szczepan24 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2015 Mam nadzieję że jak jutro kupię silnik to po zamontowaniu będzie już wszystko ok. Uszkodzony silnik zwiozę do siebie i pokuszę się o rozebranie go. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
tomasz102 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 (edytowane) Jednak szukam silnika. Nie ma sprężania na 4 cylindrze tak właśnie powiedział mi mechanik. Teraz moje pytanie jaka jest różnica między awx a avf? W aucie mam awx, czy podszedłby avf?? Ciężko w okolicach Bydgoszczy poszukać awx Wszystkie skrzynie 6bieg mają sprzęgło 240mm a 228mm mają skrzynie 5bieg Swoją drogą to jak przedmówca napisał, że warto sprawdzić silnik. Naprawa może być tańsza niż kupno i przełożenie silnika. Wszystko zależy co poszło. Warto na pewno zajrzeć Edytowane 29 Grudnia 2015 przez tomasz102
CzarekJ Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Mam nadzieję że jak jutro kupię silnik to po zamontowaniu będzie już wszystko ok. Uszkodzony silnik zwiozę do siebie i pokuszę się o rozebranie go. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka W ostateczności jak kupować silnik to tylko taki zamontowany w nadwoziu z możliwością uruchomienia. Przynajmniej nie kupisz kota w worku a i to nic pewnego. Żeby się nie okazało ze będziesz miał dwa silniki do naprawy. No chyba że kupisz z gwarancją i montażem od kogoś znajomego. Skoro ten jest przeznaczony do wymontowania to podobnie jak koledzy polecam jego rozbiórkę i sprawdzenie co się stało.
szczepan24 Opublikowano 26 Września 2016 Autor Opublikowano 26 Września 2016 Silnik wymieniony rozrząd nowy chodzi ładnie bez zastrzeżeń. W uszkodzonym była wypalona dziura w cylindrze i to pokaźnych rozmiarów. Przy Nowym silniku jedyny problem z którym walczę to piszczenie z okolicy paska rozrządu. Mechanik wskazał na pasek i stwierdził że po miesiącu od remontu trzeba prysnąć W-D i problem zniknie. Niestety pomagało tylko doraźnie. Miesiąc temu wymienił mi pasek + drugi od klimy. Odbieram auto nie piszczy dojeżdżam do domu piszczy. . I tak raz piszczy raz nie piszczy. Nie mam już siły na to. Może ktoś z Was miał podobny problem? Może jakaś rolka? Może łożysko alternator? Wyrzucam filmik ciemno było Ale myślę że ten pisk słychać dobrze https://youtu.be/X9mb1kMYpoM Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 (edytowane) W uszkodzonym była wypalona dziura w cylindrze i to pokaźnych rozmiarów. W cylindrze a nie w tłoku?? Silnik wymieniony rozrząd nowy chodzi ładnie bez zastrzeżeń Pompa wody wymieniona? może wsadzona słabej jakosci i ona tak piszczy albo rozrząd za bardzo napiety i to napinacz tak piszczy? Jaki masz typ napinania rozrządu mechaniczny czy hydro? Mechanik wskazał na pasek i stwierdził że po miesiącu od remontu trzeba prysnąć W-D i problem zniknie Nastepnym razem powiedz mu żeby sobie do muzgu i w oczy prysnął Paska nie wolno niczym pryskać! Edytowane 27 Września 2016 przez MemberA4
szczepan24 Opublikowano 27 Września 2016 Autor Opublikowano 27 Września 2016 (edytowane) Pompa wymieniona była razem z rozrządem . Faktycznie wypalenie było w tłoku. Pamiętam jak odbierałem auto to grzebali coś przy rolce od alternatora przekładali z mojego starego bo się blokowała. Może coś pochrzanili mechanicy? Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Edytowane 27 Września 2016 przez szczepan24
MemberA4 Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 Rolkę od altka można wyeliminowac poprzez zdjęcie paska wielorowkowego i odpalenie silnika bez niego dalej wiadomo co i jak.
szczepan24 Opublikowano 27 Września 2016 Autor Opublikowano 27 Września 2016 (edytowane) Pytanie czy wiskoza powinna stać na sztywno? U mnie lapiąc za wiatrak jest wyczuwalny luz może to ta wiskoza Tak kwiczy? Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Edytowane 27 Września 2016 przez szczepan24
nik23 Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 Napinacz paska wielorowkowego sprawdż czy łożysko sie nie zatarło.
MemberA4 Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 (edytowane) Pytanie czy wiskoza powinna stać na sztywno? U mnie lapiąc za wiatrak jest wyczuwalny luz może to ta wiskoza Tak kwiczy? Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Wisko na zimnym silniku powinno się ręką lekko obrócić a podczas nagrzewania silnika spina sie coraz bardziej i kręci się równo z obrotami silnika. Zdejmij pasek wielorowkowy i sprawdź wyeliminujesz dwie rzeczy od razu.Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Edytowane 27 Września 2016 przez MemberA4
lukaszooo Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 Nabierz wodę w strzykawke i polej rolkę woda na odpalonym silniku, jak ucichnie to ona. Nowy rozrząd nie piszczy a chuczy gdy jest za bardzo napięty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się