Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S6 C7 Avant TATOWÓZ cz. 2 :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No widzisz, dobrze, że Ty wiesz wszystko.

A jednak coś wziął oleju...

Opublikowano

Nie nie wiem wszystkiego, ale akurat ten temat znam, a takie branie oleju to zadne branie, kazdy silnik spala olej to normalne kwestia ego zeby miescielo sie to w akceptowalnych normach, w 1.8 tfsi i 2.0tfsi wykraczalo poza normy z uwagi na zastosowanie wadliwych ( zbyt cienkich ) pierscieni na tlokach w pozostalych tfsi ten problem nie wystepowal, a jesli chcesz wiedziec co konstruktor mial na mysli to tez ci moge napisac zmniejszone opory tarcia i dzieki temu wieksza sprawnosc silnika czyli mniejsze spalanie, ale ty cos uslyszales i wolisz pisac jakies wywody, bez sprawdzenia tych informacji, ze kazdy tfsi ma ten problem i gdyby nie to to juz sam bys mial S4 B8, nie wspominajac o tym ze nic dolewac nie trzeba bo od wymiany do wymiany jesli samochod nie jest upalany na torze to tego oleju starcza.

Opublikowano

Nie usłyszałem, tylko czytałem o 1.8 i 2.0 tfsi do 2012 roku. Myślałem, że problem dotyczy wszystkich. A może przeczytałem w internecie jeden z tryliona wątków dotyczących tfsi, w których ktoś napisał, że problem dotyczy wszystkich.

Wystarczyło napisać, że tych silników problem nie dotyczy, ale to Ty wolisz się bawić w wywody. Musisz być bardzo stary i stetryczały. Masz 3.0 tfsi, napisałem coś złego na jego temat i zachowujesz się jakbym kopnął Ci dziecko :facepalm:

Dorośnij

Opublikowano

Po pierwsze to ty sie popisales ignorancja, zaczynajac w watku temat spalania oleju a pozniej jak przeczytales ze cos ubylo to zaraz wyjechales z tekstami o tym jak to wszystkie tfsi chleja olej. Czytales o 1.8 tfsi i 2.0 tfsi ale stwierdziles od razu ze dotyczy wszystkich silnikow, stad sie pozneij biora jakies legendy i opowiastki i na o ci zwrocilem uwage na co ty sie obraziles i dalej pociagnales tema ze jednk cos bierze olej. Wiec ci ponownie odpisalem i znow wziales to do siebie i sie obraziles jak 5 latek, wiec kto tu musi dorosnac ?? I zamiast przyjac informacje do wiadomosci oczywiscie stajesz okoniem i nazywasz to wywodami, chco sam wczesniej napisales cyt. nie wiem co konstruktor mial na mysli. Nie jestem stary i tym bardziej stetryczały jednak cieszy mnei ze w taki sposob odpsiales bo dowodzi to ze juz kompletnei nie masz argumentow ( a do bledu sie przyzac ciezko ) wiec wolisz sie bronic poprzez jakies dziecinne teksty majace mnie obrazic, sorry ale takie cos to w piaskownicy dzialalo a i to nie kazdej.

Opublikowano

Stary, wszystko już zarejestrowałem i dzięki Tobie wiem, których silników dotyczy problem. Czy ja mam się teraz przed Tobą kajać ?

Wyraźnie napisałem, że mogłem przeczytać artykuł, w którym ktoś stwierdził, że problem dotyczy wszystkich tfsi i stąd wziął się mój post.

Ty za to plujesz jadem, bo obraziłem Twoje auto... I o tym piszę, gdybyś czytał ze zrozumieniem, to byś to wywnioskował.

Na tym poście zamierzam zakończyć dyskusję, dlatego, że boję się, że sprowadzisz mnie w dół do swojego poziomu, a potem pobijesz doświadczeniem...

Opublikowano

garfield%20ok.jpg

Opublikowano

orientuje sie ktos czy vcdsem idzie zdjac ograniczniki vmax czy trzeba do tego tunera i jego oprogramowanie?

Opublikowano

Chyba tunera

Opublikowano

Tuner na 100%

Opublikowano

Nr 1, ale oryginalne :)

dokładnie ORI

Opublikowano

zastanawiałem się nad ori ale chociażby szymeniu miał u siebie repliki i był bardzo zadowolony

Opublikowano

zastanawiałem się nad ori ale chociażby szymeniu miał u siebie repliki i był bardzo zadowolony

Ja miałem u Siebie w B8 repliki 19" i nigdy więcej, miałem wrażenie że auto "podskakuje"..... po założeniu ORI tego samego wzoru zupełnie inaczej auto się prowadziło i jeździło.

Być może trafiłem na złą partie felg ale to był pierwszy i ostatni mój zakup replik....

ps. firma w której kupowałem jest jedną z najwiekszych w PL zajmujących się sprzedażą "włoskich" replik

Opublikowano

od dawmac był tego rotora nie kupował bo jest słaby

nr 1 i nr 2 są w połysku - moi zdaniem nieciekawie to wygląda i mocno odbiega od ori bo te są w takim półmacie

Ja miałem ori i z rs5 i s5 - polecam ale koszt nie mały

Repliki rotora miałem 3 kpl. jedne z nich sa na b8 szwagra już 4 lata i też polecam


JA zawsze repliki kupowałem w alusport busko zdrój - kupiłem tam już kilkanaście kpl. replik i z wszystkich byłem zadowolony

Cuber jak się nie mylę chyba też miał od nich i nie wiem co było powodem że tak się na nich przelechał

Pierwsze repliki które kupowałm w alusport mają już 7 lat i dalej mają się dobrze


Ps. jutro przyjadą do mnie kolejne 20 od alusport - ja tam nie mogę złego słowa powiedzieć

Opublikowano

miron daj linka, za ori też nie przemawia to że mają tylko 8,5 cala a chce wsadzic 265 lub 275 kapcie wiec 9 to min

Opublikowano

dokładnie

Opublikowano

no - masakra

ależ ja bym chciał kiedyś odkupić te auto od Ciebie

Opublikowano

Pali tyle co moje TDI w mieście :facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...