Makale Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Można jakimś ludzkim sposobem bez wizyty i tunera wyłączyć w ALT drugą sonde vagiem czy jakimś innym cudem ?
kamil-vag Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Możesz wstawić tuleję dystansową tzw. Adapter i wtedy sonda widzi małą ilość spalin za katem i nie wali błędami, są też emulatory sondy lambda. 1
Makale Opublikowano 12 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2015 Słyszałem, że te tulejki to półśrodek. Raz działa, raz nie. Jak wywalę kata i emulator się nie sprawdzi to będę miał tylko check engine czy jakis tryb awaryjny silnika czy cos w tym stylu ?
jacek70 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 to będę miał tylko check engine Tak będziesz miał czeka.
Makale Opublikowano 14 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2015 A jak tunerzy ją w sofcie wyłączają ? Przez vaga to robią czy wpinają się bezpośrednio do sterownika silnika ?
Kruk_89 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 zmieniajo opragromowanie ale nie vagiem tylko swoim programem zgrywa twoj program na kompa wprowadza korekty i z powrotem wgrywa poprawiony. mi udało sie ogarnąć to za 200zł plus koszty dojazdu około 150zł
rafiko259 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 panowie czasami mi wyskakuje bład kata i posiadam emulator drugiej sondy prosty ten . i jak najłatwiej go założyć,/.? od przodu auta bo z tego co wiem to pod spodem ciężko tam dojść. pzodrooo
Kruk_89 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 od przodu nie jestem pewien ale raczej sie nie da musisz od dołu znaczy sie kanał lub podnośnik
benyA4 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 tylko od dołu i wcale nie jest tak ciezko , trzeba tylko miec dobre klucze.
kipak Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 ja zakładałem od góry , zdejmujesz tylko rure od dolotu powietrza i jakoś daje rade
rafiko259 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 ja zakładałem od góry , zdejmujesz tylko rure od dolotu powietrza i jakoś daje rade własnie tak mi się wydawało ze od góry lepszy dostęp bedzie i jak tylko zapali mi sie check ale narazie się nie pali juz przejechalem 5 tyś km i nie włącza się a jak palil sie to wyskakiwał błąd katalizatora... no zobaczymy jak to będzie jeszcze z tym.. ale dzięki za informacje z doświadczeniami.. pzodrawiam i wszystkiego w nowym roku 2016. : )
kipak Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 odradzam też kupywanie tego emulatora takiego najtańszego ze stali za kilka zł , niby było wszystko ok ale po kilku tyś. km padła mi sonda i ledwo go wykręciłem i miał nie wiem zapieczony czy zjechany gwint jakiś bo już się nie dało wkręcić go drugi raz
jacek70 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Ktoś proponował emulatory mosiężne. Te się ponoć nie zapiekają.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się