andr3i Opublikowano 5 Maja 2016 Autor Opublikowano 5 Maja 2016 +1 male przygotowanie do sierpniowych modow
andr3i Opublikowano 6 Maja 2016 Autor Opublikowano 6 Maja 2016 siweci sie jak psu jajca to twoj warsztat? jak tak to wpadne
andr3i Opublikowano 13 Lipca 2016 Autor Opublikowano 13 Lipca 2016 Jak juz zapraszasz to moze byc nawet za czerwonym placem Seria Ile bedzie po narazie nie wiadomo...czekam az poskladaja do kupy Poza tym bedzie robione Pelny serwis, klima, zbieznosc, ściema szybek wszystkich i cos tam moze jeszcze...
MAGIC87 Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 Dobra a teraz dawaj wykres po sofcie wiem ze dopiero wjechałeś do domu
MrTea Opublikowano 20 Lipca 2016 Opublikowano 20 Lipca 2016 Andrzej, piękna fura Gratuluje, dopiero na żywo można poczuć tą inną klase Jedzie też bardzo fajnie
hunter91 Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Z takim momentem to musi jechac Zdziwił byś sie
andr3i Opublikowano 21 Lipca 2016 Autor Opublikowano 21 Lipca 2016 (edytowane) Hunter To znaczy ze nie jedzie? Dzieki Piotrek Edytowane 21 Lipca 2016 przez andr3i
hunter91 Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 (edytowane) Hunter To znaczy ze nie jedzie? Dzieki Piotrek Napisze to tak,byłem wrecz pewny ze 1.8 T dostanie baty z racji momentu,bo jest jeszcze raz tyle tego momentu u Ciebie niz u kolegi w 1.8 T a jednak jechały te auta równo a nawet minimalnie na korzyść 1.8 T .Czy sie mylę ? nie mówiąc nawet o koniach gdzie podejrzewam te 1.8 T ma 260 km może. Edytowane 21 Lipca 2016 przez hunter91
andr3i Opublikowano 21 Lipca 2016 Autor Opublikowano 21 Lipca 2016 Zapomniales o 500-600 kg roznicy Poza tym auto sie zagrzalo konkretnie po przejazdaxh jesli rowno ruszylismy z klaksonu to byla roznica na moja korzysc Ostatni przejazd byl rowno ale to juz zagrzane auto na max Kola 16 215 vs 20 255 jak juz chcesz byc dokladny Piotrka auto bardzo ladnie jedzie bez deoch zdan zreszta mowilem mu to zanim jechalismy razem Nie mozna ich porownywac ale jak juz chcesz tonwez wszystko pod uwage a nie tylko czy rowno pojechaly czy nie Parametry sa rozne pod kazdym wzgledem
MrTea Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Jadą łeb w łeb, różnica masy ogromna więc nie ma co porównywać. Ja jednak wolałbym A5 od swojego B5
hunter91 Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 (edytowane) Zapomniales o 500-600 kg roznicy Poza tym auto sie zagrzalo konkretnie po przejazdaxh jesli rowno ruszylismy z klaksonu to byla roznica na moja korzysc Ostatni przejazd byl rowno ale to juz zagrzane auto na max Kola 16 215 vs 20 255 jak juz chcesz byc dokladny Piotrka auto bardzo ladnie jedzie bez deoch zdan zreszta mowilem mu to zanim jechalismy razem Nie mozna ich porownywac ale jak juz chcesz tonwez wszystko pod uwage a nie tylko czy rowno pojechaly czy nie Parametry sa rozne pod kazdym wzgledem Jeżeli chodzi o argumenty juz to mi chodzi o to ze masz dużą większą moc i raz tyle nm.Moja wypowiedź nie była atakiem.Wiedz tylko ze stawiałem na diesla ze zjesz na śniadanie 1.8 T a tutaj wyszło jak wyszło. Pewnie powyżej 200 kmh miałbyś juz przewagę Czekamy na wykres Piotra Edytowane 21 Lipca 2016 przez hunter91
andr3i Opublikowano 27 Lipca 2016 Autor Opublikowano 27 Lipca 2016 pojawily sie pierwsze problemy w niedziele w trasie pojawila sie kotrolka od swiec zarowych i zaczela migac, auto nie mialo mocy wiec zjechalem na 1 stacje i podpialem vaga. po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auta blad zniknal lecz powrocil po chwili w momencie ruszenia, brak mocy dalej. sprobowalem serwisowego wypalenia filtra ale bylo przerywane ze wzgledow bezpieczenstwa. kupilem wczoraj czujnik i jego wymiana nic nie dala bledy dalej wrocily zrobilem pomiary w dpf i oto wartosci Address 01: Engine (8R0 907 401 J) 06:46:55 222 Particle filter; difference pressure 13 hPa 228 Particle filter; oil ash volume 0.27 l 229 Particle filter; soot mass calculated 95.07 g 230 Particle filter; soot mass measured 56.66 g 231 Particle filter; time since last regeneration 151693 s oraz nastepujace bledy, to jest jeszcze na starym czujniku roznicy cisnien 5188 - Diesel Particle Filter P2463 00 [175] - Excessive Soot Accumulation MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 205457 km Date: 2016.07.25 Time: 14:36:58 5162 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor P2453 00 [096] - Implausible Signal Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 205457 km Date: 2016.07.25 Time: 14:37:22 5189 - Particulate Trap Bank 1 P2002 00 [047] - Efficiency Below Threshold Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 205457 km Date: 2016.07.25 Time: 14:36:58 blad na czerwowno pokazal sie jako pierwszy, z czasem pokazala sie kontrolka check engine i tak zostalo do tej pory pytanie czy moge teraz po wymianie czujnika bezpiecznie przeprowadzic serwisowe wypalenie czy to juz jego koniec przejechalem po trasie kawalek po wymianie czunika i takie sa nastepujace wartosci w dpf teraz Address 01: Engine (8R0 907 401 J) 18:56:49 228 Particle filter; oil ash volume 0.27 l 229 Particle filter; soot mass calculated 96.78 g 230 Particle filter; soot mass measured 8.10 g naprawione
Kamyk Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 naprawione qtfa, całe szczęście chyba bym padł na widok takiej listy co było ?
andr3i Opublikowano 28 Lipca 2016 Autor Opublikowano 28 Lipca 2016 Ten czujnik roznicy cisnien jednak tylko nie wiedzialem ze trzeba mu reset dac jeszcze, dobrze ze dpf'a nie musialem miec nowego bo poszloby po portfelu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się