Skocz do zawartości
IGNOROWANY

palące się żarówki non stop tylne lampy i błąd brems licht rechts


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

nagminnie palą mi się żarówki jedna za drugą denerwują mnie te błędy zawsze w tylnych lampach co to może być i jeszcze nieraz zapala się błąd brems licht rechts który miga przez chwile i zaraz znika zazwyczaj przepalają mi się postojówki na necie szukałem ale nic w sumie nie znalazłem nie wiem czy to jest brems ale wydaje mi się że tam pisze bremcht z góry dzięki za odpowiedź

Opublikowano

To od stopu. Sprawdź czy oprawka nie zaśniedziała oraz czy żarówka dobrze siedzi.

Opublikowano

no tam niby zaśniedziałe coś tam ten bolec co wchodzi żarówka ale jak to wyczyścić

Opublikowano

Zapalasz samochód na wciśniętym pedale hamulca ??

Jeśli tak to masz odpowiedź.. Słaby akumulator lub za duże spadki napięcia (zaśniedziałe styki) powodują to ze żarówka pobiera więcej prądu przy niższym napięciu co powoduje przepalenie. Wpływ też mogą mieć wymieniane żarówki kiepskiej jakości..

Sprawdź aku, styki i nie zapalaj na wciśniętym choć to śmiesznie brzmi napewno pomorze

Opublikowano

dobra zarowka to podstawa,trzy razy w cigu tygodnia palilo mi zarowke stop,za kazdym razem kupowalem innej firmy,\i tylko jedna zdaje egzamin,tylko ta z aso,niby to samo a jednak nie :)

Opublikowano

Zapalasz samochód na wciśniętym pedale hamulca ??

Jeśli tak to masz odpowiedź.. Słaby akumulator lub za duże spadki napięcia (zaśniedziałe styki) powodują to ze żarówka pobiera więcej prądu przy niższym napięciu co powoduje przepalenie. Wpływ też mogą mieć wymieniane żarówki kiepskiej jakości..

Sprawdź aku, styki i nie zapalaj na wciśniętym choć to śmiesznie brzmi napewno pomorze

Daj spokój z tym odpalaniem na wciśniętym stopie. A co mieli by zrobić właściciele, aut w których warunkiem do uruchomienia silnika jest właśnie wciśnięcie hamulca...

Jak jest sprawna instalacja elektryczna w samochodzie nic złego żarówkom się nie stanie.

No i oczywiście jakość samych żarówek istotna, jak kolega wyżej wspomniał.

Opublikowano

To gdzie mam te dobre żarówki kupować ?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Kup Tungsram lub Warte i będą dobre. Ważne aby styki były czyste.

Opublikowano

Styki są takie sobie w sumie tylko nie wiem czym je wyczyścić

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Na przykład drobnym papierkiem ściernym , potem jakiś smar i po sprawie. Oczywiście w temacie czyszczenia styku żarówki.

Opublikowano

Zapalasz samochód na wciśniętym pedale hamulca ??

Jeśli tak to masz odpowiedź.. Słaby akumulator lub za duże spadki napięcia (zaśniedziałe styki) powodują to ze żarówka pobiera więcej prądu przy niższym napięciu co powoduje przepalenie. Wpływ też mogą mieć wymieniane żarówki kiepskiej jakości..

Sprawdź aku, styki i nie zapalaj na wciśniętym choć to śmiesznie brzmi napewno pomorze

Daj spokój z tym odpalaniem na wciśniętym stopie. A co mieli by zrobić właściciele, aut w których warunkiem do uruchomienia silnika jest właśnie wciśnięcie hamulca...

Jak jest sprawna instalacja elektryczna w samochodzie nic złego żarówkom się nie stanie.

No i oczywiście jakość samych żarówek istotna, jak kolega wyżej wspomniał.

Nie wiem czy nie zauważyłeś że NIE pisałem do wszystkich a w konkretnym wątku konkretnej osobie, która posiada skrzynie manualną zresztą jak Ty również i moja sugestia jest jak najbardziej na miejscu w tym konkretnym przypadku powinien sprawdzić czy po jakimś czasie uruchamiania bez wciśniętego hamulca też mu się palą żarówki.

Dostanie wtedy odpowiedź choć by na pytanie czy to spadki w instalacji czy dziadowskie żarówki.

Co do właścicieli którzy nie mogli by odpalić samochodu bez wciśniętego stopu to możliwe przy automatach ALE raczej informacja nie na to forum bo audi A4 w automacie odpala bez problemu przy nie zapiętym stopie

Do autora wątku poczyść styki i podjedź do elektryka na sprawdzenie aku być może trzeba go naładować..

Opublikowano

Kolego zapominasz o autach na rynek USA :wink: , a to już na to forum.

Ogólnie taki sam rodzaj żarówek jest montowany wielu autach i nie tylko audi, tak samo jak warunek naciśnięcia stopu, który może występować też w manualu.

Opublikowano

Ok masz rację zapomniałem o amerykańcach :)

W A4 B6 czy też B7 w którymkolwiek modelu w manualu jest taki warunek ?? Oj chyba nie

Opublikowano

W A4 B6/B7 w manualu to nie ;-).

Napisałem tak informacyjnie, że w ogóle są takie rzeczy w manualach ;-)

Opublikowano

Zapalasz samochód na wciśniętym pedale hamulca ??

Jeśli tak to masz odpowiedź.. Słaby akumulator lub za duże spadki napięcia (zaśniedziałe styki) powodują to ze żarówka pobiera więcej prądu przy niższym napięciu co powoduje przepalenie. Wpływ też mogą mieć wymieniane żarówki kiepskiej jakości..

Sprawdź aku, styki i nie zapalaj na wciśniętym choć to śmiesznie brzmi napewno pomorze

Kolego, jakieś straszne herezje głosisz. Im większy opór tym mniejszy prąd płynący przez obwód.

Dodatkowo mniejsze napięcie skutkuje również dłuższą żywotnością, bo nadal mniejsze napięcie przy tym samym oporze = mniejszy prąd przez żarówke.

witam

nagminnie palą mi się żarówki jedna za drugą denerwują mnie te błędy zawsze w tylnych lampach co to może być i jeszcze nieraz zapala się błąd brems licht rechts który miga przez chwile i zaraz znika zazwyczaj przepalają mi się postojówki na necie szukałem ale nic w sumie nie znalazłem nie wiem czy to jest brems ale wydaje mi się że tam pisze bremcht z góry dzięki za odpowiedź

Co to znaczy ciągle? co ile wymieniasz te żarówki? Jakich żarówek używasz? Ile kosztują?

Opublikowano

Żarówki wymieniam w postojówkach z tyłu ze 3 razy każda po 1.5 zł

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Zapalasz samochód na wciśniętym pedale hamulca ??

Jeśli tak to masz odpowiedź.. Słaby akumulator lub za duże spadki napięcia (zaśniedziałe styki) powodują to ze żarówka pobiera więcej prądu przy niższym napięciu co powoduje przepalenie. Wpływ też mogą mieć wymieniane żarówki kiepskiej jakości..

Sprawdź aku, styki i nie zapalaj na wciśniętym choć to śmiesznie brzmi napewno pomorze

Kolego, jakieś straszne herezje głosisz. Im większy opór tym mniejszy prąd płynący przez obwód.

Dodatkowo mniejsze napięcie skutkuje również dłuższą żywotnością, bo nadal mniejsze napięcie przy tym samym oporze = mniejszy prąd przez żarówkę.

witam

nagminnie palą mi się żarówki jedna za drugą denerwują mnie te błędy zawsze w tylnych lampach co to może być i jeszcze nieraz zapala się błąd brems licht rechts który miga przez chwile i zaraz znika zazwyczaj przepalają mi się postojówki na necie szukałem ale nic w sumie nie znalazłem nie wiem czy to jest brems ale wydaje mi się że tam pisze bremcht z góry dzięki za odpowiedź

Co to znaczy ciągle? co ile wymieniasz te żarówki? Jakich żarówek używasz? Ile kosztują?

kucik12

Jak nie wiesz o czym piszesz to NIE PISZ wcale bo nie pisałem o oporze a o spadku napięcia a to jest znacząca różnica więc czytaj ze zrozumieniem

W układzie instalacji elektrycznej w samochodzie jest tak jak napisałem im większy spadek napięcia pójdzie tym większy pobór prądu przez odbiornik w tym wypadku żarówkę..

Jak nie wiesz dalej o czym było napisane to wstaw sobie dwie wartości do wzoru na moc

P=U*J

Moc masz stałą załóżmy że żarówka ma 24 watty dla równego rachunku.

Napięcie 12 voltt i w drugiej opcji niech będzie 9v przy spadku podczas kręcenia rozrusznikiem

1 przypadek dla 12 Volt pobór masz 2A (24/12)

2 przypadek kiedy napięcie spadnie do 9 Voltt J=P/U czyli 24Watty/9Volt= 2,6A

Ewidentnie przy mniejszym napięciu prąd popłynie większy

Więc jeszcze raz czytaj ze zrozumieniem

Opublikowano

Zapalasz samochód na wciśniętym pedale hamulca ??

Jeśli tak to masz odpowiedź.. Słaby akumulator lub za duże spadki napięcia (zaśniedziałe styki) powodują to ze żarówka pobiera więcej prądu przy niższym napięciu co powoduje przepalenie. Wpływ też mogą mieć wymieniane żarówki kiepskiej jakości..

Sprawdź aku, styki i nie zapalaj na wciśniętym choć to śmiesznie brzmi napewno pomorze

Kolego, jakieś straszne herezje głosisz. Im większy opór tym mniejszy prąd płynący przez obwód.

Dodatkowo mniejsze napięcie skutkuje również dłuższą żywotnością, bo nadal mniejsze napięcie przy tym samym oporze = mniejszy prąd przez żarówkę.

witam

nagminnie palą mi się żarówki jedna za drugą denerwują mnie te błędy zawsze w tylnych lampach co to może być i jeszcze nieraz zapala się błąd brems licht rechts który miga przez chwile i zaraz znika zazwyczaj przepalają mi się postojówki na necie szukałem ale nic w sumie nie znalazłem nie wiem czy to jest brems ale wydaje mi się że tam pisze bremcht z góry dzięki za odpowiedź

Co to znaczy ciągle? co ile wymieniasz te żarówki? Jakich żarówek używasz? Ile kosztują?

kucik12

Jak nie wiesz o czym piszesz to NIE PISZ wcale bo nie pisałem o oporze a o spadku napięcia a to jest znacząca różnica więc czytaj ze zrozumieniem

W układzie instalacji elektrycznej w samochodzie jest tak jak napisałem im większy spadek napięcia pójdzie tym większy pobór prądu przez odbiornik w tym wypadku żarówkę..

Jak nie wiesz dalej o czym było napisane to wstaw sobie dwie wartości do wzoru na moc

P=U*J

Moc masz stałą załóżmy że żarówka ma 24 watty dla równego rachunku.

Napięcie 12 voltt i w drugiej opcji niech będzie 9v przy spadku podczas kręcenia rozrusznikiem

1 przypadek dla 12 Volt pobór masz 2A (24/12)

2 przypadek kiedy napięcie spadnie do 9 Voltt J=P/U czyli 24Watty/9Volt= 2,6A

Ewidentnie przy mniejszym napięciu prąd popłynie większy

Więc jeszcze raz czytaj ze zrozumieniem

Zapalasz samochód na wciśniętym pedale hamulca ??

Jeśli tak to masz odpowiedź.. Słaby akumulator lub za duże spadki napięcia (zaśniedziałe styki) powodują to ze żarówka pobiera więcej prądu przy niższym napięciu co powoduje przepalenie. Wpływ też mogą mieć wymieniane żarówki kiepskiej jakości..

Sprawdź aku, styki i nie zapalaj na wciśniętym choć to śmiesznie brzmi napewno pomorze

Kolego, jakieś straszne herezje głosisz. Im większy opór tym mniejszy prąd płynący przez obwód.

Dodatkowo mniejsze napięcie skutkuje również dłuższą żywotnością, bo nadal mniejsze napięcie przy tym samym oporze = mniejszy prąd przez żarówkę.

witam

nagminnie palą mi się żarówki jedna za drugą denerwują mnie te błędy zawsze w tylnych lampach co to może być i jeszcze nieraz zapala się błąd brems licht rechts który miga przez chwile i zaraz znika zazwyczaj przepalają mi się postojówki na necie szukałem ale nic w sumie nie znalazłem nie wiem czy to jest brems ale wydaje mi się że tam pisze bremcht z góry dzięki za odpowiedź

Co to znaczy ciągle? co ile wymieniasz te żarówki? Jakich żarówek używasz? Ile kosztują?

kucik12

Jak nie wiesz o czym piszesz to NIE PISZ wcale bo nie pisałem o oporze a o spadku napięcia a to jest znacząca różnica więc czytaj ze zrozumieniem

W układzie instalacji elektrycznej w samochodzie jest tak jak napisałem im większy spadek napięcia pójdzie tym większy pobór prądu przez odbiornik w tym wypadku żarówkę..

Jak nie wiesz dalej o czym było napisane to wstaw sobie dwie wartości do wzoru na moc

P=U*J

Moc masz stałą załóżmy że żarówka ma 24 watty dla równego rachunku.

Napięcie 12 voltt i w drugiej opcji niech będzie 9v przy spadku podczas kręcenia rozrusznikiem

1 przypadek dla 12 Volt pobór masz 2A (24/12)

2 przypadek kiedy napięcie spadnie do 9 Voltt J=P/U czyli 24Watty/9Volt= 2,6Ak

Ewidentnie przy mniejszym napięciu prąd popłynie większy

Więc jeszcze raz czytaj ze zrozumieniem

Opublikowano

a po huk wklejasz bez sensu ??

Opublikowano

kolego kucik 12 , co ty wypisujesz ........ Z prawa ohma wynika że przy zachowaniu tej samej rezystancji , tutat rezystancji włókna żarówki a zmniejszeniu napięcia , prąd w obwodzie płynie mniejszy . Czyli jak dalej z tego wynika pobierana moc przez żarówkę spada .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...