Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S6 C7 Avant TATOWÓZ cz. 2 :)


snajper1998

Rekomendowane odpowiedzi

Pirelli to klasa sama w sobie. Kompromis między miękkimi oponami takimi jak Michelin czy Continental a super twardymi jak Dunlop Sport Maxx GT. Miałem tego sporo i najlepiej w naszych warunkach mi się spisywały Dunlop i Pirelli. Pamiętaj że masa auta i agresywna jazda szybko przekładają się na zużycie

+1 :)

Ja u Siebie mam Pzero 255/35/20 i jestem meeeega zadowolony z tej opony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy spotkał ktoś się z problemem blokującej klapki wlewu paliwa (centralny działa ok)? Coraz częściej mam z tym problem, co ciekawe nawet pociągnięcie za ten sznurek czerwony w bagażniku nie zwalnia blokady, dopiero jak pociągnę za niego i otworzę centralny to łapie.... Znajomy miał podobny problem w a5 i ponoć ktoś mu VCDSem załatwił problem. Ktoś , coś wie jak sobie z tym poradzić? Czy mechanizm do wymiany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w a5 miałem ten problem, ale nie zdążyłem go rozwiązać :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy spotkał ktoś się z problemem blokującej klapki wlewu paliwa (centralny działa ok)? Coraz częściej mam z tym problem, co ciekawe nawet pociągnięcie za ten sznurek czerwony w bagażniku nie zwalnia blokady, dopiero jak pociągnę za niego i otworzę centralny to łapie.... Znajomy miał podobny problem w a5 i ponoć ktoś mu VCDSem załatwił problem. Ktoś , coś wie jak sobie z tym poradzić? Czy mechanizm do wymiany ?

Ja miałem ten problem i w A4 i w A6 , w obu autach mechanizm wlewu wymieniony na gwarancji w ASO. Co było przyczyną nie mam pojęcia. Nie wiem , czy to zbieg okoliczności , ale oba moje przypadki wystąpiły porą zimową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Snajper - piękność to mało powiedziane

Jak będziesz dalej zmianiał auta z częstotliwości 2 latnią to na tą sztukę ja się pisze - kupuje przez telefon bez oglądania

Zrezygnowałeś z tdibi bo nic ciekawego nie było czy z innego powodu

Bo pewnie z diesla w stosunku do S6 musiałeś trochę grosza dorzucić grosza

Do mnie przed Tobą ma dzwonić :decayed: takie S6 C7 mi się marzy :kox:

Audi_S6_Avant.jpgAudi_S6_Avant_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do takiego auta nie pasują wystające koła jak w golfie 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do takiego auta nie pasują wystające koła jak w golfie 2

Zgadzam się w pełni. Solidne obniżenie owszem ale negatyw to już przesada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do takiego auta nie pasują wystające koła jak w golfie 2

Wystarczy że są równo z błotnikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Zgadzam się w pełni. Solidne obniżenie owszem ale negatyw to już przesada.

Ciekawe jak byś chciał osiągnąć taką glebę bez negatywu. Zawiesznie się samo kładzie, tak jest zbudowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

S6 C7 samo w sobie jest piękne i obniżenie go tak jak na foto + ten negatyw to już kaszana....

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie za sto punktów. Jakiś pobór oleju zarejestrowałeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się w pełni. Solidne obniżenie owszem ale negatyw to już przesada.

Ciekawe jak byś chciał osiągnąć taką glebę bez negatywu. Zawiesznie się samo kładzie, tak jest zbudowane.

Ale przecież to oczywiste, że taka gleba to przesada i do jazdy auto jest podnoszone. Lubię obniżone auta ale bez przesady. IMHO negatyw do S6 zwyczajnie nie pasuje. Koniec OT :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie za sto punktów. Jakiś pobór oleju zarejestrowałeś ?

Od ostatniej wymiany 5 tys km temu kiedy wskaźnik pokazywał maxa teraz pokazuje jakieś 3/4 może 2/3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie za sto punktów. Jakiś pobór oleju zarejestrowałeś ?

Od ostatniej wymiany 5 tys km temu kiedy wskaźnik pokazywał maxa teraz pokazuje jakieś 3/4 może 2/3

To niedużo. Ciekawe ile na tej skali oznacza taki ubytek ? 200-300 ml ?

Mnie to właśnie odstrasza trochę od silników tfsi.

Tak wiem że od 2012 roku problem jest dużo mniejszy, ale świadomość zakupu samochodu za spore pieniądze i potrzeba dolewania w nim oleju jakoś mnie przeraża.

Nie zrozumcie mnie źle, nie jestem tak leniwy. Po prostu nie mogę zrozumieć co miał konstruktor na myśli.

Gdyby nie to, pewnie już dawno zdecydowałbym się na S4 B8.

A tak mam dwa kopciuchy ze stajni audi, do których nie dolałem grama oleju ;)

Co nie zmienia faktu, że taka S6 C7 jest moim marzeniem i naprawdę zazdraszczam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co nie zmienia faktu ze nie za bardzo masz pojecie o problemie i nie wiesz ze dotyczy on 1.8tfsi i 2.0tfsi. A nie 4.0tfsi w s6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...