wodz Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 no zgadnij prosze dlaczego wzmacniam silnik??niestety korbowod zrobił ubytek w bloku i jestem zmuszony kombinowac dalej:) .Bez ryzyka nie ma zabawy.Tak poważnie to szkoda motorowni,Twoich nerwów i $.Ale koksić na seryjnych gratach 110% to trzeba się liczyć z tym że coś w końcu nie podoła.W Twoim przypadku nie za długo się pocieszyłeś mocą Ile przejechałeś na tym stage? wiec bede dłubał tylko w która strone Jak Ci nie zależy na VP-ku pod maską ładuj PD.
Jacktdi99 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2016 no zgadnij prosze dlaczego wzmacniam silnik??niestety korbowod zrobił ubytek w bloku i jestem zmuszony kombinowac dalej:).Bez ryzyka nie ma zabawy.Tak poważnie to szkoda motorowni,Twoich nerwów i $.Ale koksić na seryjnych gratach 110% to trzeba się liczyć z tym że coś w końcu nie podoła.W Twoim przypadku nie za długo się pocieszyłeś mocą Ile przejechałeś na tym stage? wiec bede dłubał tylko w która strone Jak Ci nie zależy na VP-ku pod maską ładuj PD., szkoda ze tak sie stało ale to juz historia , ile przejechałem hm z jakies 6 -7tys max szkoda ze tak sie stało ale to juz historia , ile przejechałem hm z jakies 6 -7tys max no takie ryzyko liczyłem sie z tym ale nie tak szybko ,eksploatowany z rozsadkiem zawsze kiedy juz mozna , a wystrzeliła jak pomału wcisnałem 2bieg az dziwne jechałem wolno , tzn to lepiej ze nie szybko no niewazne, trzeba naprawiać i tyle, jutro zadzwonie zapytam o te korby, te z linka sa wzmacniane czy jak?bo nie znam firmy takiej zalezy na vpku ewentualnie doł ale jak pisze daleko do ludzi znajacych sie na tyma sam tego nie ogarne ,
wodz Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 (edytowane) te z linka sa wzmacniane czy jak?bo nie znam firmy takiej To jest kuta korba dużo bardziej wytrzymała od ori w raz ze śrubami na korbach ARP.Na pewno wytrzyma moce krzesane na dzień dzisiejszy z VP :DPoszukaj u "wójka google" co to znaczy zakuć silnik. Pozdrawiam Edytowane 27 Czerwca 2016 przez wodz
Jacktdi99 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2016 (edytowane) ok wiem co oznacza. tylko jakie jeszcze elementy dobrze było by wymienic te panewki co napisałęs ok , doł i głowica i tak beda stare nawet jak te sa trafione to nie znajde nowych, interesuje mnie srodek wał rowniez bedzie stary , tłoki? co jeszcze wzmocnione dac Edytowane 28 Czerwca 2016 przez Jacktdi99
wodz Opublikowano 30 Czerwca 2016 Opublikowano 30 Czerwca 2016 doł i głowica i tak beda stare nawet jak te sa trafione, interesuje mnie srodek wał rowniez bedzie stary , tłoki? Masz blok do wymiany z tego co piszesz,głowica też mogła ucierpieć przy urwaniu korbowodu Tak czy inaczej potrzebujesz co najmniej dół silnika. Ja po awarii mojego silnika przy stage 3 182/410 pęknięty tłok włożyłem dół z 1Z wymieniając w nim tylko panewki korbowodowe,które tak na prawdę nie kwalifikowały się do wymiany U mnie głowica nadal stara po remoncie jakiś czas temu,przelotu już ma około 560-570tyś.Po półrocznym nie odpalaniu auta miałem małe problemy z zapieczonym pierścieniem olejowym,zmieniłem wszystkie na czterech "garach" plus nowe wszystkie śruby na korbowodach. Ja na Twoim miejscu zmienił bym dół silnika i dał kute korby na nowych panewkach oczywiście. Po przeglądnięciu i przemierzeniu wału korbowego przez kogoś kto się na tym zna zostawił bym stary.Głowice starą do regeneracji oddał i dalej ogień na stare tłoki z nowymi pierścieniami i starymi sworzniami to nie znajde nowych Co do nowych,to czasem idzie coś wyhaczyć nowego i ori do naszych antyków Składaj nowy piec z głową i wal 2.5bara
Jacktdi99 Opublikowano 2 Lipca 2016 Autor Opublikowano 2 Lipca 2016 (edytowane) Własnie tak bede zmuszony zrobic , moze i pokusił bym sie o ten doł pdka ale hol auta 450km mnie osłabia i to ryzyko jak piszez przebiegi urzywanych czesci , potrzebuje ori ktore pasuja bez wiekszych przerobek tak aby na miejscu mechanik dał rade , jezeli bedziesz miał dostep do takich czeci jak na foto , jestem zaskoczony, jaki koszt? to prosze pisz po wekendzie zaczne kompletowac zabawki bede opisywał budowe na ile to mozliwe czy sruby do głowicy zostaja oryginal czy zmieniac na te wzmocnione ARP? stare czesci ktore zostana -tłoki,wałek rozrzadu, popychacze i chyba rozrzad ,wał nowe, panewki ,korbowody +sruby ,blok *(moze góra tez) ,uszczelka, pierscienie, uszczelniacze jezeli cos waznego pominąłem to pisac jak ktos zna, ma dostep do sprawdzonych aukcji rowniez chetnie sie zapoznam dziekuje za inf pozdr Edytowane 3 Lipca 2016 przez Jacktdi99
wodz Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 (edytowane) Co do uszczelki to ładuj od razu trzy rowkową.Gorzej jak ori już masz taką. Prawda jest taka że w AFN o seryjnym stopniu sprężania(19.5) ładować ponad 2 bary to zabójstwo dla niego.Grubsza uszczelka niż seryjna zawsze troszkę odpręży.Ja na przykład w obecnym słupku miałem ori jedno rowkową (1.45mm),a założyłem trzy rowkową 1.61mm) co z moich obliczeń wyszło że zmniejszyłem stopień sprężania około 0.5 czyli teoretycznie mam około 19. Więc suma sumaru wychodzi na to że dmuchając np teraz 2.5 bara to jest jak dmuchać w seryjnego AFN 2.0 bary, tzn tak samo narażony na urwanie i pęknięcie "czegokolwiek". Co do części to możesz na nich składać z powodzeniem. Chodź mam znajomych co latają kolbenschmidt-ach 350+ i 450+ KM w benzyniakach już dłuższy czas i nie ma z nimi problemów. Dlatego Ci poleciłem je i sam osobiście też mam je w obecnym "piecu". http://google.plczesc/panewki-korbowodowe-kolbenschmidt-77288600,audi,a4-8d2-b5-1994-11-2001-09,1-9- tdi-110km,5-253-5125-100525-0-432-77288600.html Co do głównych panewek to jak wał nie będzie szlifowany to zostawił bym ori jak są w dobrym stanie. Jak nowe to według mnie wzmacniane. Co do ogłoszenia o kutych korbach z eBay to w zestawie są śruby ARP 2000 do nich. Za dopłatą można dokupić jeszcze mocniejsze,ale to przy naszych silnikach i mocach jest wywaleniem kasy w śmieci. Kute korby też w PL nie dużo drożej można kupić,a zawsze to po polsku lepiej się porozumieć Napisz tu zapytanie o korbowody (PRISM): [email protected] Z tego co się dowiadywałem to nawet niestandardowe zrobią Za standard z tego co pamiętam 4szt 1140zł cena była z wysyłką. Tu masz jeszcze: http://fmic.pl/55-kute-korbowody Pozdrawiam. Sorry coś pogmatwałem i zamiast PW tu poszło Edytowane 6 Lipca 2016 przez wodz
Mozgu Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 W sumie wodzu dobrze wyszlo. Bedzie jakas rada na przyszlosc dla innych:-)
Jacktdi99 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) jezeli umiem liczyc to te wczesniejsze to koszt ok 720zł+kw nie wiem ile, jeszcze zerkam na te od pd 105ps tez sa wzmacniane ponoc wytrzymałosc podobna jak awx i avf ,wiec spokojnie pojezdzi a pasuja bez przerobek + panewki na pewno kobelszmity tez dam najgrubsza uszczelke 3 rowkowa a dmuchne ciut mniej np 2,3bar w piatek bedzie rozbierany silnik w celu ustalenia co poszło jeszcze oby jak najmniej , trzymam kciuki silnik czesciowo rozebrany 1korba od strony skrzyni ułamana w najwezszym miejscu pomiedzy wałem a tłokiem -szyjka, co na panewce ...nadal nie wiem okaze sie pozniej ponoc 1 tłok uszkodzony pompa olejowa rowniez uwalona zawory w nienajlepszym stanie odbarwienia i olej widoczny na tłoku , faktycznie popijał mechanik twierdzi ze wał na bank do wymiany hmm. kupie cały doł wiec i tak bedzie nowy tzn inny tyle dobrego ze głowica pozostaje nieuszkodzona planowanie itp heh kilka fotek http://www.directupload.net/file/d/4417/mrves8jl_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4417/hyl99yys_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4417/8ftdxbxf_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4417/wnsauflb_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4417/i5cwt7wd_jpg.htm Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez Jacktdi99
Kowi87 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Czyli moc ponad 200km dla AFN to juz żylekta, mój również po 20tys popekał, tyle że zdazyłem przed kabooom go rozebrać, głowica popękana, tłoki popękane, ale u mnie mogło być przyczyną lejącego wtrysku
Jacktdi99 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) ciezko twierdzic ze jest inaczej.. w obecnej sytuacji , moze tak, o korbowodach słyszałem kilka razy ze w koncu sie podda, tak wiec powinienem sie posłuchac i tez je wymienic( oraz panewki ) w ramach tuningu ktory i tak obejmował sporo, wtryski sprawdzic jak widzisz rowniez b wazne leja leja az zaleja, u mnie zdiagnozowane i zrobiły wypad , obecne 290 poleca rowniez do sprawdzenia przed załozeniem jestem ciekaw ile cisnienia spadły, jeszcze troche pogrzebie bo mam sentyment do tego audi , kute korby, wzmocnione panewki , remont głowicy , zawory uszczelniacze , pierscienie , no wydaje sie konkret , jak wyzej napisał kolega ile wał wytrzyma ... mam nadzieje ze sie nigdy osobiscie nie dowiem Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez Jacktdi99
krzysiek1606 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 ciezko twierdzic ze jest inaczej.. w obecnej sytuacji , moze tak o korbowodach słyszałem juz kika razy ze w koncu sie podda, tak wiec powinienem sie posłuchac i tez je wymienic( oraz panewki ) w ramach tuningu ktory i tak obejmował sporo, wtryski sprawdzic jak widzisz rowniez b wazne leja leja az zaleja, u mnie zdiagnozowane i zrobiły wypad , obecne 290 poleca rowniez do sprawdzenia przed załozeniem jestem ciekaw ile cisnienia spadły, jeszcze troche pogrzebie bo mam sentyment do tego audi , kute korby, wzmocnione panewki , remont głowicy , zawory uszczelniacze , pierscienie , no wydaje sie konkret , jak wyzej napisał kolega ile wał wytrzyma ... mam nadzieje ze sie nigdy osobiscie nie dowiem jak dla mnie szkoda bylo by czasu i kasy lepiej zrobic raz a dobrze
wodz Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Zobaczymy co tam u mnie pod czapką słychać po przelocie 36tyś. W następnym tygodniu mam zamiar zrobić u siebie uszczelkę w końcu.Wtryski zapewne już leją po takim przelocie i nawet to widać po ilości dymu. Jacku składaj motor i niech Ci służy jak najdłużej.
Jacktdi99 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) Krzysiek co masz na mysli? teraz uwazam ze robie dobrze moze nie na raz ale wtedy to koszt byłby ogromny sam wiesz ,kazdy robi etapami bo ciagle cos sie nowego rodzi , jak w kazdym projekcie tak został potraktowany tłok z korbowodem mogłem go sobie swobodnie wyciagnac z cylindra http://www.directupload.net/file/d/4440/9d4wjlb5_jpg.htm a pod nim wydłubałem z cylindra... http://www.directupload.net/file/d/4440/nmua2a5e_jpg.htm w oryginale było tak http://www.directupload.net/file/d/4440/csluv3vl_jpg.htm nadal nie wiem co jest na panewce gdyz blok dalej jest w aucie , kompletuje nowy doł wiec nie pali mi sie do niego, a to z czystej ciekawosci cos tam kurier podrzucił...i nawet pasuje http://www.directupload.net/file/d/4444/5xvo7exl_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4444/nedv3osj_jpg.htm Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez Jacktdi99
krzysiek1606 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 wiec przyczyna slabego palenia zima sama sie odnalazla
Jacktdi99 Opublikowano 26 Września 2016 Autor Opublikowano 26 Września 2016 (edytowane) Krzysiek możesz miec racje, ale zobaczymy po złożeniu, Witam , w koncu klekot znowu jezdzi , masa kasy pracy czesci i wszystkiego co mozna znienawidzic, nie polecam takich remontow nikomu, chwilowo jezdze normalnie bez butowania i tak juz pykneło 340km, za 150 zleje olej zaleje nowy i heja zobaczymy czy cospo remoncie ubyło czy sie poprawiło w jego dynamice , auto rwie z niskich obrotow ale upuszczam mu - cisnienia wtryskow profilaktycznie ustawione +protokoł , poprzednie spadki były minimalne ... na pewno odpalanie jest z rana lepsze to musze przyznac budzi sie od poł obrotu i oby tak zostało chociaz kat na30st, narazie nie ruszam po zmianie poduszek pod silnikiem i skrzynia zagosciła cisza po zgaszeniu auta a obstawiałem ze juz dwumasa sie rozkłada, polecam kazdemu kto ma takie podejrzenia, wydaje ze auto troszke twardo pracuje po odpaleniu chociaz dawka 5mg , albo to moja fobia, niedługo wydech bez zbednych zwezek , poprawie elementy dolotu i finalnie soft na 290-tkach jak nic nie wyjdzie pozdrawiam Edytowane 26 Września 2016 przez Jacktdi99
wodz Opublikowano 26 Września 2016 Opublikowano 26 Września 2016 nie polecam takich remontow nikomu Przy każdym kolejny już mniej stresów i nerwów Oczywiście nie życzę Ci kolejnych,szczególnie w tym aucie.Zdawaj relacje na bieżąco co i jak z motorownią. Aha ważyłeś te korbowody? Jeśli tak to daj mi znać na,może być na PW. Pozdrawiam
Jacktdi99 Opublikowano 9 Października 2016 Autor Opublikowano 9 Października 2016 Witam sorki ze tak pozno ale ciagle cos, tak wazyłem wszystkie korby na 3 roznych wagach i na szczescie wszystkie były jednakowe , sa one lzejsze od oryginalnych jak dobrze pamietam o ok 60 albo 80g szt , a z ciekawostki ,mechanik po założeniu i probie obrotu wałem napotykał jakis opor okazało sie ze trzeba podszlifowac troszke wałek posredni , poniewaz nowe korby sa ciut szersze i w 1 miejscu był minimalny styk z wałkiem , taka niespodzianka , jak narazie pieknie hula , w sumie dostał prawie nowe serducho, na dniach zmiana oleju i zarkece go juz mocniej
wodz Opublikowano 11 Grudnia 2016 Opublikowano 11 Grudnia 2016 jak narazie pieknie hula Oby tak przez kolejne tysiące kilometrów. Jacku zdaj relacje co się dzieje z "nowym piecem". Byłeś już na korekcie,wszystko hula jak należy? P[ozdrawiam
Jacktdi99 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2016 (edytowane) Witam serducho odpukac pieknie sie sprawuje jezdzi pali jak nowe nawet oleju nie pobiera co do korekty to zbieram sie ale... -wydech chce poprawic tzn wyciac srodkowy tłumik i jedno zwezenie pod bakiem paliwa odetkac, (zgiete kolanko nad belką) -poprawic zagieta rure od turbo ta AWX co idzie do filtra powietrza , przerobic całość na sylikon+kwas i jakos wpiac tam odme , mozesz pokazac jak masz u siebie? jak juz załatwie te 2 sprawy to podjade tylko juz mi wstyd kiedy ja sie za to zabiore dodatkowo przypominam sobie pogodę i ten przedni naped ktory zaczyna mnie irytowac juz nawet nie mozna szybko ruszyc i zastanawiam sie nad sensem tego co wyzej... Edytowane 18 Grudnia 2016 przez Jacktdi99
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się