Gość Opublikowano 11 Lipca 2018 Opublikowano 11 Lipca 2018 (edytowane) Ok, dzięki Panowie, już mam jakieś naświetlenie całej sprawy. A jeśli chodzi o te turbo to opłaca się kupować używkę po regeneracji? Bo jak już coś robić to raczej raz a konkretnie a nie na raty. Chyba lepiej dać lepsze podzespoły i nie robić mocy na maksa, niż znienić tylko wtryski itp i wyciągąć ostatnie poty zeby mieć te 200km Jak wygląda spalanie po takich modach(bez zmiany turbo i po zmianie) i co z ewentualnym założeniem gazu? Edytowane 11 Lipca 2018 przez Gość ..
bartez90 Opublikowano 11 Lipca 2018 Opublikowano 11 Lipca 2018 Z używkami różnie bywa, jak kupisz używke przez neta to nie sprawdzisz w jakim ona jest dokładnie stanie. Ja bym się w to nie pchał, bo jest dużo firm które robią dobre regeneracje czy nawet hybrydy. Spalanie powinno zostać na podobnym poziomie (o ile program zrobiony z głową). Z założeniem gazu nie będzie problemu, tylko od razu dawaj instalacje z zapasem która obsłuży te 240-250 km.
DivaynEays Opublikowano 11 Lipca 2018 Opublikowano 11 Lipca 2018 4 godziny temu, Olek.01 napisał: Ok, dzięki Panowie, już mam jakieś naświetlenie całej sprawy. A jeśli chodzi o te turbo to opłaca się kupować używkę po regeneracji? Bo jak już coś robić to raczej raz a konkretnie a nie na raty. Chyba lepiej dać lepsze podzespoły i nie robić mocy na maksa, niż znienić tylko wtryski itp i wyciągąć ostatnie poty zeby mieć te 200km Jak wygląda spalanie po takich modach(bez zmiany turbo i po zmianie) i co z ewentualnym założeniem gazu? Reduktor kme gold GT + wtryski barracuda 130nl i ogarna te 250 koni. Na temat spalania nikt Ci nie wywrozy, bo to zalezy przede wszystkim od stroiciela. U mnie przy 300+ koniach przy normalnej jezdzie spalanie mam takie samo jak w serii w osce (teraz jest dodatkowo quattro), ale to wynika z tego, ze u mnie peak boostu zaczyna sie od 3.5 tys (ze wzgledu na seryjne korby, chociaz przy kutych teraz zdecydowalbym sie na takie same umiejscowienie boosta). Wiadomo, ze jak zaczniesz wykorzystywac pelna moc to spalanie wzrosnie, tego nie przeskoczysz bo fizyki nie oszukasz wracajac do turbiny, jezeli chcesz hybrydke to kontaktuj sie z Geremim (jak cos to moge podac namiar na priv, ale bez problemu znajdziesz go na FB czy w google)
Gość Opublikowano 12 Lipca 2018 Opublikowano 12 Lipca 2018 Miałem na myśli używkę świeżo po regeneracji, zakupioną bezpośrednio od zakładu regenerującego turbiny z gwarancją 12 czy 24miesięczną. Używki wykręconej z samochodu w ciemno od kogoś bym nie kupił-to oczywiste, chyba że po cenie złomowej z myślą natychmiastowej regeneracji:)
Malinioo93 Opublikowano 13 Lipca 2018 Opublikowano 13 Lipca 2018 (edytowane) Olek.01 Ja u siebie mam wpakowany długi dp 3', wtryski i IC od BEX'a, turbo zostało z BFB. Mapa była robiona w styczniu (pokazało w hamowni ok 15-16*C) i wydmuchało mi 215km. Było to robione na mieszance 95-98 bo przed samym hamowaniem dolałem 98. Pytasz jakie spalanie? U mnie wychodzi po mieście 15 gazu, komp pokazuje 11-12 benzyny. Trasa z prędkościami 130-150 12 gazu, po wskazaniach kompa od 8-9l. Dużo zależy od jazdy, początki to lepiej nie patrzeć na spalanie? Edytowane 13 Lipca 2018 przez Malinioo93
jolley Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Witam Panowie, mam pytanie. Mianowicie, gaziarz przy zakładaniu powiedział, że nie mam dwóch kołnierzy przy wtryskach PB. Także muszę kupić nowe. Ale, żeby nie było kolorowo zakupiłem auto ze Szwajcarii ze zrobioną tam mapą. Wg gaziarza jest ok 190-200 kunia, ale mapa jest zwalona, bo turbo poźno wstaje (nie miałem żadnego porownania, więc jeździłem na nieświadomce ). Muszę podjechać do jakiegoś tunera, na poprawę mapy, ale zastanawiam się nad wtryskami. Pytałem jednego, czy założyć ori BFB czy wrzucić z BEX, to odpisał "A jeżeli chodzi o wtryski to pasuje żeby były od bfb. Bo ten sterownik ma czasy wtrysków dla nich właśnie. Założysz większe to będzie go zalewać i będzie słabszy. " Kolejny tuner mowił, żeby wrzucić przynajmniej z Bex'a bo ori będą na granicy zapętlenia "Polecamy wtryskiwacze z BEX/AUM/AUQ/CFM/CFMA/itd. ponieważ powyżej 190KM będą niższe czasy wtrysku bez zapętlania (ułatwienie dla sterownika lpg, lepsza jego praca). " Nie celuję w jakąś konkretną moc. Chcę, żeby po prostu auto dobrze jechało. DP raczej też odpuszczam, bo nie wiadomo co to będzie z kontrolami na SKP. Doradźcie Pany
przem8 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Jak będziesz robić korektę softu to wrzuć te wtryski z bexa albo jakieś saabowskie, zwykle są tańsze, a tuner Ci wszystko ogarnie jak trzeba. 1
przem8 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 (edytowane) 41 minut temu, jolley napisał: "A jeżeli chodzi o wtryski to pasuje żeby były od bfb. Bo ten sterownik ma czasy wtrysków dla nich właśnie. Założysz większe to będzie go zalewać i będzie słabszy. " Jeśli to Ci napisał tuner to tego akurat omijaj z daleka Edytowane 24 Sierpnia 2018 przez przem8
jolley Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 dzięki @przem8 Zawsze trafne uwagi Zatem będę szukał mocniejszych. 42 minuty temu, przem8 napisał: Jeśli to Ci napisał tuner to tego akurat omijaj z daleka Szwagier ostatnio robił u niego klekota i chodzi w ok. Ale to co mi napisał, też mi się nie spodobało
przem8 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Jak zmienisz wtryski na większe to zawsze będziesz miał zapas i pewnie trochę więcej będzie można wycisnąć ale nie jest to konieczność jeśli chcesz tylko trochę poprawić fabrykę i nie planujesz dalszych modyfikacji. Dla prawdziwego tunera ogarnięcie większych, typowych wtrysków to nie problem. Jeśli nie będziesz mógł znaleźć wtrysków 320 to mogę Ci dać namiar na gościa z częściami do a3 i może będzie miał jakieś od AUM'a w dobrej cenie.
wkam Opublikowano 7 Marca 2019 Opublikowano 7 Marca 2019 Witam orientuje sie ktos ile moze kosztowac taki virus do 1.8t bfb ? Wymiana tylko wtryskow na te z bexa reszta zaostaje
bartez90 Opublikowano 7 Marca 2019 Opublikowano 7 Marca 2019 To zalezy u jakiego tunera. Moze byc za 500 zl, a moze byc i za 1500 zl. Ale drozej wcale nie znaczy lepiej bo i za 500 zl tez mozna dobry program zrobic. A wtryski bex za 200 zl ogarniesz.
wkam Opublikowano 7 Marca 2019 Opublikowano 7 Marca 2019 W tym zestawie jest mozliwe uzyskanie 190km jak w bexie?
WYSKUN Opublikowano 7 Marca 2019 Opublikowano 7 Marca 2019 mam wtryski z BEXa na opchnięcie jakby ktoś chciał. ZOstały mi po stage 1
przem8 Opublikowano 7 Marca 2019 Opublikowano 7 Marca 2019 Jak wszystko sprawne to i na seryjnych wtryskach tyle wyciągnie.
wkam Opublikowano 7 Marca 2019 Opublikowano 7 Marca 2019 Jestem nowy w temacie i za bardzo nie wiem czym sie rozni stage 1 od stage 2 o co tu chodzi ? Sorki za glupie pytania ale dopiero wbijam sie w temat a ile za te wtryski od bexa ?
przem8 Opublikowano 7 Marca 2019 Opublikowano 7 Marca 2019 (edytowane) A zadałeś sobie odrobinę wysiłku żeby poszukać? Wszystko jest na forum, cały temat o etapach zwiększania mocy w 1.8t. Stage1 to sam program bez zmiany czegokolwiek. Zamiast z bex możesz szukac wtryskow z aum, takie same są i pewnie połowę tańsze. Wszystko co z bexem związane ma chore ceny ? Edytowane 7 Marca 2019 przez przem8
jolley Opublikowano 8 Marca 2019 Opublikowano 8 Marca 2019 Panowie, przywróciłem auto do serii (miało kiepski szwajcarski program). Jest sens do stage 1 zmieniać wtryski np. z saaba? Osiągniemy coś więcej niż na 95% ori? Z tego co wiem to mocno ogranicza turbo, wiec zastanawiam się czy warto je dokładać. Druga sprawa dp. Niektórzy tunerzy twierdzą, że kat do 250km ogarnia. Inni, że warto od razu wrzucić bo turbo ma dużo lżej. Martwi mnie jeszcze przegląd. Jakie macie na ten temat zdanie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się