Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Projekt AntyTheft - blokada uruchomienia nie do zlamania


roman_tyk

Rekomendowane odpowiedzi

byś się zdziwił

Niestandardowe zabezpieczenie zniechęca złodzieja. Jesli w ciągu minuty nie odpali auta, to daje sobie siana. Ryzyko nie jest warte tego żeby iść do paki za auto za które on dostanie 3000pln a nawet mniej. Co innego droższe i nowsze fury. Znałem jednego złodzieja a raczej szajkę , która potrafiła kupić nowe auto w salonie, żeby je potem rozpracować i rąbać na potęgę. Ale to były samochody z innej półki cenowej. Aczkolwiek Polska , to dziki kraj i nawet fiata multipla potrafią ukraść.

Pogratulować znajomości.

Nawet nie wiesz ile takie znajomości mogą pomóc. Wychowałem się na takim osiedlu, co nie znaczy, że taki jestem. A ocena moich znajomych nie należy do ciebie. Ja napisałem jak to wygląda, a dla mnie to możesz nawet spać w swoim aucie, żeby go nie ukradli.

Edytowane przez zolti2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do twórcy tematu.

Kto decyduje jaką sekwencję bedzie trzeba zastosować by odpalić ( Ty czy potencjalny klient? )

Czy potencjalny klient będzie miał sam możliwość zmiany sekwencji (gdy np: będzie miał takie życzenie, by zmienić ją i jako jedyna osoba na świecie ją znać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klient sam sobie wybierze sekwencje dla siebie dogodną, ktore przyciski, jak dluga przytrzyma ile razy kliknie itp.

Niestety nie da sie tego tak programowac, to nie jest urzadzenie, kod dla kazdego kompilowany jest unikalny do sterownika w zaleznosci od sekwencji.

Edytowane przez roman_tyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli Ty i Tylko ty może to zaprogramować na żądanie klienta i w razie potrzeby przeprogramować ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Czyli Ty i Tylko ty może to zaprogramować na żądanie klienta i w razie potrzeby przeprogramować ???

tak tylko ja..... ale bedzie mozliwosc w raize uszkodzenia ktoregos wlacznia/przelacznika uruchomienia awaryjnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jest możliwość, że ktoś też wpadnie na taki pomysł jak ty i będzie potrafił przeprogramować pod swoje sekwencje ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


A jest możliwość, że ktoś też wpadnie na taki pomysł jak ty i będzie potrafił przeprogramować pod swoje sekwencje ???

Nie ma mozliwosci. Pomysl to sobie kazdy miec, z wykonaniem juz trudniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Które przyciski, pedała czy przełącznik wchodzą w grę do wykonania sekwencji?

Jednym słowem tylko Ty i właścicieli pojazdu zna kod.

Wyobraź sobie któryś z programowanych pojazdów pomimo zabezpieczenia zostanie skradziony. Stajesz sie odrazu osobą podejrzaną ponieważ, jako jedyny po za właścicielem znasz kod. Pomyślałeś o tym?

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Które przyciski, pedała czy przełącznik wchodzą w grę do wykonania sekwencji?

Jednym słowem tylko Ty i właścicieli pojazdu zna kod.

Wyobraź sobie któryś z programowanych pojazdów pomimo zabezpieczenia zostanie skradziony. Stajesz sie odrazu osobą podejrzaną ponieważ, jako jedyny po za właścicielem znasz kod. Pomyślałeś o tym?

to znaczy że każdy instalator przycisku odcinającego na przykład - dopływ paliwa - po skradzeniu auta staje się też podejrzanym ?

...Pomyślałeś o tym...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Które przyciski, pedała czy przełącznik wchodzą w grę do wykonania sekwencji?

Jednym słowem tylko Ty i właścicieli pojazdu zna kod.

Wyobraź sobie któryś z programowanych pojazdów pomimo zabezpieczenia zostanie skradziony. Stajesz sie odrazu osobą podejrzaną ponieważ, jako jedyny po za właścicielem znasz kod. Pomyślałeś o tym?

Jak zostanie skradziony, będzie to znak, że dla upartego złodzieja nie ma znaczenia rodzaj zabezpieczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale bedzie mozliwosc w raize uszkodzenia ktoregos wlacznia/przelacznika uruchomienia awaryjnego

A jak złodziej wpadnie na sposób tego awaryjnego uruchamiania ??

To gwiazdnie a cała sekwencja nie będzie mu potrzebna.

Edytowane przez jacek70
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


A jak złodziej wpadnie na sposób tego awaryjnego uruchamiania ??
To gwiazdnie a cała sekwencja nie będzie mu potrzebna.

oj wierz mi z pewnością nie uruchomi auta awaryjnie, dlaczego to nie będę pisał :D

to jest tylko funkcjonalność dla tych którym popsuje się jakiś przycisk i będą chcieli awaryjnie dojechać do mechanika w celu naprawy wymiany czujnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Które przyciski, pedała czy przełącznik wchodzą w grę do wykonania sekwencji?

Jednym słowem tylko Ty i właścicieli pojazdu zna kod.

Wyobraź sobie któryś z programowanych pojazdów pomimo zabezpieczenia zostanie skradziony. Stajesz sie odrazu osobą podejrzaną ponieważ, jako jedyny po za właścicielem znasz kod. Pomyślałeś o tym?

to znaczy że każdy instalator przycisku odcinającego na przykład - dopływ paliwa - po skradzeniu auta staje się też podejrzanym ?

...Pomyślałeś o tym...?

Może sam rusz mózgownicą zanim zaczniesz wypisywać durne komentarze.

Przycisków odcinających jest mnóstwo w przeciwieństwie do modyfikacji sterownika, której twórca tematu dokonał. Zgodnie z tym co napisał jest to jedyna w swoim rodzaju i nie ma prawdopodobieństwa by coś podobnego było na rynku. Skoro on jako być może jedyna osoba na świecie wie jak to działa i zna kombinację to automatycznie staje sie osobą podejrzaną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro on jako być może jedyna osoba na świecie wie jak to działa i zna kombinację to automatycznie staje sie osobą podejrzaną.

Tak samo można powiedzieć o Panu Zbyszku co montuje 2 ukryte włączniki i tylko on wie gdzie one są i jak działają, pomimo tego ze takie zabezpieczenie jest powszechne.

W takich wypadkach odpowiedzialność montarzystow kończy się na "prawidłowym zgodnie ze sztuka" montażem alarmu/zabezpieczenia, nikt nie gwarantuje ze auto nie zostanie skradzione.

W najgorszym wypadku Pan Zbyszek musi tłumaczyć się na komendzie, tak samo wskazani mechanicy samochodu którzy grzebali przy nim przed kradzieżą i zostali wskazani i jest to rzecz normalna która się zdarza i każdy montażysta z tym się musi liczyć. Jeśli chodzi o moje zabezpieczenie, które wymaga użycia określonej sekwencji zgodnie z rachunkiem prawdopodobieństwa istnieje "nikła" szansa odgadnięcia metodyki odpalenia auta, druga sprawa nikt nie mówi o tym ze auto ciągle nie może być odholowane.

Obecnie w moim aucie testuje wersję rozszerzoną o:

- możliwość awaryjnego odpalenia w przypadku popsucia użytych czujników w sekwencji, zlodziej nawet znająć tą metodę nie użyje jej :naughty:

- eliminacja jakiejkolwiek szansy na znalezienie sekwencji dla kogoś kto będzie wciskał wszystko jak się da + przypadkowe wciśnięcia

Edytowane przez roman_tyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest git pomysł, jak chłopaki pozqkladaja Twój patent, to przejedz się po kraju i pobieraj te audice, a ze zbytem problemu nie będzie, wystarczy że komis w Lublinie otworzysz;-)

Jak dla mnie b.fajny patent, fajnie ze Ci się chce pokombinować, działaj, i powodzenia.

Xperia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dalszym ciągu będę się upierał, że coś takiego już jest od dawna, a ja posiadam to od 2 lat w aucie. Sekwencja jest nie do zgadnięcia, nawet przypadkiem. Jedyne co, to laweta. Człowiek nazywa się Paweł Nowak działa tylko na terenie warszawy(dojazd do klienta) 662408804 Nie jest to żaden ściemniacz. Dzwonić, pytać. Ja jestem bardzo zadowolony. Oczywiście nie chcę robić koledze z forum konkurencji, ale to drugi koniec Polski. Oczywiście zabezpieczenie posiada tryb serwisowy, w razie wizyty u mechaniora wyłączam systemik i po sprawie :) .

Edytowane przez zolti2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zolti2 ile razy mam ci mówić ze to nie jest ten sam system. Dzwoniłem do Pana Pawła, oferuje dwa typy zabezpieczeń, oba typy zabezpieczeń ingerują w elektrykę samochodu, pierwszy noszenie pastylki RFID w kieszeni, jeśli nie mamy pastylki to przekaźnik odcina nam zasilanie pompy paliwa bądź wtrysk i drugi czyli twój z sekwencji, zetkniecie dotkniecie wciśniecie paru punktów, który też rozłącza elektrykę auta. Montuje takie urządzenie do każdego auta i żadnej filozofii w tym nie ma i na pewno to nie jest to samo, bo moj system nie ma ani jednego milimetra przewodu :)

Edytowane przez roman_tyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli Ty i Tylko ty może to zaprogramować na żądanie klienta i w razie potrzeby przeprogramować ???

tak tylko ja..... ale bedzie mozliwosc w raize uszkodzenia ktoregos wlacznia/przelacznika uruchomienia awaryjnego

To mnie ciekawi :) Skoro zmieniamy trwale kod w sterowniku to jak awaryjnie go będzie można odpalić? Jakieś dwie mapy w sterowniku, czy co? :P Jedna z blokadą, druga bez? Ale awaryjne odpalenie naprawdę się przyda :) Nie mogę się doczekać żeby to zrozumieć.

Ja w każdym razie jestem pozytywnie nastawiony i na pewno "zaryzykuję" jak piszą niektórzy z instalacją. Autora tematu znam i wiem jakim jest człowiekiem więc nie obawiam się, że tydzień później mi auto zniknie spod bloku bo "przecież on znał kombinację więc na pewno jest z miejsca podejrzany". Dajcie sobie spokój...

Zresztą, zobaczę sam jak się spotkamy. Na pewno musi być to rozkminione w dobry sposób, bo ingerencja w soft sterownika do najłatwiejszych nie należy a autor to robił u mnie już dawno temu i do dzisiaj auto jeździ aż miło.

Pomyśl proszę o tym awaryjnym czy np. można to jakoś wyłączyć jadąc do mechanika ale raczej nie ma takiej opcji bo jak zmienić w szybki i prosty sposób kod w sterowniku bez lapka, kabla, ECU na stole? To chyba jedyny możliwy minus a zarazem dalej plus - nie ma innej możliwości jak tylko ta - czasochłonna - na obejście zabezpieczenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zolti2 ile razy mam ci mówić ze to nie jest ten sam system. Dzwoniłem do Pana Pawła, oferuje dwa typy zabezpieczeń, oba typy zabezpieczeń ingerują w elektrykę samochodu, pierwszy noszenie pastylki RFID w kieszeni, jeśli nie mamy pastylki to przekaźnik odcina nam zasilanie pompy paliwa bądź wtrysk i drugi czyli twój z sekwencji, zetkniecie dotkniecie wciśniecie paru punktów, który też rozłącza elektrykę auta. Montuje takie urządzenie do każdego auta i żadnej filozofii w tym nie ma i na pewno to nie jest to samo, bo moj system nie ma ani jednego milimetra przewodu

Rozumiem, że gdy któremuś z twoich klientów przytrafi się awaria twojego softu, przyjedziesz z Wrocka żeby to naprawić? Gdy sprzeda auto, to też razem z namiarem na Ciebie, bo jak się zepsuje coś, to nikt inny tego nie naprawi, bo jest namieszane w sterowniku. Gdy kupiłem swoje auto, tez bardzo bałem się kradzieży, dlatego założyłem takie zabezpieczenie. W razie kłopotów przyszły właściciel będzie miał możliwość naprawy w razie awarii. Cały systemik jest tak założony, że nikomu nie będzie się chciało kombinować żeby ukraść moje pudło. A kombinacja jest taka, ze prędzej w totka wygra. W każdym razie polecam człowieka i jego usługi.

Edytowane przez zolti2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...