Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Moduł doświetlania zakretów Audi A4 B6 przerobienie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie znalazłem opcję którą można zamontować coś takiego w Aucie http://allegro.pl/doswietlanie-zakretow-modul-doswietlania-zakretow-i5494350763.html.

Bardzo fajnie to wygląda orginalnie w samochodach może ktoś coś takiego montował a aucie dlatego mam kilka pytań odnośnie takiej modyfikacji. Orginalnie widziałem w aucie gdy samochód dojerzda do rąda skręca w prawo włącza się przeciw przeciwmgielne bez właczenia kierunkowzkazów ta opcja co znalazłem opisuje tylko opcję gdy włączysz kierunkowskaz jak zrobić taki mod aby to było jak fabrycznie w innych samochodach i nie właczało się np przy zmianie pasa ruchu na autostradzie bo by to było bezsensu.

Edytowane przez Wasyl622
Opublikowano

Taka funkcja bez kierunku jest załaczana poprzez czujnik skrętu czy coś podobnego. Swojego czasu był temat na forum o tym ale coś pamiętam że to nie było dostępne dla b6.

Opublikowano

Witam

Tez myslalem o takim gadzecie, mam halogeny i wydaje mi sie ,ze swietnie by sie sprawdzily.

Zobaczym

Teraz mam innne wydatki :kwasny:

Opublikowano

To załączone z kierunkiem pewnie jest do zrobienia ale czy o takie coś nam chodzi. Dla mnie to jakoś nie tak. Może jest jakiś sposób aby to sterowane było skrętem kierownicy ?

Opublikowano

Tam gdzie mogło by się przydać to nie zadziała, mianowicie ostry zakręt, rondo przecież tu się nie włącza kierunku, oprócz zjazdu z ronda.

Na zmianach pasów czy wyprzedzania niepotrzebnie bedzie świecić.

Taki moduł to tylko na czujnik skrętu a nie kierunki

Opublikowano

Właśnie bo to z kierunkami to sam bym zrobił podłączyć się do kierunków do tego przekaźnik który będzie jako funkcja czasowa to pozwoli zaoszczędzić ale to nie o to chodzi jest kiepsko opisane w tym czy np na trasię przy prędkości 140km\h włączę kierunek to wraz z nim halogen bo będzie sygnalizował zakręt to bez sensu trochę ale mnie interesuje bez jego załączenia w kierunku czy jest coś takiego do zrobienia czy ktoś się zastanwaiał


Właśnie tak jak kolega pisze. Fajny moduł ale niedopracowany dlatego was pytam jak orginalnie jest zamontowane czy jest to połaczone wraz z położeniem kierownicy czy też zastanawia mnie czy gdy włączymy manetkę od kuerunku położenie kierownicy ją wyłączy czy coś w tym miejscu idzie pokombinować co pozwoli ja załączać i wyłańczać takie światła????

Opublikowano

Czytałem cały temat brak konkretów oblaski są inne itp ja nie pytam czy to będzie działaś w jaki sposób tylko jak to zrobić aby funkcja zadziałała co jest potrzebne jak to jest w orginale skoro inni się interesują aby mieć taki bajer w A4 B6 to wiekszość pisze nie wolno bo oblaski nie zadziałą bo nie będzie dobrze widać. Jeszcze raz zapytam moje pytanie jak zrobić co jest potrzebne aby takie światła zapalały się w sposob skrętny kierownica np. ronda ostry skręt ale nie włączały się przy zmianie pasa ruchu nigdzie nie ma podobnego tematu. Wiadomo org. jest to jakoś zrobione i działą


Zdaje sie ze nie jest to wcale takie latwe.
Na 100% potrzebny jest czujnik skretu kierownicy (lub dorobienie czegos do maglownicy), ponadto zeby to prawidlowo dzialalo przydal by sie uklad reagujacy na predkosc samochodu bo wg mnie watpliwa jest przydatnosc doswietlania zakretuw gdy jedzie sie 5 km/h po parkingu i mota kierownica to w lewo to w prawo i halogeny zapalaly by sie jak w cyrku.
Ponadto sam czujnik polozenia kierownicy nie wieleZdaje sie ze nie jest to wcale takie latwe.
Na 100% potrzebny jest czujnik skretu kierownicy (lub dorobienie czegos do maglownicy), ponadto zeby to prawidlowo dzialalo przydal by sie uklad reagujacy na predkosc samochodu bo wg mnie watpliwa jest przydatnosc doswietlania zakretuw gdy jedzie sie 5 km/h po parkingu i mota kierownica to w lewo to w prawo i halogeny zapalaly by sie jak w cyrku.
Ponadto sam czujnik polozenia kierownicy nie wiele daje - jesli uklad sterujacy bedzie za prosty - za czuly, to kazde bujniecie kierownica nawet na prostej drodze spowoduje zapalenie sie swiatla do skretu.
daje - jesli uklad sterujacy bedzie za prosty - za czuly, to kazde bujniecie kierownica nawet na prostej drodze spowoduje zapalenie sie swiatla do skretu.


Czytałem cały temat brak konkretów oblaski są inne itp ja nie pytam czy to będzie działaś w jaki sposób tylko jak to zrobić aby funkcja zadziałała co jest potrzebne jak to jest w orginale skoro inni się interesują aby mieć taki bajer w A4 B6 to wiekszość pisze nie wolno bo oblaski nie zadziałą bo nie będzie dobrze widać. Jeszcze raz zapytam moje pytanie jak zrobić co jest potrzebne aby takie światła zapalały się w sposob skrętny kierownica np. ronda ostry skręt ale nie włączały się przy zmianie pasa ruchu nigdzie nie ma podobnego tematu. Wiadomo org. jest to jakoś zrobione i działą


Zdaje sie ze nie jest to wcale takie latwe.
Na 100% potrzebny jest czujnik skretu kierownicy (lub dorobienie czegos do maglownicy), ponadto zeby to prawidlowo dzialalo przydal by sie uklad reagujacy na predkosc samochodu bo wg mnie watpliwa jest przydatnosc doswietlania zakretuw gdy jedzie sie 5 km/h po parkingu i mota kierownica to w lewo to w prawo i halogeny zapalaly by sie jak w cyrku.
Ponadto sam czujnik polozenia kierownicy nie wieleZdaje sie ze nie jest to wcale takie latwe.
Na 100% potrzebny jest czujnik skretu kierownicy (lub dorobienie czegos do maglownicy), ponadto zeby to prawidlowo dzialalo przydal by sie uklad reagujacy na predkosc samochodu bo wg mnie watpliwa jest przydatnosc doswietlania zakretuw gdy jedzie sie 5 km/h po parkingu i mota kierownica to w lewo to w prawo i halogeny zapalaly by sie jak w cyrku.
Ponadto sam czujnik polozenia kierownicy nie wiele daje - jesli uklad sterujacy bedzie za prosty - za czuly, to kazde bujniecie kierownica nawet na prostej drodze spowoduje zapalenie sie swiatla do skretu.
daje - jesli uklad sterujacy bedzie za prosty - za czuly, to kazde bujniecie kierownica nawet na prostej drodze spowoduje zapalenie sie swiatla do skretu. Szukająć na innych forum nikomu jeszcze się to nie udało aby to działało w taki sam sposób ja B8 Czy w Skoda Octavia II itp

Opublikowano

Moim zdaniem dobre światła ksenon, bi ksenon i nie trzeba żadnego doświetlania zakrętów.

Bardziej tym bym się zainteresował.

U siebie mam ksenony, wyczyszczone soczewki oraz szkła reflektorów i super widać w nocy

Opublikowano

Tak ale tu nie chodzi o widoczność jak dla mnie tylko bardziej jako bajer ale niestety nie idzie tego zrobić tak jak jest to robione fabrycznie a sam moduł to bardzo kiepskie rozwiązanie

Opublikowano

Idzie Idzie :) Tyle że łatwiej jest jak ktoś ma B7 ale i w B6 można zrobić prawie jak ori:)

Są osoby kore mają B6 po pełnym faceliftingu :) to znaczy przód zamontowany od B7 a tam dość łatwe jest do zamontowania.

Opublikowano (edytowane)

Witam. Odpalać poprzez 2 kontaktrony magnes na kolumnie ( w dolnej części jest sporo miejsca żeby zamontować. Układ z opóźnieniem ( dodatkowo czujnik światła żeby działało w nocy) jedziesz na wprost magnesik nie znajduje w polu kontraktów to nie świeci. Wchodzi w pole lewego odpala prawy halogen. Chodzi w pole prawego odpala lewy. Wtedy jest możliwość ustawienia czujników tak by świeciło przy określonym skrecie. Bez Użycia kierunkowskazów ( chodź sygnał z kierunków tez można podać na układ i wtedy też będzie świecić prawy bądź lewy halogen. Do tego diody kierunkowr na wyjście i nie miesza w układzie oryginalnym samochodu. Ja to widzę tak.

Edytowane przez djim
Opublikowano

Dodam tylko, że jak kiedyś czytałem o tym module, to podłączenie jego było banalnie proste, podłączenie zasilania i magistrali can nie wiem tyko czy jednej lub więcej.

Wszystkie informacje były brane z can i poźniej polecenia wracały do can, i były realizowane przez MCE w samochodzie.

Zaznaczam, że mogę się mylić, bo było to dawno i nigdy nie miałem u siebie tego podłączonego :wink:

Cena tego wtedy wynosiła jak mnie pamięć nie myli 500 - 600zł .

Opublikowano

To jest naprawde super zrobione jednak polak jak chce to potrafi ciekaw jestem co jest w tej kierownicy zamontowane chętnie coś takiego bym kupił jest miejsce w kolumnie kierowniczej przy kierownicy tylko jestem ciekaw jaki sensor został użyty


Bo jest to wykonane profesiolanie tak jak fabrycznie i super efekt wiadomo zabawy jest z takim montarzem ale widze, że temat ma zainteresowanie.

Opublikowano

Witam. Odpalać poprzez 2 kontaktrony magnes na kolumnie ( w dolnej części jest sporo miejsca żeby zamontować. Układ z opóźnieniem ( dodatkowo czujnik światła żeby działało w nocy) jedziesz na wprost magnesik nie znajduje w polu kontraktów to nie świeci. Wchodzi w pole lewego odpala prawy halogen. Chodzi w pole prawego odpala lewy. Wtedy jest możliwość ustawienia czujników tak by świeciło przy określonym skrecie. Bez Użycia kierunkowskazów ( chodź sygnał z kierunków tez można podać na układ i wtedy też będzie świecić prawy bądź lewy halogen. Do tego diody kierunkowr na wyjście i nie miesza w układzie oryginalnym samochodu. Ja to widzę tak.

Jesteś w stanie zmontować taki układ ? No i ewentualnie za ile € ??

Opublikowano

Te moduły nie działają na jakieś magnesy biorą sygnsł po can z czyjnika skretu w kierownicy

Opublikowano

Te moduły nie działają na jakieś magnesy biorą sygnsł po can z czyjnika skretu w kierownicy

Na magnes to działa kontaktron który to kolega djim chce wykorzystać w układzie własnej produkcji.

Opublikowano

Tak wiem. Ale masz gotowe moduły które tego nie wymagają na filmie masz nazwę tego modułu jak poszukasz to znajdziesz je po około 200 zł i nie trzeba żadnych kontaktronów które z kolei wymagają większych ingerencji w układ elektryczny nic moduły które już zostały do tego stworzone dodatkowo mają więcej opcji niż tylko doświetlanie zakrętów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...