Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Projekt AntyTheft - blokada uruchomienia nie do zlamania


roman_tyk

Rekomendowane odpowiedzi

Jesli zadusisz auto na biegu i nie wylaczysz zaplonu mozesz odpalic bez sekwencji.

Jesli nie wyklikales sekwencji a krecisz rozrusznikiem mozesz ciagle to zrobic i auto odpali po chwili odpali

Jeżeli zdusisz samochód to musisz wyłączyć zapłon bo nie da się przekręcić drugi raz stacyjki w pozycję rozruch

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie przydałaby się jakaś zwłokę 5-10 sekund na restart samochodu.

W autach z systemem start stop problemu nie ma bo po zadławieniu odpala samo po wciśnięciu sprzęgła.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie przydałaby się jakaś zwłokę 5-10 sekund na restart samochodu.

nie wiem jak bardzo przydatny jest taki ficzer, pierwsze co nie pamietam kiedy ostatnio mi zgaslo auto, dwa przeklikanie sekwencji to 1-2sekundy i mozna to zrobic w trakcie krecenia rozrusznikiem

migam teraz ladniej:

Edytowane przez roman_tyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli zadusisz auto na biegu i nie wylaczysz zaplonu mozesz odpalic bez sekwencji.

No tak tylko stacyjki mają zazwyczaj zabezpieczenie przed ponownym włączeniem rozrusznika .

Żeby to zrobić to trzeba niestety stacyjkę wyłączyć , choćby na chwilkę :naughty:

Nawet jak by to zabezpieczenie zlikwidował , to po tylu latach i tak odruchowo bym stacyjkę wyłączał :decayed:

Co do klikania sekwencji w podbramkowej sytuacji , to chyba nie jest dobry pomysł ( np. włączasz się do ruchu , zadusiłeś na środku skrzyżowania a rozpędzona ciężarówka rośnie w oczach :kox::P )

Zauważ że właśnie dla tego fabryczne IMMO po bardzo szybkim włączeniu stacyjki i rozpoczęciu bezzwłocznie kręcenia rozrusznikiem pozwalają na odpalenie silnika , pomimo że nie miały czasu na zweryfikowanie pastylki w kluczyku, a dopiero jeżeli to się nie powiedzie to gaszą silnik :naughty:

A wszystkie dokładane dodatkowo, które wymagają jakichś dodatkowych czynności podczas uruchamiania posiadają kilkusekundową zwłokę w aktywacji. Bez niej chyba żaden z urzędów certyfikacyjnych by ich nie dopuścił do obrotu :whistling:

Szczęśliwego Nowego dla Wszystkich :)

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie kilkusekundowa zwłoka byłaby wskazana.

Bardzo fajne rozwiązanie, szkoda tylko, że klekotów nie wspierasz :P

Pomyślności w nowym 16 roku!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe panowie.. c'on.. kiedy wam sie ostatnio zdarzyło "zdusić auto" bo mi chyba w liceum...

dzisiaj dałem się koledze pobawić wskazałem urządzenia którymi może próbować odblokować auto (tempomat, pedała, manetka, fisa etc) i po 10 minutach się poddał - elegancko ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe panowie.. c'on.. kiedy wam sie ostatnio zdarzyło "zdusić auto" bo mi chyba w liceum...

:thumbup1:

Dużo bardziej przydatny jest tutaj tryb serwisowy, o którym majster nic a nic nie chce napisać, a który to podobno jest i całe szczęście.

dzisiaj dałem się koledze pobawić wskazałem urządzenia którymi może próbować odblokować auto (tempomat, pedała, manetka, fisa etc) i po 10 minutach się poddał - elegancko ;)

W przypadku automatu niestety zawsze jest jeden 'knefel' mniej. ; )

Na wiosnę sprawdzimy temat w med9.1 u gregora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Dużo bardziej przydatny jest tutaj tryb serwisowy, o którym majster nic a nic nie chce napisać, a który to podobno jest i całe szczęście.

co tu pisać...jest i dziala, mozna odblokowac auto na 2 sposoby. Nie ma co pisac, system jest unikalny nie bede nigdy pisal o szczegółach, które pozna ewentualny klient i dla wlasnego dobra tez nie bedzie rozpowiadal.


Pomyślności w nowym 16 roku!

I wzajemnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe panowie.. c'on.. kiedy wam sie ostatnio zdarzyło "zdusić auto" bo mi chyba w liceum...

Nie całkiem o to mi chodziło, bardziej pomyślałem o tym co ostatnio kilka razy mnie spotkalo... Balckout na środku ulicy. I to nie jeden ale chyba ze 4 pod rząd na odcinku ok 2km. Do dzisiaj nie wiem co się działo. Zapalała się kontrolka ESP i w tym samym czasie gasł silnik. Odpalenie, jedzie dalej przez 100 metrów i znowu ciach. W godzinach szczytu to masakra. Do dziś nie wiem co się działo. Jutro jadę do ASO, może coś poradzą.

No ale to już sporadyczne przypadki :P

Edytowane przez devey
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sporadyczne przypadki, byc moze wiazka PD sie rozlaczala, albo swirowal czujnik predkosci silnika lub polozenia wału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jutro się dowiem co się dzieje z moją granatową strzałą :)

Żeby nie zaśmiecać Ci już tematu - jeszcze raz gratuluję pomysłu i bądź co bądź wytrwałości w jego realizacji :)

Edytowane przez devey
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wraz z kolegą gregor10 wprowadziliśmy AntyTheft do Seata Leona Cupra R na podkarpaciu:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam założony temat i muszę przyznać że no .... musisz mieć dużo wolnego czasu :D ale wielki szacun za ogarnięcie takiego zabezpieczenia,

roman_tyk a czy to "zabezpieczenie" można byłoby zaadoptować pod silnik 1,8 AVJ ?

z góry dzięki za odpowiedź i powodzenia przy tym projekcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz mieć dużo wolnego czasu

nie mam :) az sie boje myslec co bym w tych sterownikach porobil jakbym mial wiecej czasu....

można byłoby zaadoptować pod silnik 1,8 AVJ

tak jasne, to jest me7

Obecnie trwają już testy w aucie na sterowniku MED9.1 2.0TFSI

Czyli wsparcie 2.0TFSI, R32, R36 juz jest praktycznie gotowe.

Edytowane przez roman_tyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Do 2.0 Alt planujesz też coś pogrzebać ?

Na razie mam inne priorytety, ale spojrzę w wolnym czasie.

Ogólnie już jeździ parę samochodów z moim systemem, działa bez zarzutu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz mieć dużo wolnego czasu

nie mam :) az sie boje myslec co bym w tych sterownikach porobil jakbym mial wiecej czasu....

można byłoby zaadoptować pod silnik 1,8 AVJ

tak jasne, to jest me7

Obecnie trwają już testy w aucie na sterowniku MED9.1 2.0TFSI

Czyli wsparcie 2.0TFSI, R32, R36 juz jest praktycznie gotowe.

dzieki za odpowiedź już wysyłam resztę pytań na priv :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roman gratuluję pomysłu i wykonania. Gdybyś zmienił zdanie i testował diesla daj znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś zmienił zdanie i testował diesla daj znać

być może w przyszłości med17/edc17 ... zobaczymy.

To jest ogrom pracy, który wątpię żeby mi się zwrócił finansowo, fakt faktem wiedzy mi nikt nie odbierze.

Jak na razie pracuje nad med9.1, pierwsza wersja działa, działam nad wodotryskami i tajemnymi funkcjami, o których nie opowiem na forum, a ktore robia z tego systemu "perelke"

Edytowane przez roman_tyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...