Zimny Chirurg 2 Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Witam Mam Bore 2000r silnik AJM i 6 biegów. Mam ogólnie 3 problemy: 1 to prosze powiedzcie mi jak wagiem podnieść dawke startowa na cieplym silniku 2 to szaleje predkościomierz. Niekiedy dziala jak obrotomierz. Gdzie on w ogóle jest? 3 to wskaznik paliwa chyba mnie rąbie tz pokazuje ze jest za duzo paliwa. Czy jest ot mozliwe? Dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam
Dev Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 1. Vagiem tego nie zrobisz. 2. Sprawdz bledy 3. Wyciagnij wklad z baku i sprawdz jak pracuje plywak
marcin_franz Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 2 i 3 prawdopodobnie masz licznik jaegera i to on Cię rąbie
Fazii Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 2 i 3 prawdopodobnie masz licznik jaegera i to on Cię rąbie To do vw też wsadzali te szroty?
marcin_franz Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 2 i 3 prawdopodobnie masz licznik jaegera i to on Cię rąbie To do vw też wsadzali te szroty?Ooo świetnie czytam ze zrozumieniem forum a4, to z automatu myślałem, że chodzi o a4
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 4 Października 2015 Autor Opublikowano 4 Października 2015 1. Vagiem tego nie zrobisz. 2. Sprawdz bledy 3. Wyciagnij wklad z baku i sprawdz jak pracuje plywak To jak vagiem nie dam rady podniesc dawki startowej na cielym silniku w AJM to w takim razie gdzie i jak? Błędów 0 No i gdzie jest prędkościomierz w skrzyni?
szerszen01 Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 Mi gdy szalal licznik to zaczynała sypac sie skrzynia. Dopóki sie nie rozleciała to nie działał po wymianie skrzyni jest ok ale moze byc to również czujnik Powodzenia
syra86 Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Mi licznik oszalał gdy miałem nieszczelna podstawkę od puszki kompa w a4 b5 AJM i do wnętrza dostawała się woda. Wiązka była cała mokra. Wtedy obrotomierz skakał jak szalony. Prędkościomierz opadł. A w baku co chwila był inny poziom. Pomogło odpiecie zegarów od zasilania, uszczelnienie i wysuszeniem wnętrza. Od tego czasu brak błędów.
jacek70 Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Nie zaszkodzi sprawdzić kostki łączeniowej przy skrzyni biegów. Miałem ją kiedyś zalaną ( po myciu silnika kercherem) i prędkościomierza nie było a obrotomierz szalał. Po wysuszeniu i przesmarowaniu kostki wszystko wróciło do normy.
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 23 Października 2015 Autor Opublikowano 23 Października 2015 Nie zaszkodzi sprawdzić kostki łączeniowej przy skrzyni biegów. Miałem ją kiedyś zalaną ( po myciu silnika kercherem) i prędkościomierza nie było a obrotomierz szalał. Po wysuszeniu i przesmarowaniu kostki wszystko wróciło do normy. Czesciowo problem rozwiazany z paliwem. Wyciągnąłem pływak i dosłownie był cały w szlamie. Byłem w szoku. Zawsze tankuje do pełna i zawsze na dobrych stacjach. Zapytalem kolesia mechanika co to ma byc a on woda. To tak jak by akwarium nigdy nie myc. Szok jaki syf nam pchaja. Dlatego wymieniam filtr paliwa co roku. Ale wracajac do sedna. Cala ta plytka co jezdzi wskaznik zawalona szlamem. No to myjemy pozniej dmuchamy i sprawdzamy. Bingo. Dzila od 2 dni idealnie. nic sie nie dzieje. Pieknie wskazuje. Zostal prędkościomierz. W takim razie gdzie te kostki są? Tak mniej wiecej. Bo w wiekszosci wskazuje dobrze. Tylko niekiedy mu zacznie odwalać Dzieki za rady.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się