banito Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 Koledzy mam a4 b5 Quattro 2.5 tdi.Amorki mam firmy Bilstein a springi Weitec -30 mm.Amorki byly kupione uzywki a springi nowe i kurna przod jest wyżej od tylu i to o jakies 40-50 mm i słabo to wygląda.Przyczyna moga byc słabe juz amorki tylne czy to poprostu jakas przypadłosc quattro?
zelek2012 Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 ja mam kolego a4 b7 i tez mi przód stoi sporo wyzej od tylu. wiec chyba to standart w audi. Bede zmienial zawieszenie na s line i zobacze czy sie cos poprawi
banito Opublikowano 6 Listopada 2015 Autor Opublikowano 6 Listopada 2015 A gdyby wytoczyc podkładki ok 25mm grubosci i podłozyc pod sprezyne?chyba to by w niczym nie przeszkadzało co?
zelek2012 Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 a no nie wiem kolego akurat tego ale wtedy bys musial podniesc tyl o 2,5 centa, ja bym wolal raczej na przód niższe sprezyny dac. Bo z podkładka bedzie wysoko stal
banito Opublikowano 9 Listopada 2015 Autor Opublikowano 9 Listopada 2015 No nie bardzo chcialbym przod obnizac bo dzieciatko mi sie urodzi wiec to raczej odpada.Moze poprostu zmienie springi na jakies wyzsze
jacca90 Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 Springi dobrze dobrane bo dany silnik? Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
banito Opublikowano 9 Listopada 2015 Autor Opublikowano 9 Listopada 2015 Tak springi byly kupowane nowki weitec i dobierane pod silnik
Krzynek30 Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 ja u siebie podłożone mam dystanse pod gniazdo amorka z tyłu bo mi dobijało przy załadowanym aucie i spręzyny od avanta z silnikiem diesla ale za dużo się autko niestety nie podniosło ;/
Grz3si3k Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 Dorzucę się - u mnie w B6, na zawiasie s-line, też jest kicha.. Przód "wysoko", a tył ok 0,5-1cm nad bieżnikiem opony.I bardzo reaguje na załadowany bagażnik - wystarczy ponad 70kg i już się opona chowa,Więc zrzucę to na zmęczone sprężyny I aktualnie myślę nad wymianą samych 4-ech springów na Eibach -30mm, ale zastanawiam się czy to coś pomoże.
jacca90 Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 Dorzucę się - u mnie w B6, na zawiasie s-line, też jest kicha.. Przód "wysoko", a tył ok 0,5-1cm nad bieżnikiem opony. I bardzo reaguje na załadowany bagażnik - wystarczy ponad 70kg i już się opona chowa, Więc zrzucę to na zmęczone sprężyny I aktualnie myślę nad wymianą samych 4-ech springów na Eibach -30mm, ale zastanawiam się czy to coś pomoże. A moze amory juz slabe?Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
Grz3si3k Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 Badałem amorki 2-3 miesiące temu..Przód 75-80%Tył 70-78%Więc nie uważam ich za słabe..Ale też to oryginały mające 11lat! - to może badanie g*wniane?!
banito Opublikowano 10 Listopada 2015 Autor Opublikowano 10 Listopada 2015 Kolego Grz3si3k ja mam u siebie springi weitec -30 i mam ten własnie problem ze buda jest jakis 1 cm nad bierznikiem opony
Grz3si3k Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 Ja pierdziu.. to co?Rozwiązaniem "wyrównania" samochodu jest tylko gwint?Bo ja bym chciał jeszcze trochę niżej niż S-Line.. Ale też w celu wyrównania przestrzeni nad kołem z przodu i z tyłu.
jacca90 Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 Z tego co wiem to nie kupuje sie spingow po rowno na przod/tyl np -30/-30 bo wlasnie w audi takie cyrki potrafia wychodzic Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
Emejcz Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Gumowe podkładki pod sprężyny - są na necie (około 10-15zł sztuka, a wysokość 23mm) i po sprawie.
banito Opublikowano 8 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2015 No sprawa nie jest taka prosta z gumami w sprezyny.U mnie spreżyny sa tak grube i tak mocno nawiniete ze nie jestem w stanie wcisnac gumy miedzy zwoje
Emejcz Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Nie zrozumiałeś, nic nie wciskasz między zwoje, bo to osłabia sprężyne i może pęknąć. Wkładasz podkładkę POD sprężynę na tej zasadzie co na tym zdjęciu http://img34.staticclassifieds.com/images_tablicapl/240683427_1_644x461_guma-podwyzszajaca-pod-sprezyne-bardzo-wytrzymala-pultusk.jpg W a4 akurat wygląda to trochę inaczej, bo sprężyna nie jest oddzielnie, ale zasada ta sama.
banito Opublikowano 8 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2015 ahaa juz wiem co i jak.Posiedze i poszukam na alledrogo tych gum i mam nadzieje ze cos pomoga. Dzieki wielkie za podpowiedz
Emejcz Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Tam mają takie pasujące do naszych, ale nie są dedykowane do audi tylko do jakiegoś VW dostawczaka chyba, więc szukaj po VW.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się