MemberA4 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 (edytowane) szczerze, to wolałbym żeby ten silnik się "widowiskowo" telepał na boki (kulał) to bym mniej więcej wiedział że jest coś nie tak z nim, a tak.... szukanie igły w całej stodole siana a jeszcze tak zapytam poza tematem czy spalanie w mieście pomiędzy 8-8,4 L i na zbiorniku robienie ok 700-720km w quattro to normalka? Edytowane 6 Maja 2017 przez MemberA4
michcio1985 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Wczoraj próbowałem zrzucić pasek ale dostęp wyjątkowo trudny żeby poluzować napinacz. Wogle to musze jeszcze zregenerować kółko od klimy bo swiergoli jak ją wyłączam. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
bobikos Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Całkiem niezłe spalanie jak na miasto. Ja wczoraj wymieniłem białe podkładki pod puszką filtra + usunałem element który mógł uderzać o filtr. Spinkę górną od puszki już wcześniej wymieniłem. Poza tym założyłem podporę turbo i jest zdecydowanie lepiej podczas przyspieszania 1600 -1800 obrotów (mniej drży). Zmieniłem też olej w skrzyni i silniku ale nie sądzę żeby to miało wpływ na drgania. Wg mnie podpora turbo pomogła oraz dobre osadzenie puszki filtra.Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Jak wygląda ta podpora turbo? U mnie pali 8 bez quattroWysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 (edytowane) Podporę mam zamontowana ta lekko wygieta wiec to nie to ale ja wykrece i zobacze czy się cos zmieni pucha filtra u mnie jest sztywna zero ruchu. Edytowane 6 Maja 2017 przez MemberA4
MemberA4 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 1 godzinę temu, michcio1985 napisał: Jak wygląda ta podpora turbo? U mnie pali 8 bez quattro Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 (edytowane) Ta prosta jest od awx i skrzyni 5b bo jest krótszy rozrusznik i przechodzi za nim a ta wygieta jest pod skrzynie 6b bo przechodzi nad rozrusznikiem Edytowane 6 Maja 2017 przez MemberA4
michcio1985 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Mam takie cośWysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Chyba znalazłem ziarenko nadziei u siebie na rezonans i buczenie wydechu. Na filmiku nie za mocno naprężałem poprzez kata na plecionkę w stronę silnika i o dziwo rura pod autem przestała wibrować i przynajmniej ja słyszałem jak takie buczenie ustępowało oraz drżenie wydechu sie zmniejszyło widac to bylo po plecionce bo przestawala drzec. Chyba pokaże ten zabieg tłumikarzowi, ciekawe co powie. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Czyli scisneles plecionke? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Tak sciskalem , jak naciskalem kata na dół to wibracje tak jakby się nasilaly Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Plecionke masz ori?Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Nie kolega na forum co do 1.9 DP sprzedaje mi wspawal Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Oryginalna to mialem taka z niby sprężyną Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Ja przed sprzedażą kata wyciąłem ori plecionke bo była w naprawdę doskonałym stanie, poza tym zamiennik nie zmienił nic w drżeniu. Przyda się może kiedyś. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Mnie zastanawia to ze ścisnąć ta plecionkę moge nawet ręką i to sporo pchajac za katalizator w stronę przodu i wydaje się w tedy ta plecionka bardziej elastyczna ale w druga stronę czyli rozciągać odpychając katalizator do tyłu nie daje rady. Czy plecionka powinna pracowac w obie strony czy tak jak napisałem na początku tylko na sciskanie? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Moim zdaniem w obie. W końcu musi być przygotowana na różne sytuacje. Wygląda na to ze jest naciągnieta .Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 No a wydech na złączce jest skrecony na "luźno" podczas pracujacego silnikaWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 U siebie też zrobiłem luźna złączke, nie macha tak wydech em. Pies jest pogrzebany gdzieś indziej, wibrujacy tłumik to efekt a nie przyczyna Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
misiek95 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Te wibracje wydechu to jest nic, widziałem gorzej wibrujące jak czasami coś sie diagnozuje od spodu na odpalonym aucie i żadne z tych aut nie miało w środku nadmiernych wibracji Ogólnie metoda na diagnoze takich rzeczy jest taka że ty siedzisz w odpalonym aucie a ktoś od spodu podnosi to skrzynie to lewą strone silnika to prawą, to przytrzymać za wydech. Nie ma opcji że coś umknie albo sie nie da sprawdzić. A to że na podwieszonym silniku wibracje ci przenosiło przez przewody podłączone do silnika to jakaś totalna bzdura
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się