wyzyk83 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 49 minut temu, MemberA4 napisał: odkopuję temat Dev możesz podpowiedzieć czemu po kilkuset kilometrach w niecały miesiąc (jazda tylko miejska) nowe prowadnice zatarły się w tych tulejach gumowych? na trzpieniach są czarne ślady zatartej gumy takie trzy paski czyli domyślam się że to te lamelki w gumkach. Cały komplet był z Autofrena i załozony na sucho. ten problem powoduje to że po naciśnięciu hamulca i jego odpuszczeniu dosłownie chwile ok 3sek hamulce trzymają zanim puszczą, robi się z tego "hill holder" daj znać czy zakładać kolejny zestaw autofrena tylko żeby się sytuacja nie powtórzyła obecnie prowadnice posmarowane smarem silikonowym i jest ok ale zbiera się piach w tych okolicach mowa o zacisku ATE pod 288 lub 312? jeźeli tak to czy przed włożeniem nowych gumek w zacisk dobrze wyczyściłeś otwór po gumkę 1
MemberA4 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 (edytowane) tak, zacisk ATE otwory wyczyszczone do białego a i tak cięzko wchodziły prowadnice w te tulejki gumowe aż słychać było jak guma skrzypi a co najgorsze pod tymi śladami zatarcia po wyczyszczeniu pojawiły się mikro wżery, czyżby jakość tych trzpieni obiegała znacząco od orginalnych? w środku tych tulejek susza kompletna była. zamówiłem kolejny komplet autofrena, zobaczę co bedzie jak przyjdzie i złoże ponownie a może trzeba trochę rozruszać w środku tą tulejekę przed montażem w zacisku tym trzpieniem.... Edytowane 17 Stycznia 2018 przez MemberA4
wojtek13001 Opublikowano 27 Maja 2018 Opublikowano 27 Maja 2018 (edytowane) Skoro twierdzicie że przednich prowadnic pod tarcze 288 się nie smaruje to dlaczego w zestawie naprawczym autofrena w którym znajdują się gumki i trzpienie prowadzące jest smar??? Ciekawe. Edytowane 27 Maja 2018 przez wojtek13001 błąd
Dev Opublikowano 28 Maja 2018 Opublikowano 28 Maja 2018 11 godzin temu, wojtek13001 napisał: Skoro twierdzicie że przednich prowadnic pod tarcze 288 się nie smaruje to dlaczego w zestawie naprawczym autofrena w którym znajdują się gumki i trzpienie prowadzące jest smar??? Ciekawe. to smaruj kto Ci broni
mszark Opublikowano 22 Marca 2019 Opublikowano 22 Marca 2019 Panowie pewnie głupie pytanie, ale wolę się upewnić. Ogarniam przednie zaciski, otwory poczyszczone do metalu, nowe gumki, prowadnice nie posmarowane. Nowe czy stare poczyszczone chodzą z oporem, tzn. popchnę je w obie strony palcem ale ciężko idą. Czy tak ma być?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się