głowicy o organoleptycznej weryfikacji stanu wałka i popychaczy Edytowane 1 Października 2015 przez piotrsob1
demen87 Opublikowano 1 Października 2015 Autor Opublikowano 1 Października 2015 Z czystym sumieniem mogę powiedzieć ze od razu po odpaleniu dudni, po nagrzaniu do 90C dudnienie ustaje i słychać normalne klekotanie tdi
zelek2012 Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 kolego i jaka byla przyczyna tego dudnienia? u mnie zaczal sie podobny problem
demen87 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2015 (edytowane) kolego i jaka byla przyczyna tego dudnienia? u mnie zaczal sie podobny problem Odstawiłem właśnie autko do mechaniora, diagnoza wytarty wałek i szklanki sie posypały. W tym tygodniu mam odebrać więc mam nadzieję że problem ustanie. Edytowane 15 Grudnia 2015 przez demen87
zelek2012 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 daj znac kolego jak odbierzesz samochód czy wszystko ładnie chodzi
demen87 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2015 A więc, auto odebrane. Wałek,wszystkie szklanki,filtry, olej,czyszczenie miski z opiłkow plus robocizna ok 2k. Efekt-Efekt-dudnienie ustalo. Koszt spory ale pomogło
zelek2012 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Ok dzięki kolego. Być może i mnie będzie to czekało :-/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się