mat2 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Witam w aucie mam problem z zbyt dużym hałasem nawet przy niskich prędkościach typu 80km/h. Powyżej 120 km/h jest taki hałas że sie rozmawiać nie da . Zauważyłem że mam bardzo zużyte uszczelki drzwi i chce je wymienić. Można kupić jakieś nowe ? np coś takiego: http://allegro.pl/us...5572303467.html http://allegro.pl/us...5355847328.html Czy raczej szukać używanych ale oryginalnych? Jak oryginalne to patrzeć na przedlift/polift ? czy to obojętne (moja b5 z 1995r.) Ogólnie a4 b5 przy dobrych uszczelkach i dobrze wyregulowanych drzwiach jest ciche w środku ? i do jakich prędkości ? Czy jednak to już stara konstrukcja w której ciszy nie uświadczymy ? Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
sebidi Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 (edytowane) Ja tam na hałas nie narzekam wnetrze dobrze wyciszone nawet przy prędkościach na autostradzie zacznij od sprawdzenia ramek na drzwiach czy są dobrze spasowane.Drzwi składają się z poszycia i ramki z szyba i uszczelką te 2 elementy można regulować i rozkręcić jak ci osiadły to będzie gwizdac i swistac Edytowane 20 Grudnia 2015 przez sebidi
Emejcz Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Nie kwestia uszczelek tylko regulacji ramki drzwi i zawiasów. Dużo zabawy, ale efekt murowany. Szkoda kasy na uszczelki nic nie pomogą.
enczu Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 U mnie jest to samo, z tym, że regulacja na zawiasie nie pomaga, chyba po prostu zawiasy już swoje przeszły i pozostało wymienić. Swoją drogą podepnę się pod temat. Warto kupować używane zawiasy? Może idzie gdzieś kupić coś nowego?
Kwinto69 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 faktycznie trzeba zacząć od podniesienia drzwi bo i u mnie świata w górnym rogu
sebidi Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 U mnie jest to samo, z tym, że regulacja na zawiasie nie pomaga, chyba po prostu zawiasy już swoje przeszły i pozostało wymienić. Swoją drogą podepnę się pod temat. Warto kupować używane zawiasy? Może idzie gdzieś kupić coś nowego? Warto kupić używki ale np z angola wtedy nie są tak wyeksploatowane
enczu Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 U mnie jest to samo, z tym, że regulacja na zawiasie nie pomaga, chyba po prostu zawiasy już swoje przeszły i pozostało wymienić. Swoją drogą podepnę się pod temat. Warto kupować używane zawiasy? Może idzie gdzieś kupić coś nowego? Warto kupić używki ale np z angola wtedy nie są tak wyeksploatowane Czyli wnioskując, zawias drzwi od strony kierowcy kupować z angola, a pasażera od europejczyka?
sebidi Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Dokładnie pasażer angielski nie trzaska tyle drzwiami co kierowca europejski
myrmex Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 jeżeli szczeliny drzwi względem pozostałych elementów nadwozia są ok to wg mnie regulacja nic nie pomoże. Podobno uszczelka w ASO to koszt 200 zł i rozwiązuje taki problem.
Janis Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 (edytowane) Podepnę się pod temat - u mnie aż woda cieknie do środka poprzez te uszczelki - drzwi niby sa dobrze spasowane, idą równo w linii.. więc to wina uszczelek? edit: również śwista mi i wygłuszenie dość marne.. Edytowane 23 Stycznia 2016 przez Janis
PiterA4 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Dokładnie pasażer angielski nie trzaska tyle drzwiami co kierowca europejski bredzisz angol ma kierownice po prawej w zwiazku z tym lewe dzrwi sa mniej uzywane niz te od kierowcy
sebidi Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Tez napisałem pasażer angielski i kierowca europejski czyli obaj po lewej w różnych krajach
janeksroka Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Kurde, u mnie też dość głośno w samochodzie jest jak się jedzie szybciej...Drzwi raczej wyglądają na ładnie spasowane i nie chciałbym, żeby to się porozchodziło, ale skoro ma pomóc, to może warto. Tylko jak to zrobić?Trochę @OT, ale czy klapa pod silnikiem i wygłuszenie (ta czarna mata na masce od wewnątrz) maski wpływa na hałas w samochodzie?
Emejcz Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Wygłuszenie komory ma bardzo duży wpływ na hałas w środku, ale tylko jeżeli chodzi o to co się dzieje pod silnikiem - na świsty powietrza nie. Miałem sedana i był bez wygłuszenia w ogóle i różnica w porównaniu do obecnego jest po prostu kolosalna.
janeksroka Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 To jest oczywiste, że na świsty nie tylko zastanawiałem się z tym hałasem silnika, tylko czy ta mata na maskę i osłona pod spodem zrobią różnicę czy trzeba całą komorę wygłuszać?
Cpt.Ryan Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 I jak poradziliście sobie z tm wygłuszeniem komory? Jak to zrobić, czym wygłuszyc i gdzie temate upchać?
Janis Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Mi pomogło, wymienilem filtr kabiny + uszczelniłem drzwi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się