nik23 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Kup używke z gwarancją pompke. W razie czego wymienisz na następną jak bedzie zła. i sprawdź ten spływ pod aku. I prarat do elektryki do styków i drobny papierek i poprzeczyszczaj nóżki tylko na odłączonym aku to rób żeby jakiego błęda nie wywaliło.
piotrsob1 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Chcesz zebym ci powiedział na którym cylindrze jest ta gorsza tak ? Bardziej ciekawy jestem dla czego czwarty cylinder jest taki dobry w stosunku do pozostałych, które są w miarę wyrównane Jak to by było moje auto to nie poszedł bym spać , zanim bym tej sprawy nie wyjaśnił Wystarczy zdjąć pokrywę głowicy i powinno się bez problemu dać odczytać numerki pompek Ale auto jest twoje i zrobisz jak zechcesz , można jeszcze i z rok bić pianę na temat przyczyny
Ralen Opublikowano 13 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2016 (edytowane) Zrobimy tak...Jutro wieczorem dobiorę się do ECU i wyczyszczę wszystko ładnie, ogarnę styki. Poźniej wykonam jazdę testową. Jeżeli nic się nie zmieni, zapodam kroplóweczkę Liqui Moly 5154 bezpośrednio na pompki. Zakupiłem 2 filterki które wepnę w powrót paliwa za filtrem(dwa dla pewności. Jeżeli auto nigdy nie było czyszczone to boje sie pomyslec co tam sie moze dziać), jutro odbieram liqui moly i wężyk 3 metry. Połączę wszystko, i przepompuje ze 20 min na wolnych obrotach a później zrobię parę razy przegazówkę. Jeżeli się poprawi to za***iście jezeli efekt będzie odwrotny i pompki zrobią bye bye, przynajmniej będę miał 100% że to były PD i zapodam jakiś komplet używek z gwarancją po regeneracji . Koszt nie wielki a może będzie rezultat. Edytowane 13 Stycznia 2016 przez Ralen
lukaszooo Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Nie oczekuj codow. Gdyby byl problem w konektorach to problem byl by caly czas a u ciebie jest tylko pod obciazeniem. Sprobuj z pompowtryskami bo inne cuda to tylko topienie kasy.
Ralen Opublikowano 14 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2016 Łukasz ale tak sobie pomyślałem... wyskakuje mi ten błąd z nie poprawnym numerem Vin. Z tego co wyczytałem, w klimatroniku, w airbagu itp może być to brak adaptacji. Może ktoś przy Ecu grzebał i jest inne Ecu ? Może takie zachowania wynikają z uszkodzenia Ecu które źle dobiera/przelicza/koryguje mi dawki paliwa? Da radę podmienć Ecu i zrobić szybki test czy raczej wysypie masa błędów ?
nik23 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Nie da rade podmienic ecu. Jakimś specjalistą niejestem ale w ecu masz win,przebieg i hu... Tam wie co jeszcze, jak ty zamienisz to niezgra sie to z stanem na liczniku i uwali licznik, przy wymianach ecu robi sie kopie swojego i wgrywa na czysty, a tak przynajmniej gdzieś czytałem. Do tego jakiś login serwisowy jest potrzebny tak że wyższa szkoła. Niech ktoś sprostuje jak sie myle. Po pierwsze to sprawdź odpływ pod aku czy drożny, a po drugie te styki- to napewno nie zaszkodzi
Ralen Opublikowano 7 Lutego 2016 Autor Opublikowano 7 Lutego 2016 (edytowane) Przeleciałem 2 główne kostki w ECU preparatem Electrosol i dwie kostki pod Ecu (jakaś niebieska z numerkiem i czarna z numerkiem). Do kostek które były głębiej nie miałem za bardzo dostępu.Zapodałem dziś Liqui Moly 5154 przez filtr paliwa do PD i na powrocie wrzuciłem jeszcze dwa filterki. polatał 15 minut na wolnych po czym zacząłem robić przygazówki, niektóre nawet pod 4,5k. po 25 minutach dolałem trochę ON do kończącego się liqui moly i pogazowałem przez kolejne 15-20 minut. Efekt ?Diametralna poprawa. W momencie dodawania i odejmowania gazu / zmiany biegów, auto przestało szarpać, zrobiło się dużo bardziej elastyczne. Drga mniej, wibracje podczas przyspieszania znacząco się zmniejszyły. Nie zrobiłem za duzo KM w celu testowym więc jeszcze wszystko może być inaczej, wstępnie jestem bardzo zadowolony. Logów wam niestety już nie wrzucę bo nie mam dostępu do kabla i Vaga. Jutro rano strzelam 50Km do pracy z czego 30km autostradą więc podzielę się z wami odczuciami Za ok 2 tyg wpadnie mi trochę kasy. Dokupię pompkę która różni się oznaczeniami a resztę rzucę na stół na test i czyszczenie / regeneracje. Mam nadzieję że czyszczenie załatwi sprawę i wszystko zamknie się w 1000zł Chłopaki jest trochę poprawy po tym lm 5154 wiec jak tylko ogarnę kasę, pompki idą w ogień. Dam znać czy problem się rozwiązał jak wymienię te jedna a resztę ogarnę test+regeneracja.Dalej się trzęsie ale troszkę mniej. Zrobił się bardziej elastyczny, nie szarpie przy dodaniu/opuszczaniu gazu. _____________________________________________________________________________________________________________________________ hej hej witajcie po małej przerwie.Oznaczenia pompek zamontowanych w moim silniku:Cyl4: 038 130 073 Q Cyl3: 038 130 073 Q Cyl2: 038 130 073 Q Cyl1: 038 130 073 AR Zorientowałem się że pompki o numerach 038 130 073Q są odpowiednie do AWX z początków produkcji więc pasowało by. Pompka o numerze 038 130 073AR jest od AVFa (130km) więc chyba też by pasowało nie ? Pół auta zostało przejrzane a auto jak drżało tak drży, ale tylko pod obciążeniem. Teraz zostaje tylko wyjąć pompki i na test nie ? Edytowane 8 Lutego 2016 przez Ralen
lukaszooo Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Nie wiem jak na vagu sa numerowane cylindry, zawsze mnie uczyli ze cylindry liczy sie od rozrzadu. U ciebie jest inna pompka na 1 cylku a korekcje masz najgorsze na 4. Dla pelnej diagnozy pasowalo by sprawdzic kompresje.
Mjetek Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Łukasz on ma najlepszą korekcje na 4 bodajże-2.6 Može być tak że masz walnięte więcej niż jedną pompke wyjmij all i daj na test a potem decyduj co dalej by niewydać kasy niepotrzebnie
piotrsob1 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 (edytowane) Faktycznie kolega Ralen chyba coś pokręcił z numeracją cylindrów , na logikę ta pompka z oznaczeniem AR powinna być na czwartym garku Te dwa rodzaje pompek muszą się różnić charakterystyką i wydajnością, co widać po logach Żeby silnik chodził jak trzeba, to musisz się zdecydować które zostawiasz w silniku, AR-y czy Q Edytowane 8 Lutego 2016 przez piotrsob1
Ralen Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Opublikowano 8 Lutego 2016 (edytowane) Już myślałem ze faktycznie coś pokręciłem ale spojrzałem do notatki i jest tak jak napisałem. Pompka z oznaczeniem AR siedzi u mnie na 1 cyl od strony rozrządu - tak mam zapisane w notatce i tak faktycznie było. Aby sprawdzić te korekcje, musiałbym teraz zrobić statyczne logi bo LOG był robiony przed zmianą oringów i pompki były wyjmowane. Teoretycznie powinni je zamontować tak jak wyjęli ale nie przyglądałem się więc nie dam 100%. Chyba że Łukasz ma tam gdzieś moje logi statyczne 13 18 23 bo ostatnie dynamiczne i BS były robione przez niego już po zmianie oringów. Edytowane 8 Lutego 2016 przez Ralen
lukaszooo Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Cos tam mam ale czy sa statyczne tego nie pamietam.
piotrsob1 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Już myślałem ze faktycznie coś pokręciłem ale spojrzałem do notatki i jest tak jak napisałem. Pompka z oznaczeniem AR siedzi u mnie na 1 cyl od strony rozrządu - tak mam zapisane w notatce i tak faktycznie było. Aby sprawdzić te korekcje, musiałbym teraz zrobić statyczne logi bo LOG był robiony przed zmianą oringów i pompki były wyjmowane. Teoretycznie powinni je zamontować tak jak wyjęli ale nie przyglądałem się więc nie dam 100%. Chyba że Łukasz ma tam gdzieś moje logi statyczne 13 18 23 bo ostatnie dynamiczne i BS były robione przez niego już po zmianie oringów. Ależ masz to wszystko pokręcone Zrób jeszcze raz loga z tej trzynastej grupy , może się wreszcie coś wyjaśni
Ralen Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Opublikowano 8 Lutego 2016 Jak masz moje statyczne to wrzuć, zaoszczędzimy mi jeżdżenia, pożyczania kabli i ponownych instalacji Windows
lukaszooo Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Wszystko jest tak jak napisałem, na pierwszym cylindrze jest pompka AR na pozostałych Q, log statyczny 13 http://vaglog.pl/log_249317.html Aby zrobić to raz a porządnie trzeba zmierzyć kompresję następnie wyciągnąć pompki i trzy Q dac na sprawdzenie i dokupić odpowiednią ilość sprawnych.
piotrsob1 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 (edytowane) No to się sprawa skomplikowała Wnioskując z wartości na logu , to aż się prosi o stwierdzenie że pompka na czwartym ma większą wydajność , czyli jest po prostu inna od pozostałych. Te uśrednione -2,6 stoi na czwartym jak drut Może ktoś coś kombinował z tymi pompkami i pozamieniał nakrętki elektrozaworów Nie ma śladów ich odkręcania ? Jak komprecha wyjdzie równo. to my kupił pompkę z Q i zapodał na czwarty Edytowane 8 Lutego 2016 przez piotrsob1
lukaszooo Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 wsadzać w ciemno to mozna sobie ale nie w takie dziurki. Trzeba oddac na sprawdzenie.
piotrsob1 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Trzeba mieć żyć pokaźnych rozmiarów . żeby pompka się cała zmieściła Ile to roboty wymienić pompkę albo uszczelniacze na niej ? Zanim dojedziesz do machera od sprawdzania pompek to już auto poskładane i wszystko wiadomo jakie efekty Chyba że pompiarza masz za płotem
nik23 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Gdzieś czytałem że masz spadek mocy Łukasz. Czy są też problemy z odpalaniem? Na ciepłym, na zimnym, jak mróz? Ja patrząc na te logi poważnie sie zastanawiam czy jest to problem z jedną pompką. Pompke niejest łatwo uwalić, ale jak już znajdziesz sposób by to zrobić ( tani zamiennik filtra, gówniane paliwo) to najczęściej nie uwalisz jednej. Poważnie Ci kolego radze wyjmij wszystkie i zawieź na stół probierczy. I lepiej nastaw sie na koszta
lukaszooo Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 To jest mit i nic wiecej. Myslisz ze jednym tankowaniem mozesz rozwalic pompowtryski ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się