Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] GJA multitronik naprawa sterownika - VAG błąd 17090


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Potrzebuje informacji czym skleic dobry klei lub pospawać wieczko sterownika, z pospawaniem bylo by pewnie ale nie wiem czy luty nie puszcza od gorącego palnika.

Opublikowano

Uwaga Grzeje kotleta 

Jak wygląda procedura wymiany sterownika na Nowy używany ... 
Jestem przed naprawą swojego AVJ i zakładam wszelkie scenariusze łącznie z uwaleniem lutów ..
Teoretycznie mam sterownik który po nie udanej naprawie może służyć jako przycisk do papieru. Kupuje używkę (oczywiście kalkuluje ryzyko zakupienia takiego z krótkim żywotem) ale czysto teoretycznie ... 
Mniemam że sterownik ma CP wiec wizyta w ASO (pewnie chodzi o zawieźć Auto na lawecie) ASO zdejmuje CP inkasuje 400pln i od razu zrobi adaptacje nowego starego sterownika i po tym zabiegu wyjeżdża bolid z ASO o własnych siłach ? 
Czytałem bodajże o firmach które oferują usługę kopiowania wsadu ze starego sterownika i przeniesiniu na nowy .

Mniej wiecej tak to by wyglądało czy coś pomiędzy... 

Zapewne w kwocie naprawy walnąłem sie o jedno zero ...  

Opublikowano

w B6 nie ma ochrony komponentu  , tak w ogóle to myślałeś chyba o immo ale ono dopiero pojawiło się w sterowniku skrzyni w a6 c6 i poźniejszych

Opublikowano

Czyli w moim A4 B6 moge bez problemu wymienic sterownik skrzyni na jakąś uzywke i zostaje tylko adaptacja do zrobienia? 

Opublikowano

Ok po dzisiejszym gmerabiu potrzebuje podpowiedzi.. 

W skrzyni FSD mam stały błąd od ponad roku ( nie ja bylem użytkownikiem) miesiac temu samochód nabylem. 

17090 Czujnik trybu pracy PND ( F125) 

 P0706 niezrozumialy sygnal. 

Samochod jezdzil normalnie problem byl z przejsciem z biegu P na R... Bieg wyskakiwał.. Ale z N na R działał i tak poprzedni właściciel jezdzil ten rok. 

Misiac temu nabylem od niego ten samochód, przyjechalem do siebie i od tygodnia samochod stoi na podnośniku.. 

Dzisiaj chciałem w VCDS podejrzec co widzi sterownik a co jest wrzucone gałką. ( skrzynia>bloki pomiarowe). 

I tak przy P> R czuc bylo kopnięcie na pedale hamulca to samo na N yo samo na D.. Ale najbardziej zaskoczyl mnie powrót na P.. Cholerny zgrzyt jakby cos chcialo zaskoczyć a nie mogło... Po dwoch zgrzytach wbiło P.. 

 

Teraz sie zastanawiam co zmieniłem ze skrzynia rok pracowala z błędem a dzisiaj taka hopla.. Wczoraj jedynie zdemotnowalem ten Panel zmiany biegów ( kolega zasugerowal mi ze byc moze tam jest problem blednego sygnaly wysylanego do sterownika..) 

Suwak w panelu przesuwając palcem jedynie zmienia  podswietlenie biegu na panelu skrzyni.. Na Fisie nic... 

Czy ten Panel faktycznie ma jakis  związek z dzisiejszym zgrzytem wskoku na P czy to tylko przypadek.. 

I czy ten zgrzyt znaczy ze juz nie mam co do sterownika zaglądać bo pozamiatane? 

20200605_131752.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...