Pepe quattro Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Witam. Mam wielki problem z moja AUDI B6 1.8T QUATTRO AVJ 150 PS 2002R , A wiec historia problemu; W sierpniu tego roku zdecydowałem sie na mapkę silnika, przez namowę kolegi udałem sie do Rs Serwisz Rzeszow na hamownie 4x4 ponieważ miałem niedaleko 40 km. wsunie wszytko to takie na szybkosci bylo 3 dni przed wyjazdem do Londynu. po całym procesie gdzie spędziłem 3-4 godz rezultat wyszedł jak na wykresie.Bylem bardzo zadowolony autko fajnie sie zbierało zwłaszcza dostawało taki odpych przy 2500 -3000 obr, i zaczęło sie wszystko po 20 km jazdy gdzie tak lecialem na biegach 3-4-5 to przy 5 3400 obr nagle zafalowały obroty na 3600 i tak po chwili zrobilo sie daje gazu 3000 i nagle skok na 3700 spadło na 3200 i znowu na 4000, i po 5 minutach stalo sie to na 3-4-5 biegu. po przekroczeniu tylko 3000 obroty leciały od razu na 4500. wiec dojechałem tak do domu juz z nerwa, zadzwoniłem do hamowni i panowie stwierdzili ze sprzęgło nie wytrzymało było przypalone i wgl winna sprzęgła <które było zmieniane 8 miesiecy wcześnie cale kompletne razem z dwumasa <firmy luk> wiec ok na szybkości udałem sie do mechanika zamówili nowe sprzęgło sachsa, zalozyli na nastepny dzien i co sie okazuje po ich przejechaniu ze auto slizga jeszcze bardziej i nie rozpedzi sie nawet do 100km/h , Panowie z rs serwis niemile upierając sie to nie ich wina sprzeglo powinoo wytrzymac moce i do 300 konikow i wgl, i tyle gatki sie nagadałem ,wiec wrocilem do mechanika stwierdzilem ze oni spalili nowe sprzeglo wiedząc ze auto ma podniesiona moc. niestety na nastepny dzien juz musialem kupic wylot, wiec tata pilnowal tego , pojechał do mechanika zalozyli przy nim nowe sprzęgło gdzie tamte ponoc nie bylo nawet przypalone, ?? po wyjechaniu nic nie slizgalo ale tez tata mowi ze auto dopiero sie zbiera cos przy 3500 , pojechal wiec do hamowni r serwis panowie sprawdzili auto moc podobno ma ta co miało po mapie tylko stwierdzili ze zawór upustowy dv sie wykończył i dlatego auto nie ma tego poczatkowego przyspieszenia, tata zamówił ten zawór co mu tam powiedzieli i okazalo sie ze wszystko jest ok, wiec przylecialem po audiczke i na nastepny dzien wyjechałem do Londynu , szczęśliwy ze fajnie chodzi wszystko przyspiesza jak po wyjechaniu pierwszy raz , ale nacieszylem sie oo 1000km po wyjechaniu w z stacji paliw w niemczech na autostradzie na 5 znowu poczulem ze przy 3400 obroty znowu faluja raz drugi , wiecej nie prubowalem i caly w wielkim wku,,,,,,!! jakos przeleciaem te 800km wiecej, dodajac lekko gazu, udalo sie dojechac, jezdzac po londynie gdzie tu wielkie korki wiec operuje raczej biegami 1-2-3 na nich nie slizga ale na 4 przy gazie do spodu przy 3400 juz obroty leca ale tego nie robie poniewaz mam powrot 20 grudnia na swieta wracam mam nadzieje ze tylko obruce szczesliwie ..jadac te 120-140 o lekkim gazie jest ok > I teraz proszę o pomoc, rady co to jest za problem czy to moze byc winna sprzęgła ?? możliwe ze nie wytrzymuje ono mocy tylko po zmianie mapy ?? - co sadzicie o tym wykresie jaki dala mi hamownia ?? (panowie sie upieraja ze to nie ich winna i wgl nie sa pomocni mam wrócić do nich ale nie wiem czy mnie sie pozbędą czy pomogą} mam nadzieje ze mi ktos pomoże albo prosze o jakies namiary kogos kto bawi sie w takie rzeczy bo mam wielkie plany na stage 2 a jak naraziee kurde wpakowalem juz 2 sprzegloo w jeden rok i dalej cos nie chodzii i każdy mi tylko pierniczy cos w aucie i sie nie zna, Podziekowac mam nadzieje ze wytrwale przeczytacie moje wypociny do końca WYKRES PRZED I PO
gregor10 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 swoja droga peak momentu jest tutaj zbedny przy stage 1 , aczkolwiek 330nm na nowym sprzegle w avj to jest nic, poza tym sprzeglo mogles zalozyc z awx-a tarcze ew kewlarem nabic i mialbys spokoj na 400nm
Pepe quattro Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2015 Oh widzisz gregor10 zebym wczesniej sie tu znalazl to teraz bym calkiem inaczej do tego podszedl. Ale mowisz ze 330 nm to pikus dla nowego sprzegla to co moze byc przyczyna ze polecialo juz drugie ??? Jedno 8 miesiecNe nie katowane ani nic bo nie szaleje autem i jedno nowe ktore mam teraz ujechalo 1000km na autostradzie ??? I padło, i czy moZesz mi doradzic gdzie takie sprzeglo moge dostac mocne i obic kevlarem chcialbym zeby to bylo juz kurde konkretnie zrobione nawet i pod stage 3 bo znajac pokuse to pewnie w przeciagu roku sie skusze, I cZy moze znasz jakis warsztat na podkarpaciu co zaopiekuje sie dobrze autkiem bo jakcnarazie bylem w trzech i zrobili gorzej niz lepiej dopiero gosc w londynie tez robictylko audi to mi duzo pomogl ponaprawiac ale pieniazki kolosalnee za robocizne POZDRAWIAM 1
gregor10 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 u mnie możesz wykonać takie zabawy
eryczek93 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Kurde czytajac ten twoj temat kolezko teraz sam mam dylemat... bo mam do wymiany sprzeglo i uznalem ze jak juz musze je wymienic to juz sobie wrzuce chipa i kazdy mowi ze nowe sprzeglo to lajtowo pociagnie chipa a co ty na to powiesz po swoich przejsciach? Poradziles juz sobie ?
jarekK1111 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 można okuć tarcze okladziną z kevlaru i wzmocnić seryjny docisk
eryczek93 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 u kogo można takie frykasy zrobić i jaka cena takiej usługi ? nie ukrywam, że koszt samego sprzęgła i dwumasy z wymiana przyprawia mnie o zawrót głowy... myślę coś takiego jak tutaj grzegorz zrobił: http://gregor10.pl/audi_a4_s4/audi_a4_19tdi/
jarekK1111 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 do nissana 350z za okucie okladzinami kevlarowymi zapłaciłem 100zł przerobienie docisku polegające na przetoczeniu żelazka docisku tak że zmienia sie uklad docisku sprężyny słoneczka (zmienia sie siła docisku ) 500zł możesz zapytać tu https://www.facebook.com/LamikTuning/tak zmodyfikowane moje sprzęglo przenosi blisko 700nm
eryczek93 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 nie no bez przesady ja tam chce podciągnąć o jakieś max 30 koni to pewnie ze 100 niutków to razem bedzie kolo 380nm to chyba obicie kevlarem styknie
Pepe quattro Opublikowano 1 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2016 Problem rozwiązany Autko trafiło w dobrę ręce do gregor10 (wielkie podziękowania za doprowadzenie mojej audiczki do stanu jak należy ) teraz aż micha się cieszy sama problemem było złe wystrojenie i jak to gegor mówił przeładowanie na 1.4 bar Przez RS SERWISZ RZESZOW !! goście idioci i debile przez których straciłem sprzęgło + mapa =3200zl + masa nerwów bo upierali się ze za słabe sprzęgło a przy założeniu drugiego nawet nie polecili obicie kevlarem czy założenia od awx-a Autko zostało zestrojone teraz ma 191ps i 286 nm i mimo juz przygrzanego sprzęgła wogole nie ślizga i pięknie odchodzi az po 5,5 tys ( wystarczyły tylko dobre rece )dobra rada dla wszystkich sprawdzić hamownie do której się oddaje swoje autko :) polecam gregor10
ganjaq Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Pokaż kreski od gregora pewnie są takie jak powinny, swoją drogą tamte wyglądają jak tatry. Jaki przepływ i czy można w przybliżeniu na jego podstawie określić przedział mocy?
toman Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Czyli wystarczył tylko dobry program bez dotykania do sprzęgła? :-)
marcin4x4 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Taki silnik i jeszcze to sp.... eh..
Pepe quattro Opublikowano 5 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2016 Jednym slowem banda idiotow i kozaków wypierajacych sie ze to nie ich wina tylko sprzegla i ze zle założone . Nadaja sie do malucha co najwyzej a na stronce maja ze ferrari czy lambo mapuje .. Fotki na pokaz na ich stronie tylko chyba są
jacek70 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Coś z osprzętu zmieniałeś , czy tylko sam program ?
marcin4x4 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Mój pierwszy raz to też kasa w błoto, tylko mi nikt na forum nie chciał pomóc bo robili "PRO" a kreski były poprawne. Teraz już wiesz do kogo jechać Edytowane 6 Stycznia 2016 przez marcin4x4
Pepe quattro Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2016 Coś z osprzętu zmieniałeś , czy tylko sam program ? wywaliłem kata i wstawiony Dp, wymieniona uszczelka od turbiny ,uszczelka od pokrywy zaworów,i zmieniony olej na 5w40 millers- Wszystko zrobił gregor10 nowe przygotowania na lipiec na +300 gregor mieszka odemnie 40km to można latać teraz na mody
Asfalt120 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 (edytowane) U mnie dzisiaj właśnie sprzęgło się skończyło, delikatnie jeszcze da się jechać ale wyprzedzić coś to już nie ma szans. I zastanawiam się czy serie montować, czy coś mocniejszego. Program robiłem też u Gregora i polecam, pełna profeska Edytowane 9 Stycznia 2016 przez Asfalt120
Pepe quattro Opublikowano 9 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2016 to bez zastanowienia jak już sofcik jest to tarcze obic kevlarem koszt ,Gregor mi mówił 200zl i docisk od awx-a założyć i masz spokój az do 400nm a tak to kupa kasy za nowe i nie wiadomo jak dlugo wytrzyma , żebym ja wcześniej tu trafił albo ktoś mi doradził to zamiast kupować nowe to tak bym zrobił no ale, w lipcu będzie konkretna moc wiec napewno będę szykował obicie kevlrem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się