marky2552 Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 witam nagminnie palą mi się żarówki jedna za drugą denerwują mnie te błędy zawsze w tylnych lampach co to może być i jeszcze nieraz zapala się błąd brems licht rechts który miga przez chwile i zaraz znika zazwyczaj przepalają mi się postojówki na necie szukałem ale nic w sumie nie znalazłem nie wiem czy to jest brems ale wydaje mi się że tam pisze bremcht z góry dzięki za odpowiedź
jacek70 Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 To od stopu. Sprawdź czy oprawka nie zaśniedziała oraz czy żarówka dobrze siedzi.
marky2552 Opublikowano 17 Listopada 2015 Autor Opublikowano 17 Listopada 2015 no tam niby zaśniedziałe coś tam ten bolec co wchodzi żarówka ale jak to wyczyścić
Robero321 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Zapalasz samochód na wciśniętym pedale hamulca ?? Jeśli tak to masz odpowiedź.. Słaby akumulator lub za duże spadki napięcia (zaśniedziałe styki) powodują to ze żarówka pobiera więcej prądu przy niższym napięciu co powoduje przepalenie. Wpływ też mogą mieć wymieniane żarówki kiepskiej jakości.. Sprawdź aku, styki i nie zapalaj na wciśniętym choć to śmiesznie brzmi napewno pomorze
Piotrek81 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 dobra zarowka to podstawa,trzy razy w cigu tygodnia palilo mi zarowke stop,za kazdym razem kupowalem innej firmy,\i tylko jedna zdaje egzamin,tylko ta z aso,niby to samo a jednak nie
Bromchit Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Zapalasz samochód na wciśniętym pedale hamulca ?? Jeśli tak to masz odpowiedź.. Słaby akumulator lub za duże spadki napięcia (zaśniedziałe styki) powodują to ze żarówka pobiera więcej prądu przy niższym napięciu co powoduje przepalenie. Wpływ też mogą mieć wymieniane żarówki kiepskiej jakości.. Sprawdź aku, styki i nie zapalaj na wciśniętym choć to śmiesznie brzmi napewno pomorze Daj spokój z tym odpalaniem na wciśniętym stopie. A co mieli by zrobić właściciele, aut w których warunkiem do uruchomienia silnika jest właśnie wciśnięcie hamulca... Jak jest sprawna instalacja elektryczna w samochodzie nic złego żarówkom się nie stanie. No i oczywiście jakość samych żarówek istotna, jak kolega wyżej wspomniał.
marky2552 Opublikowano 18 Listopada 2015 Autor Opublikowano 18 Listopada 2015 To gdzie mam te dobre żarówki kupować ? Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
jacek70 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Kup Tungsram lub Warte i będą dobre. Ważne aby styki były czyste.
marky2552 Opublikowano 18 Listopada 2015 Autor Opublikowano 18 Listopada 2015 Styki są takie sobie w sumie tylko nie wiem czym je wyczyścić Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
jacek70 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Na przykład drobnym papierkiem ściernym , potem jakiś smar i po sprawie. Oczywiście w temacie czyszczenia styku żarówki.
Robero321 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Zapalasz samochód na wciśniętym pedale hamulca ?? Jeśli tak to masz odpowiedź.. Słaby akumulator lub za duże spadki napięcia (zaśniedziałe styki) powodują to ze żarówka pobiera więcej prądu przy niższym napięciu co powoduje przepalenie. Wpływ też mogą mieć wymieniane żarówki kiepskiej jakości.. Sprawdź aku, styki i nie zapalaj na wciśniętym choć to śmiesznie brzmi napewno pomorze Daj spokój z tym odpalaniem na wciśniętym stopie. A co mieli by zrobić właściciele, aut w których warunkiem do uruchomienia silnika jest właśnie wciśnięcie hamulca...Jak jest sprawna instalacja elektryczna w samochodzie nic złego żarówkom się nie stanie. No i oczywiście jakość samych żarówek istotna, jak kolega wyżej wspomniał. Nie wiem czy nie zauważyłeś że NIE pisałem do wszystkich a w konkretnym wątku konkretnej osobie, która posiada skrzynie manualną zresztą jak Ty również i moja sugestia jest jak najbardziej na miejscu w tym konkretnym przypadku powinien sprawdzić czy po jakimś czasie uruchamiania bez wciśniętego hamulca też mu się palą żarówki. Dostanie wtedy odpowiedź choć by na pytanie czy to spadki w instalacji czy dziadowskie żarówki. Co do właścicieli którzy nie mogli by odpalić samochodu bez wciśniętego stopu to możliwe przy automatach ALE raczej informacja nie na to forum bo audi A4 w automacie odpala bez problemu przy nie zapiętym stopie Do autora wątku poczyść styki i podjedź do elektryka na sprawdzenie aku być może trzeba go naładować..
Bromchit Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Kolego zapominasz o autach na rynek USA , a to już na to forum. Ogólnie taki sam rodzaj żarówek jest montowany wielu autach i nie tylko audi, tak samo jak warunek naciśnięcia stopu, który może występować też w manualu.
Robero321 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Ok masz rację zapomniałem o amerykańcach W A4 B6 czy też B7 w którymkolwiek modelu w manualu jest taki warunek ?? Oj chyba nie
Bromchit Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 W A4 B6/B7 w manualu to nie ;-). Napisałem tak informacyjnie, że w ogóle są takie rzeczy w manualach ;-)
kucik12 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Zapalasz samochód na wciśniętym pedale hamulca ?? Jeśli tak to masz odpowiedź.. Słaby akumulator lub za duże spadki napięcia (zaśniedziałe styki) powodują to ze żarówka pobiera więcej prądu przy niższym napięciu co powoduje przepalenie. Wpływ też mogą mieć wymieniane żarówki kiepskiej jakości.. Sprawdź aku, styki i nie zapalaj na wciśniętym choć to śmiesznie brzmi napewno pomorze Kolego, jakieś straszne herezje głosisz. Im większy opór tym mniejszy prąd płynący przez obwód. Dodatkowo mniejsze napięcie skutkuje również dłuższą żywotnością, bo nadal mniejsze napięcie przy tym samym oporze = mniejszy prąd przez żarówke. witam nagminnie palą mi się żarówki jedna za drugą denerwują mnie te błędy zawsze w tylnych lampach co to może być i jeszcze nieraz zapala się błąd brems licht rechts który miga przez chwile i zaraz znika zazwyczaj przepalają mi się postojówki na necie szukałem ale nic w sumie nie znalazłem nie wiem czy to jest brems ale wydaje mi się że tam pisze bremcht z góry dzięki za odpowiedź Co to znaczy ciągle? co ile wymieniasz te żarówki? Jakich żarówek używasz? Ile kosztują?
marky2552 Opublikowano 18 Listopada 2015 Autor Opublikowano 18 Listopada 2015 Żarówki wymieniam w postojówkach z tyłu ze 3 razy każda po 1.5 zł Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Robero321 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Zapalasz samochód na wciśniętym pedale hamulca ?? Jeśli tak to masz odpowiedź.. Słaby akumulator lub za duże spadki napięcia (zaśniedziałe styki) powodują to ze żarówka pobiera więcej prądu przy niższym napięciu co powoduje przepalenie. Wpływ też mogą mieć wymieniane żarówki kiepskiej jakości.. Sprawdź aku, styki i nie zapalaj na wciśniętym choć to śmiesznie brzmi napewno pomorze Kolego, jakieś straszne herezje głosisz. Im większy opór tym mniejszy prąd płynący przez obwód. Dodatkowo mniejsze napięcie skutkuje również dłuższą żywotnością, bo nadal mniejsze napięcie przy tym samym oporze = mniejszy prąd przez żarówkę. witam nagminnie palą mi się żarówki jedna za drugą denerwują mnie te błędy zawsze w tylnych lampach co to może być i jeszcze nieraz zapala się błąd brems licht rechts który miga przez chwile i zaraz znika zazwyczaj przepalają mi się postojówki na necie szukałem ale nic w sumie nie znalazłem nie wiem czy to jest brems ale wydaje mi się że tam pisze bremcht z góry dzięki za odpowiedź Co to znaczy ciągle? co ile wymieniasz te żarówki? Jakich żarówek używasz? Ile kosztują? kucik12 Jak nie wiesz o czym piszesz to NIE PISZ wcale bo nie pisałem o oporze a o spadku napięcia a to jest znacząca różnica więc czytaj ze zrozumieniem W układzie instalacji elektrycznej w samochodzie jest tak jak napisałem im większy spadek napięcia pójdzie tym większy pobór prądu przez odbiornik w tym wypadku żarówkę.. Jak nie wiesz dalej o czym było napisane to wstaw sobie dwie wartości do wzoru na moc P=U*J Moc masz stałą załóżmy że żarówka ma 24 watty dla równego rachunku. Napięcie 12 voltt i w drugiej opcji niech będzie 9v przy spadku podczas kręcenia rozrusznikiem 1 przypadek dla 12 Volt pobór masz 2A (24/12) 2 przypadek kiedy napięcie spadnie do 9 Voltt J=P/U czyli 24Watty/9Volt= 2,6A Ewidentnie przy mniejszym napięciu prąd popłynie większy Więc jeszcze raz czytaj ze zrozumieniem
grzegorz-mk Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Zapalasz samochód na wciśniętym pedale hamulca ?? Jeśli tak to masz odpowiedź.. Słaby akumulator lub za duże spadki napięcia (zaśniedziałe styki) powodują to ze żarówka pobiera więcej prądu przy niższym napięciu co powoduje przepalenie. Wpływ też mogą mieć wymieniane żarówki kiepskiej jakości.. Sprawdź aku, styki i nie zapalaj na wciśniętym choć to śmiesznie brzmi napewno pomorze Kolego, jakieś straszne herezje głosisz. Im większy opór tym mniejszy prąd płynący przez obwód. Dodatkowo mniejsze napięcie skutkuje również dłuższą żywotnością, bo nadal mniejsze napięcie przy tym samym oporze = mniejszy prąd przez żarówkę. witam nagminnie palą mi się żarówki jedna za drugą denerwują mnie te błędy zawsze w tylnych lampach co to może być i jeszcze nieraz zapala się błąd brems licht rechts który miga przez chwile i zaraz znika zazwyczaj przepalają mi się postojówki na necie szukałem ale nic w sumie nie znalazłem nie wiem czy to jest brems ale wydaje mi się że tam pisze bremcht z góry dzięki za odpowiedź Co to znaczy ciągle? co ile wymieniasz te żarówki? Jakich żarówek używasz? Ile kosztują? kucik12 Jak nie wiesz o czym piszesz to NIE PISZ wcale bo nie pisałem o oporze a o spadku napięcia a to jest znacząca różnica więc czytaj ze zrozumieniem W układzie instalacji elektrycznej w samochodzie jest tak jak napisałem im większy spadek napięcia pójdzie tym większy pobór prądu przez odbiornik w tym wypadku żarówkę.. Jak nie wiesz dalej o czym było napisane to wstaw sobie dwie wartości do wzoru na moc P=U*J Moc masz stałą załóżmy że żarówka ma 24 watty dla równego rachunku. Napięcie 12 voltt i w drugiej opcji niech będzie 9v przy spadku podczas kręcenia rozrusznikiem 1 przypadek dla 12 Volt pobór masz 2A (24/12) 2 przypadek kiedy napięcie spadnie do 9 Voltt J=P/U czyli 24Watty/9Volt= 2,6A Ewidentnie przy mniejszym napięciu prąd popłynie większy Więc jeszcze raz czytaj ze zrozumieniem Zapalasz samochód na wciśniętym pedale hamulca ?? Jeśli tak to masz odpowiedź.. Słaby akumulator lub za duże spadki napięcia (zaśniedziałe styki) powodują to ze żarówka pobiera więcej prądu przy niższym napięciu co powoduje przepalenie. Wpływ też mogą mieć wymieniane żarówki kiepskiej jakości.. Sprawdź aku, styki i nie zapalaj na wciśniętym choć to śmiesznie brzmi napewno pomorze Kolego, jakieś straszne herezje głosisz. Im większy opór tym mniejszy prąd płynący przez obwód. Dodatkowo mniejsze napięcie skutkuje również dłuższą żywotnością, bo nadal mniejsze napięcie przy tym samym oporze = mniejszy prąd przez żarówkę. witam nagminnie palą mi się żarówki jedna za drugą denerwują mnie te błędy zawsze w tylnych lampach co to może być i jeszcze nieraz zapala się błąd brems licht rechts który miga przez chwile i zaraz znika zazwyczaj przepalają mi się postojówki na necie szukałem ale nic w sumie nie znalazłem nie wiem czy to jest brems ale wydaje mi się że tam pisze bremcht z góry dzięki za odpowiedź Co to znaczy ciągle? co ile wymieniasz te żarówki? Jakich żarówek używasz? Ile kosztują? kucik12 Jak nie wiesz o czym piszesz to NIE PISZ wcale bo nie pisałem o oporze a o spadku napięcia a to jest znacząca różnica więc czytaj ze zrozumieniem W układzie instalacji elektrycznej w samochodzie jest tak jak napisałem im większy spadek napięcia pójdzie tym większy pobór prądu przez odbiornik w tym wypadku żarówkę.. Jak nie wiesz dalej o czym było napisane to wstaw sobie dwie wartości do wzoru na moc P=U*J Moc masz stałą załóżmy że żarówka ma 24 watty dla równego rachunku. Napięcie 12 voltt i w drugiej opcji niech będzie 9v przy spadku podczas kręcenia rozrusznikiem 1 przypadek dla 12 Volt pobór masz 2A (24/12) 2 przypadek kiedy napięcie spadnie do 9 Voltt J=P/U czyli 24Watty/9Volt= 2,6Ak Ewidentnie przy mniejszym napięciu prąd popłynie większy Więc jeszcze raz czytaj ze zrozumieniem
Robero321 Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 a po huk wklejasz bez sensu ??
grzegorz-mk Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 kolego kucik 12 , co ty wypisujesz ........ Z prawa ohma wynika że przy zachowaniu tej samej rezystancji , tutat rezystancji włókna żarówki a zmniejszeniu napięcia , prąd w obwodzie płynie mniejszy . Czyli jak dalej z tego wynika pobierana moc przez żarówkę spada .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się