Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ibis white sportback 3.0TDI S-Tronic 315PS 632Nm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

+1 ;)

male przygotowanie do sierpniowych modow :decayed:

Ap1Bxrq.jpg

Opublikowano

listwy brakuje

Opublikowano

może do myjni wpadnij ?

de centr detejlinga :wink:

Opublikowano

siweci sie jak psu jajca :decayed:

to twoj warsztat? jak tak to wpadne :D

Opublikowano

ta qtfa

w moskwie

za placem czerwonym w lewo

:grin:

Opublikowano

Jak juz zapraszasz to moze byc nawet za czerwonym placem ;)

Seria

tGmCah.jpg

Ile bedzie po narazie nie wiadomo...czekam az poskladaja do kupy

Poza tym bedzie robione

Pelny serwis, klima, zbieznosc, ściema szybek wszystkich i cos tam moze jeszcze...

Opublikowano

Dobra a teraz dawaj wykres po sofcie :D wiem ze dopiero wjechałeś do domu :decayed:

Opublikowano

YbV0yNX.jpg

cos tam jedzie teraz :kox::kox::kox:

Opublikowano

Z takim momentem to musi jechac :grin:

Opublikowano

Ło matko :decayed: niut robo wrażenie

Opublikowano

Andrzej, piękna fura :) Gratuluje, dopiero na żywo można poczuć tą inną klase :)

Jedzie też bardzo fajnie :)

Opublikowano

Z takim momentem to musi jechac :grin:

Zdziwił byś sie
Opublikowano (edytowane)

Hunter To znaczy ze nie jedzie?

Dzieki Piotrek ;)

Edytowane przez andr3i
Opublikowano (edytowane)

Hunter To znaczy ze nie jedzie?

Dzieki Piotrek ;)

Napisze to tak,byłem wrecz pewny ze 1.8 T dostanie baty z racji momentu,bo jest jeszcze raz tyle tego momentu u Ciebie niz u kolegi w 1.8 T a jednak jechały te auta równo a nawet minimalnie na korzyść 1.8 T .Czy sie mylę ?

nie mówiąc nawet o koniach gdzie podejrzewam te 1.8 T ma 260 km może.

Edytowane przez hunter91
Opublikowano

Zapomniales o 500-600 kg roznicy

Poza tym auto sie zagrzalo konkretnie po przejazdaxh jesli rowno ruszylismy z klaksonu to byla roznica na moja korzysc

Ostatni przejazd byl rowno ale to juz zagrzane auto na max

Kola 16 215 vs 20 255 jak juz chcesz byc dokladny

Piotrka auto bardzo ladnie jedzie bez deoch zdan zreszta mowilem mu to zanim jechalismy razem

Nie mozna ich porownywac ale jak juz chcesz tonwez wszystko pod uwage a nie tylko czy rowno pojechaly czy nie

Parametry sa rozne pod kazdym wzgledem

Opublikowano

Jadą łeb w łeb, różnica masy ogromna więc nie ma co porównywać.

Ja jednak wolałbym A5 od swojego B5 :D

Opublikowano (edytowane)

Zapomniales o 500-600 kg roznicy

Poza tym auto sie zagrzalo konkretnie po przejazdaxh jesli rowno ruszylismy z klaksonu to byla roznica na moja korzysc

Ostatni przejazd byl rowno ale to juz zagrzane auto na max

Kola 16 215 vs 20 255 jak juz chcesz byc dokladny

Piotrka auto bardzo ladnie jedzie bez deoch zdan zreszta mowilem mu to zanim jechalismy razem

Nie mozna ich porownywac ale jak juz chcesz tonwez wszystko pod uwage a nie tylko czy rowno pojechaly czy nie

Parametry sa rozne pod kazdym wzgledem

Jeżeli chodzi o argumenty juz to mi chodzi o to ze masz dużą większą moc i raz tyle nm.Moja wypowiedź nie była atakiem.Wiedz tylko ze stawiałem na diesla ze zjesz na śniadanie 1.8 T a tutaj wyszło jak wyszło. Pewnie powyżej 200 kmh miałbyś juz przewagę

Czekamy na wykres Piotra

Edytowane przez hunter91
Opublikowano

pojawily sie pierwsze problemy

w niedziele w trasie pojawila sie kotrolka od swiec zarowych i zaczela migac, auto nie mialo mocy wiec zjechalem na 1 stacje i podpialem vaga. po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auta blad zniknal lecz powrocil po chwili w momencie ruszenia, brak mocy dalej.

sprobowalem serwisowego wypalenia filtra ale bylo przerywane ze wzgledow bezpieczenstwa. kupilem wczoraj czujnik i jego wymiana nic nie dala bledy dalej wrocily

zrobilem pomiary w dpf i oto wartosci

Address 01: Engine (8R0 907 401 J)
06:46:55
222 Particle filter; difference pressure 13 hPa
228 Particle filter; oil ash volume 0.27 l
229 Particle filter; soot mass calculated 95.07 g
230 Particle filter; soot mass measured 56.66 g
231 Particle filter; time since last regeneration 151693 s
oraz nastepujace bledy, to jest jeszcze na starym czujniku roznicy cisnien
5188 - Diesel Particle Filter
P2463 00 [175] - Excessive Soot Accumulation
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 205457 km
Date: 2016.07.25
Time: 14:36:58
5162 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
P2453 00 [096] - Implausible Signal
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 205457 km
Date: 2016.07.25
Time: 14:37:22
5189 - Particulate Trap Bank 1
P2002 00 [047] - Efficiency Below Threshold
Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 205457 km
Date: 2016.07.25
Time: 14:36:58
blad na czerwowno pokazal sie jako pierwszy, z czasem pokazala sie kontrolka check engine i tak zostalo do tej pory
pytanie czy moge teraz po wymianie czujnika bezpiecznie przeprowadzic serwisowe wypalenie czy to juz jego koniec
przejechalem po trasie kawalek po wymianie czunika i takie sa nastepujace wartosci w dpf teraz
Address 01: Engine (8R0 907 401 J)
18:56:49
228 Particle filter; oil ash volume 0.27 l
229 Particle filter; soot mass calculated 96.78 g
230 Particle filter; soot mass measured 8.10 g

naprawione :decayed:

Opublikowano

naprawione :decayed:

qtfa,

całe szczęście

chyba bym padł na widok takiej listy

co było ?

Opublikowano

Ten czujnik roznicy cisnien jednak tylko nie wiedzialem ze trzeba mu reset dac jeszcze, dobrze ze dpf'a nie musialem miec nowego bo poszloby po portfelu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...