BeyerBrown Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 No przy braku kompresji to wypadanie byłoby wytłumaczeniem, ale tu jak widać jest wszystko w normie i przyczyna leży gdzieś indziej
Kruk_89 Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 ja bym racczej obstawiał coś z gazem. wiadomo części na lpg szybciej sie zużywają i jeśli instalacja była źle zamontowana nie tak jak powinna to też mogła zrobić niezły sajgon
damian92x Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Opublikowano 4 Marca 2016 PS. Auto jeździ od 5 miesięcy tylko na PB
Kruk_89 Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 tak ale jesli coś stało sie wcześniej np wypalenie zaworów to jazda na Pb tego nie uleczy skłonił bym sie by to zweryfikować
Envin Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 ja bym racczej obstawiał coś z gazem. wiadomo części na lpg szybciej sie zużywają i jeśli instalacja była źle zamontowana nie tak jak powinna to też mogła zrobić niezły sajgonTak jak u mnie wpieli się w złym miejscu w układzie chłodzenia i uszczelka pod głowica poszła.
Envin Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 Nom już 400 km zrobiłem teraz jest bajka z tym że trzeba BD jeszcze doregulowac rozrząd, bo jest 4,4,10,-7 tak wyszło z ustawienia na blokadach. Ale mimo to jest mega na plus jeśli chodzi o moc poranne odpalenie bez szarpania silnikiem a później doszedł jeszcze biały dym, teraz tego nie ma, ogólnie dźwięk pracy silnika w końcu taki jaki powinien być nie zależnie od obrotów. Zobaczymy co BD dalej w sobotę jadę doregulowac rozrzad.
BeyerBrown Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) Mógłbyś nagrać pracę silnika przed doregulowaniem? Szczególnie z okolic nadkoli. Bo mnie coś tam postukuje na jałowym (najintensywniej przy 1100rpm) nasłuch-ując dźwięków z okolic lewego koła. Podejrzanym jest niedoregulowany rozrząd i właśnie na banku po stronie kierowcy mam największą różnicę w kątach pomiędzy wałkiem wlotowym i wylotowym (8st. bodaj). U Ciebie widzę aż 11st. Edytowane 9 Marca 2016 przez BeyerBrown
Envin Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 Nie stuka nic ale na jałowym nierówno trochę silnik pracuje i od czasu do czasu check mrygnie.
BeyerBrown Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Nagraj proszę mimo wszystko, będzie dla potomnych
Envin Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Może być problem z telefonem ponieważ głośnik i mikrofon zapchane opiłkami metalu i dźwięk nagrywany i odtwarzany pozostawia sporo do życzenia i mało pokrywa się z rzeczywistością ale spróbuje. https://drive.google.com/file/d/0B7Ff2H0ENNRBajRRSXdzQXNjNGs/view?usp=docslist_api https://drive.google.com/file/d/0B7Ff2H0ENNRBVURSdjF2dUZOaGM/view?usp=docslist_api Proszę ale nie ma za bardzo co się sugerować bo zupełnie inaczej słychać w rzeczywistosci,
BeyerBrown Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 Chodziło mi o takie nagranie: https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8cWFkaU4xQzJEWTA/view?usp=sharing w 1:08 słychać strzały... znaczy się to mnie interesowało U Ciebie tak wtryskiwacze LPG ćwierkają czy na benie silnik chodził...?
BeyerBrown Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 A dźwięki z okolicy lewego i prawego koła jakie masz? Takie same z obu stron? Porównywalne do moich (od 1:08 w nagraniu wyżej)?
kam287 Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 Niestety u kolegi ostatnio też pojawił się problem z wypadaniem zapłonów na wszystkich cylindrach . Udało się komuś rozwiązać ten problem? Dodam, że auto zaczęło szarpać na wolnych obrotach dopiero bo skasowaniu błędów (wypadanie zapłonów) zapisanych w sterowniku silnika. Audi miało wymieniany silnik i przez parę godzin jazdy było wszystko dobrze do momentu skasowania błędów.
Kruk_89 Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Bledy jakie dokladnie sa? Tylko wypadanie zaplonow czy cos jeszcze?
kam287 Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Wyskakujace błędy: 16684, 16688, 16689, 16690 oraz czasami pojawia się 17516-sonda 1 obwód grzejny za mała moc. Po skasowaniu tych błędów silnik zgasł i po odpaleniu zaczął nierówno pracować. Aktualnie sypie błędami o nieregularnym zapłonie na każdym cylindrze. Rozrząd ustawiony na 2,5,11,6, więc będzie poprawiony w najbliższym czasie, ale jak narazie nie jest on przyczyną błędów.
damian92x Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Opublikowano 17 Maja 2016 Żeby nie zostawiać tematu bez odpowiedzi u mnie winowajcą całego zamieszania była nieszczelność w kolektorze ssącym. W związku z tym, że mam LPG w kolektorze od strony grodzi pod przepustnicą była zrobiona wkrętka do reduktora. Niestety jakiś fachman nie zdejmował do tego kolektora i wkręcił tak, że przeszła na wylot (debil jakich mało). Oprócz tego miałem uszkodzony wałek w kolektorze. Wymieniłem kolektor na nowy, poprawiona instalacja i wszystko działa bez zarzutu.
Kruk_89 Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 czyli zapewne katalizatory są winowajcami kurcze nie pamiętam ale w którejś grupie można sprawdzić przepustowość Żeby nie zostawiać tematu bez odpowiedzi u mnie winowajcą całego zamieszania była nieszczelność w kolektorze ssącym. W związku z tym, że mam LPG w kolektorze od strony grodzi pod przepustnicą była zrobiona wkrętka do reduktora. Niestety jakiś fachman nie zdejmował do tego kolektora i wkręcił tak, że przeszła na wylot (debil jakich mało). Oprócz tego miałem uszkodzony wałek w kolektorze. Wymieniłem kolektor na nowy, poprawiona instalacja i wszystko działa bez zarzutu. nowy? dosłownie nowy?
damian92x Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Opublikowano 17 Maja 2016 Nowy używany :-) Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się