bin85 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Jesli zadusisz auto na biegu i nie wylaczysz zaplonu mozesz odpalic bez sekwencji. Jesli nie wyklikales sekwencji a krecisz rozrusznikiem mozesz ciagle to zrobic i auto odpali po chwili odpali Jeżeli zdusisz samochód to musisz wyłączyć zapłon bo nie da się przekręcić drugi raz stacyjki w pozycję rozruch
iwadrian Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Faktycznie przydałaby się jakaś zwłokę 5-10 sekund na restart samochodu. W autach z systemem start stop problemu nie ma bo po zadławieniu odpala samo po wciśnięciu sprzęgła. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
roman_tyk Opublikowano 31 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2015 (edytowane) Faktycznie przydałaby się jakaś zwłokę 5-10 sekund na restart samochodu. nie wiem jak bardzo przydatny jest taki ficzer, pierwsze co nie pamietam kiedy ostatnio mi zgaslo auto, dwa przeklikanie sekwencji to 1-2sekundy i mozna to zrobic w trakcie krecenia rozrusznikiem migam teraz ladniej: Edytowane 31 Grudnia 2015 przez roman_tyk
piotrsob1 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 (edytowane) Jesli zadusisz auto na biegu i nie wylaczysz zaplonu mozesz odpalic bez sekwencji. No tak tylko stacyjki mają zazwyczaj zabezpieczenie przed ponownym włączeniem rozrusznika . Żeby to zrobić to trzeba niestety stacyjkę wyłączyć , choćby na chwilkę Nawet jak by to zabezpieczenie zlikwidował , to po tylu latach i tak odruchowo bym stacyjkę wyłączał Co do klikania sekwencji w podbramkowej sytuacji , to chyba nie jest dobry pomysł ( np. włączasz się do ruchu , zadusiłeś na środku skrzyżowania a rozpędzona ciężarówka rośnie w oczach ) Zauważ że właśnie dla tego fabryczne IMMO po bardzo szybkim włączeniu stacyjki i rozpoczęciu bezzwłocznie kręcenia rozrusznikiem pozwalają na odpalenie silnika , pomimo że nie miały czasu na zweryfikowanie pastylki w kluczyku, a dopiero jeżeli to się nie powiedzie to gaszą silnik A wszystkie dokładane dodatkowo, które wymagają jakichś dodatkowych czynności podczas uruchamiania posiadają kilkusekundową zwłokę w aktywacji. Bez niej chyba żaden z urzędów certyfikacyjnych by ich nie dopuścił do obrotu Szczęśliwego Nowego dla Wszystkich Edytowane 1 Stycznia 2016 przez piotrsob1
devey Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Faktycznie kilkusekundowa zwłoka byłaby wskazana. Bardzo fajne rozwiązanie, szkoda tylko, że klekotów nie wspierasz Pomyślności w nowym 16 roku!
Imhotet Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Hehe panowie.. c'on.. kiedy wam sie ostatnio zdarzyło "zdusić auto" bo mi chyba w liceum... dzisiaj dałem się koledze pobawić wskazałem urządzenia którymi może próbować odblokować auto (tempomat, pedała, manetka, fisa etc) i po 10 minutach się poddał - elegancko
afroo. Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Hehe panowie.. c'on.. kiedy wam sie ostatnio zdarzyło "zdusić auto" bo mi chyba w liceum... Dużo bardziej przydatny jest tutaj tryb serwisowy, o którym majster nic a nic nie chce napisać, a który to podobno jest i całe szczęście. dzisiaj dałem się koledze pobawić wskazałem urządzenia którymi może próbować odblokować auto (tempomat, pedała, manetka, fisa etc) i po 10 minutach się poddał - elegancko W przypadku automatu niestety zawsze jest jeden 'knefel' mniej. ; ) Na wiosnę sprawdzimy temat w med9.1 u gregora.
roman_tyk Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2016 Dużo bardziej przydatny jest tutaj tryb serwisowy, o którym majster nic a nic nie chce napisać, a który to podobno jest i całe szczęście. co tu pisać...jest i dziala, mozna odblokowac auto na 2 sposoby. Nie ma co pisac, system jest unikalny nie bede nigdy pisal o szczegółach, które pozna ewentualny klient i dla wlasnego dobra tez nie bedzie rozpowiadal. Pomyślności w nowym 16 roku! I wzajemnie.
devey Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) Hehe panowie.. c'on.. kiedy wam sie ostatnio zdarzyło "zdusić auto" bo mi chyba w liceum... Nie całkiem o to mi chodziło, bardziej pomyślałem o tym co ostatnio kilka razy mnie spotkalo... Balckout na środku ulicy. I to nie jeden ale chyba ze 4 pod rząd na odcinku ok 2km. Do dzisiaj nie wiem co się działo. Zapalała się kontrolka ESP i w tym samym czasie gasł silnik. Odpalenie, jedzie dalej przez 100 metrów i znowu ciach. W godzinach szczytu to masakra. Do dziś nie wiem co się działo. Jutro jadę do ASO, może coś poradzą. No ale to już sporadyczne przypadki Edytowane 3 Stycznia 2016 przez devey
roman_tyk Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2016 to sporadyczne przypadki, byc moze wiazka PD sie rozlaczala, albo swirowal czujnik predkosci silnika lub polozenia wału.
devey Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) Może jutro się dowiem co się dzieje z moją granatową strzałą Żeby nie zaśmiecać Ci już tematu - jeszcze raz gratuluję pomysłu i bądź co bądź wytrwałości w jego realizacji Edytowane 3 Stycznia 2016 przez devey
roman_tyk Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2016 Wraz z kolegą gregor10 wprowadziliśmy AntyTheft do Seata Leona Cupra R na podkarpaciu:
KrisWro Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Czytam założony temat i muszę przyznać że no .... musisz mieć dużo wolnego czasu ale wielki szacun za ogarnięcie takiego zabezpieczenia, roman_tyk a czy to "zabezpieczenie" można byłoby zaadoptować pod silnik 1,8 AVJ ? z góry dzięki za odpowiedź i powodzenia przy tym projekcie
roman_tyk Opublikowano 13 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2016 (edytowane) musisz mieć dużo wolnego czasu nie mam az sie boje myslec co bym w tych sterownikach porobil jakbym mial wiecej czasu.... można byłoby zaadoptować pod silnik 1,8 AVJ tak jasne, to jest me7 Obecnie trwają już testy w aucie na sterowniku MED9.1 2.0TFSI Czyli wsparcie 2.0TFSI, R32, R36 juz jest praktycznie gotowe. Edytowane 13 Stycznia 2016 przez roman_tyk
slimok Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Do 2.0 Alt planujesz też coś pogrzebać ?
miki18m Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Do ALT trzeba opracować anty spijacz oleju;)
roman_tyk Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2016 Do 2.0 Alt planujesz też coś pogrzebać ? Na razie mam inne priorytety, ale spojrzę w wolnym czasie. Ogólnie już jeździ parę samochodów z moim systemem, działa bez zarzutu.
KrisWro Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 musisz mieć dużo wolnego czasu nie mam az sie boje myslec co bym w tych sterownikach porobil jakbym mial wiecej czasu.... można byłoby zaadoptować pod silnik 1,8 AVJ tak jasne, to jest me7 Obecnie trwają już testy w aucie na sterowniku MED9.1 2.0TFSI Czyli wsparcie 2.0TFSI, R32, R36 juz jest praktycznie gotowe. dzieki za odpowiedź już wysyłam resztę pytań na priv
szczuraz Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Roman gratuluję pomysłu i wykonania. Gdybyś zmienił zdanie i testował diesla daj znać.
roman_tyk Opublikowano 22 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2016 (edytowane) Gdybyś zmienił zdanie i testował diesla daj znać być może w przyszłości med17/edc17 ... zobaczymy. To jest ogrom pracy, który wątpię żeby mi się zwrócił finansowo, fakt faktem wiedzy mi nikt nie odbierze. Jak na razie pracuje nad med9.1, pierwsza wersja działa, działam nad wodotryskami i tajemnymi funkcjami, o których nie opowiem na forum, a ktore robia z tego systemu "perelke" Edytowane 22 Stycznia 2016 przez roman_tyk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się