Horneth Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 A jest ubita ta świeca a nie upalona przypadkiem ? Co by świadczyło o laniu wtryskiwaczy ?
Jarek882 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Auta nie pałowałem. Czasem, jak się z rana spieszyłem, to wskoczył na 3000 tys., ale bez przesady, nie było to jakieś nagminne. Może i to zabiło motorek, nie wiem. Już teraz wiem, że silniki te są super, ale bardzo wrażliwe, wiec trzeba dbać i chuchać, żeby posłużył długo. W poniedziałek albo wtorek zacznie się przeszczep serca, potem zgodnie z sugestiami zaleję x-cessa i będę dbał o niuńkę, żeby chodziła pięknie. A jeszcze jedno pytanko. Gdzie regenerować turbo? W zasadzie najlepiej, żeby oddać swoją, a wziąć zregenerowaną. W necie w ch... Ofert, ale może macie coś godnego polecenia? Do afna kolega leje gnojówe 400 tyś na blacie i lata aż miło coś musiało się przywiesić. może pompa oleju i uj go strzelił ? bo do 3 tyś na zimnym to nie piłowanie tym bardziej ze teraz temp są na plusie rozumiem -20 to wtedy ostrożnie
fragless1 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2015 Świeca ubita. Żadnych błędów nie było, poza czujnikiem położenia wału, ale to już po akcji. Wcześniej silnik bez błędów był, a sprawdzałem regularnie. Błędu na liczniku odnośnie ciśnienia oleju też nie było, więc to raczej nie pompa. U mnie jeździł na ruskiej od roku, ale ostatnie 2 tankowania to polska z lotosu i sie zastanawiam, czy nasze wspaniałe paliwo nie przyczyniło się do upodlenia mojego afn-ka.
Jarek882 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 według mnie tłok pierdolnął w zawór i mamy efekt najlepiej jakbyś zrobił foty silnika po zdjeciu czapy wtedy bedzie widac wszystko czarno na białym
Hezen Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 (edytowane) @UP, gdyby zawór cmoknął się z tłokiem to najpierw musiałby przeskoczyć rozrząd. A w takim wypadku świeca nie byłaby sklepana. Bardzo prawdopodobne że zawór albo silnik coś z dolotu zaciągnął, tylko tutaj w praktycznie każdym przypadku zatrzyma się ma icku? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 4 Grudnia 2015 przez Hezen
trepek Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 tylko tutaj w praktycznie każdym przypadku zatrzyma się ma icku Chyba, że wciągnął coś zza ickiem.
fragless1 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2015 Jak pech o pech. Po 11 dniach zamontowali silnik i jeszcze się okazało, że odpala i gaśnie. Miało być auto na dziś, a tu lipa. Co może być przyczyną tego? Cały osprzęt przełożony był ze starego silnika. Zmieniony pasek rozrządu, bo rolka i napinacz zmieniane rok temu.
fragless1 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2015 Raczej nie. Mechanik podejrzewa rozrząd, ale to chyba odpada.
lukasz51237 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Pompa wtryskowa też przełożona z Twojego silnika?
lukasz51237 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Podłącz kompa, zobacz błędy, sprawdź zapłon na vagu.
lukasz51237 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Tak kąt wtrysku. A wtryski też przełożyłeś?
fragless1 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2015 Wszystko było przełożone, poza miską. Juz udalo sie odpalić. Najprawdopodobniej winny był kąt wtrysku, ale i tak ujowo go ustawili, bo na oko. Dodatkowa regulacja z vagiem będzie w tygodniu, jak trochę pojeżdżę, bo słupek długo stał nieruszany i podobno musi się rozruszać, naoliwić itd. Jutro jak dostane autko w swoje ręce, to zapnę vaga i posprawdzam ustawienia. Na co zwracać uwagę po wymianie silnika? Logów dynamicznych nie zrobię, bo nie bardzo mam kogo posadzic do vagowania i dodatkowo na początku nie chce dać slupkowi w dupe za mocno.
lukasz51237 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Posprawdzaj czy nie ma wycieków, wsłuchaj się czy dobrze pracuje tak jak poprzedni i tyle co chcesz sprawdzać.
fragless1 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2015 Na zewnatrz nie powinno być wycieków, bo wszystkie uszczelki nowe, wiec jak nie spieprzyli przy montażu, to powinno być ok. Posłuchać to posłucham jak chodzi. Mam nadzieje, że będzie wszystko dobrze i cena robocizny mnie nie zabije.
Dev Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 najpierw ustaw dawke i kąt na pompie bez tego nie jezdzij
fragless1 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2015 Dawki chyba nie trzeba, bo nastawnik nie byl ruszamy, a kat sprawdzę dziś. Jak jest mocno rozjechany, to trzeba będzie od razu ustawić.
wesz82 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Posprawdzaj czy nie ma wycieków, wsłuchaj się czy dobrze pracuje tak jak poprzedni i tyle co chcesz sprawdzać. Jak ma pracować dobrze jak kat i dawka leci w 3 pypy???? Mecz mechaniorów niech ustawią kąt bo to powinni zrobić z rozrządem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się