Marcin850527 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 (edytowane) Witam. Panowie problem, wydaje mi się że związany z lpg. Pacjent a4 b6 1.8t AVJ. Samochód zgaszony na lpg ma trudności z odpaleniem (oczywiście sekwencja i odpala na benzynie). Nie ważne czy samochód stoi nie odpalany 15 minut czy to jest po nocnym postoju w garażu. Trzeba kręcić kilka sekund żeby auto odpaliło. Dzisiaj sie wkurzyłem i jeździłem na benzynie. Problem z odpaleniem tylko przy pierwszej próbie, później książkowo od strzała.. Wieczorem próba na lpg, pierwsze w miarę, a kolejne znowu z problemami. Poczytałem trochę na necie i może to być wina albo wtryskiwacza któregoś albo reduktora. Da to radę jakoś sprawdzić? Przy dynamiczniejszej jeździe na lpg wywala mi zapłony na 1 i 2 cylindrze, po zamianie cewek z 3 i 4 cylindra misfire dalej wypada na 1 i 2. Na benzynie brak wypadania. Świece nowe, cewki również. Jakieś pomysły? Dodam że instalacja lpgtech ,reduktor gold turbo założony w tym roku w styczniu, wtryski dragony niebieskie. Jeden mechanik sie uparł i twierdzi że to wina czujnika temp. płynu chłodzącego. Możliwe? Tylko dlaczego odpalanie na Pb jest bezproblemowe? Edytowane 28 Grudnia 2015 przez Marcin850527
damian475 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Zakrec butle, odpal gaz i poczekaj az sie przelaczy sam na benzyne. Pojedzij na pb z zakrecona butla jesli wszytsko bedzie ok, do sprawdzenia wtryskiwacze, reduktor. Prawdopodobnie popuszczaja gaz do kolektora i go zalewa dwoma paliwami.
kepes Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Miałem kiedyś podobny problem, działo się to co pisze "damian475", reduktor słabo trzymał i popuszczał gaz z tym, że mój miał już sporo lat i kilometrów.
Marcin850527 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2015 Reduktor panowie.. mimo tego że zakładany w tym roku to może byc tak że nie uwzględnia gwarancji. Napisze jeszcze jak sie sprawa wyjaśni.
House Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Taką samą diagnozę miałem napisać. Reduktor przepuszcza i zalewa auto. Jeśli na gwarancji, to bez problemu powinni wymienić.
Marcin850527 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2015 No własnie może być problem z gwarancja, firma KME sie zabezpieczyła od takich przypadków
Judzik Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 No własnie może być problem z gwarancja, firma KME sie zabezpieczyła od takich przypadków Marcin850527 i jak udało Ci sie rozwiązać problem?wydaje mi się, że u mnie dzieje się coś podobnego z góry dzieki za odpowiedź
Marcin850527 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) Kupiłem drugi reduktor bo do dziś dnie nie ma decyzji.. Niestety firma KME słabo dba o klienta. Tobie jak coś polecam kupić (o ile to wina reduktora) zestaw naprawczy do niego. Najlepiej na allegro Edytowane 14 Stycznia 2016 przez Marcin850527
Judzik Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Kupiłem drugi reduktor bo do dziś dnie nie ma decyzji.. Niestety firma KME słabo dba o klienta. Tobie jak coś polecam kupić (o ile to wina reduktora) zestaw naprawczy do niego. Najlepiej na allegro Czyli jeszcze nie uporaleś się z problemem? Ile kosztuje dobry reduktor?
Marcin850527 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2016 Problem rozwiązany. Winny był reduktor KME Gold. Wymieniłem na inny a tamten poleciał na gwarancje. Zeleży jaki reduktor i na jaką moc:) Ja mam już trzeci bo pierwszy nie dawał rady (KME SIlver), drugi KME Gold (ten przez który miałem problem z odpalaniem), i trzeci KME Gold GT obecnie na aucie (ponoć lepszy bo niby nie ma prawa pościć gazu przez podciśnienie czyli teoretycznie już nigdy nie mam mieć problemu z odpalaniem samochodu)
QuikSilver Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Problem rozwiązany. Winny był reduktor KME Gold. Wymieniłem na inny a tamten poleciał na gwarancje. Zeleży jaki reduktor i na jaką moc:) Ja mam już trzeci bo pierwszy nie dawał rady (KME SIlver), drugi KME Gold (ten przez który miałem problem z odpalaniem), i trzeci KME Gold GT obecnie na aucie (ponoć lepszy bo niby nie ma prawa pościć gazu przez podciśnienie czyli teoretycznie już nigdy nie mam mieć problemu z odpalaniem samochodu) ja jutro jade wlasnie do gazownika zeby mi wybadali czy wtrysk czy reduktor, mam nalatane na instalacji ponad 60tys km a 1,5 siedzi w aucie mam nadzieje ze mi STAG uwzgledni gwarancje
Marcin850527 Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Opublikowano 17 Lutego 2016 Reduktor wrócił z gwarancji.. Tyle że trochę to trwało dzięki ślamazarnej naprawie w firmie KME i kupiłem drugi. Ten mam na zbyciu jak by ktoś potrzebował po taniości
soul87 Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 nie masz problemów z buczeniem reduktora na tym goldzie gt?
Marcin850527 Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Opublikowano 18 Lutego 2016 Nic takiego nie słyszę.. O wiele wydajniejszy niż poprzednik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się