Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbina zassała olej?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam nadzieję że jak jutro kupię silnik to po zamontowaniu będzie już wszystko ok. Uszkodzony silnik zwiozę do siebie i pokuszę się o rozebranie go.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Jednak szukam silnika. Nie ma sprężania na 4 cylindrze tak właśnie powiedział mi mechanik. Teraz moje pytanie jaka jest różnica między awx a avf? W aucie mam awx, czy podszedłby avf?? Ciężko w okolicach Bydgoszczy poszukać awx

Wszystkie skrzynie 6bieg mają sprzęgło 240mm a 228mm mają skrzynie 5bieg

Swoją drogą to jak przedmówca napisał, że warto sprawdzić silnik. Naprawa może być tańsza niż kupno i przełożenie silnika. Wszystko zależy co poszło. Warto na pewno zajrzeć

Edytowane przez tomasz102
Opublikowano

Mam nadzieję że jak jutro kupię silnik to po zamontowaniu będzie już wszystko ok. Uszkodzony silnik zwiozę do siebie i pokuszę się o rozebranie go.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

W ostateczności jak kupować silnik to tylko taki zamontowany w nadwoziu z możliwością uruchomienia.

Przynajmniej nie kupisz kota w worku a i to nic pewnego.

Żeby się nie okazało ze będziesz miał dwa silniki do naprawy.

No chyba że kupisz z gwarancją i montażem od kogoś znajomego.

Skoro ten jest przeznaczony do wymontowania to podobnie jak koledzy polecam jego rozbiórkę i sprawdzenie co się stało.

Opublikowano

Silnik wymieniony rozrząd nowy chodzi ładnie bez zastrzeżeń. W uszkodzonym była wypalona dziura w cylindrze i to pokaźnych rozmiarów.

Przy Nowym silniku jedyny problem z którym walczę to piszczenie z okolicy paska rozrządu. Mechanik wskazał na pasek i stwierdził że po miesiącu od remontu trzeba prysnąć W-D i problem zniknie. Niestety pomagało tylko doraźnie. Miesiąc temu wymienił mi pasek + drugi od klimy. Odbieram auto nie piszczy dojeżdżam do domu piszczy. . I tak raz piszczy raz nie piszczy. Nie mam już siły na to. Może ktoś z Was miał podobny problem? Może jakaś rolka? Może łożysko alternator? Wyrzucam filmik ciemno było Ale myślę że ten pisk słychać dobrze

https://youtu.be/X9mb1kMYpoM

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

W uszkodzonym była wypalona dziura w cylindrze i to pokaźnych rozmiarów.

W cylindrze a nie w tłoku??

Silnik wymieniony rozrząd nowy chodzi ładnie bez zastrzeżeń

Pompa wody wymieniona? może wsadzona słabej jakosci i ona tak piszczy albo rozrząd za bardzo napiety i to napinacz tak piszczy?

Jaki masz typ napinania rozrządu mechaniczny czy hydro?

Mechanik wskazał na pasek i stwierdził że po miesiącu od remontu trzeba prysnąć W-D i problem zniknie

Nastepnym razem powiedz mu żeby sobie do muzgu i w oczy prysnął :facepalm:

Paska nie wolno niczym pryskać!

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano (edytowane)

Pompa wymieniona była razem z rozrządem . Faktycznie wypalenie było w tłoku. Pamiętam jak odbierałem auto to grzebali coś przy rolce od alternatora przekładali z mojego starego bo się blokowała. Może coś pochrzanili mechanicy?

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez szczepan24
Opublikowano

Rolkę od altka można wyeliminowac poprzez zdjęcie paska wielorowkowego i odpalenie silnika bez niego dalej wiadomo co i jak.

Opublikowano (edytowane)

Pytanie czy wiskoza powinna stać na sztywno? U mnie lapiąc za wiatrak jest wyczuwalny luz może to ta wiskoza Tak kwiczy?

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez szczepan24
Opublikowano

Napinacz paska wielorowkowego sprawdż czy łożysko sie nie zatarło.

Opublikowano (edytowane)

Pytanie czy wiskoza powinna stać na sztywno? U mnie lapiąc za wiatrak jest wyczuwalny luz może to ta wiskoza Tak kwiczy?

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Wisko na zimnym silniku powinno się ręką lekko obrócić a podczas nagrzewania silnika spina sie coraz bardziej i kręci się równo z obrotami silnika. Zdejmij pasek wielorowkowy i sprawdź wyeliminujesz dwie rzeczy od razu.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano

Nabierz wodę w strzykawke i polej rolkę woda na odpalonym silniku, jak ucichnie to ona. Nowy rozrząd nie piszczy a chuczy gdy jest za bardzo napięty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...