Wasyl622 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Witam niestety nie rozwiązałem problemu z odpalanie,po nocy w,mroźne dni kąt jaki,jest u mnie to 0,6 wzrasta do 1,1 spada do 0,6 i czasem mam 0 czy koretka jest wskazana czy też lepiej to,zostawić w spokoju nie,pytam jak to,zrobic bo wiem tylko czy jest wskazana
lukaszooo Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Mozesz pokombinowac dac na + potrm na - zobaczys czy bedzie roznica ale raczej watpie.
Wasyl622 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2016 (edytowane) Czyli jak ustawie bardziej na - nic nie polepszy bo,mam problem,z,rozeuchem na mrozie odpala,dość ciężko obroty falują i dopiero,sie normuja wszystko zobaczyłem filtr czujnik temperatury paliwa cieczy świece 4 nowe rok czasu maja wiec pytam czy, zmiana konta polepszy czy nie Edytowane 1 Stycznia 2016 przez Wasyl622
greg2505 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Sprawdź świece ja rok temu wymieniłem ,teraz sprawdzałem i 2 są spalone
CzarekJ Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Jaka dawkę rozruchową masz ustawioną? Może trzeba ją zwiększyć w adaptacjach.
Wasyl622 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2016 Synchronizacja ma od 0,6 do 1.1 wskakuje czasem 0,0 teraz moje pytanie czy wrt uwagi jest zmiana korekta czy,lepiej nie ruszać tego. Auto gdy stoi na mrozie 6 godzin odpala, on ale po calej nocy i w dzień odpala obroty spadają do 700 dusi,sie przez kilka sekund i wraca do normy denerwuje ten fakt
CzarekJ Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 (edytowane) To nie VP tylko PD. ----------------------------------------- The adaptation of the diesel engine ... Channel 01 - injected quantity (number of injected fuel in the cold. Operation) Channel 02 - idle speed (speed adjustment HH) login is not needed Channel 03 - EGR (work EGR) Channel 04 - do not touch. (injection angle) Channel 05 - starting conditions (the amount of fuel at start) Channel 12 - Change the time of the glow plug (preheating before starting) Channel 18 - setting the speed limiter. You can just drop back will not return! Login code: AVF, AFN = 12233, 2.5 V6 TDI type AFB = 26262 ----------------------------------------- Yes, that's right, but you can expand the knowledge: come out of the measuring unit [08] and go in LOGIN [11] - enter your code (because without it there is little to be available), and then Adapatatsiyu [10] in the long run, we have enough 00, 01, 02, 03 and 12 as with the rest of the game can be dangerous (especially with the injection angle), but when nezavode machines, just Channel 04 and 05 may help. Channel 01 - the number of fuel injection (they say that this is only idling. But I have my doubts .. I think not only affects idle since changes in the supply amount of impact on the consumption and what is interesting in the smooth shifting automatic transmission, seriously, this is already seen) conditions: - The engine is started - Warm engine - All consumers off. (radio, cond., climate, etc.) - The specifications: 2.5 to 9 mg / h (see what it means. In the first part) what to do? You can play them. - If you move closer to 2.5 (3-4) - the gas pedal will be "sympathetic" - If contrary to 9 (5-7) obmyaknet pedal, but to reduce fuel consumption. Optimum probably 5-5.2, but depends on the ambitions eared seal (between the handlebars and seat) Edytowane 1 Stycznia 2016 przez CzarekJ
Wasyl622 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2016 Ciśnienie w cylindrach jest dobre logi mierzone wtryski ok nic nie lepiej bo myślałem ze uszczelniacze auto nie kopci aku nowe centra 720 naładowany a przy odpalaniu po nocy w,mroźne dni przy odpalaniu sie dusi,obroty spadają i wszystko chodzi dobrze. Nie bylo by problemu ale,awx,odpala nawet bez świeczek bo byly uszkodzone 3 i odpal czy przeplywka ma wplyw przy rozruchu nie,domaga. Vacum ma 0,9 nie cieknie nic Luk. Jak z dawka czy pd maja ustawienie przy,rozruchu skoro po 6 godzinach na,mrozie -10 tego problemu nie ma paliwo sie,nie cofa czujnik temperatury paliwa nowy cieczy nowy co jest
CzarekJ Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Ciśnienie w cylindrach jest dobre logi mierzone wtryski ok nic nie lepiej bo myślałem ze uszczelniacze auto nie kopci aku nowe centra 720 naładowany a przy odpalaniu po nocy w,mroźne dni przy odpalaniu sie dusi,obroty spadają i wszystko chodzi dobrze. Nie bylo by problemu ale,awx,odpala nawet bez świeczek bo byly uszkodzone 3 i odpal czy przeplywka ma wplyw przy rozruchu nie,domaga. Vacum ma 0,9 nie cieknie nic Luk. Jak z dawka czy pd maja ustawienie przy,rozruchu skoro po 6 godzinach na,mrozie -10 tego problemu nie ma paliwo sie,nie cofa czujnik temperatury paliwa nowy cieczy nowy co jest Możliwe, że gniazdo PD jest wyrobione lub środkowy o-ring na wtryskiwaczu i ciśnienie ON na magistrali spada po dłuższym postoju.
Wasyl622 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2016 Moze tak być. Czyli wtedy logi,nic nie powiedzą. Skoro logowalem go i wtrysku docjodzily max 0.99 spadają do 0,07 każde bliskie zeru zawór otwierający iglice w wtrysku maja wartość 0 każdy. Pompki raczej bym odstawil ale wezmę to,pod uwagę. Jak sie,dowiedziec czy to ta przyczyna czy wymiana i,dopiero po wymianie ocena A co,do korekta walka ustawieniu go cos pomorze czy lepiej tego,nie,ruszać skoro wartości są takie jak podałem. Denerwuje to dlatego chce ten,problem zrobic czemu dzieje się to,w,zimne dni na minusie w cieple dni,i,postoju 7 dni nie ma takiego problemu tylko gdy jest powyżej -6 pojawiają sie problemy. Gdy jest na plusie problem znika A co,do korekta walka ustawieniu go cos pomorze czy lepiej tego,nie,ruszać skoro wartości są takie jak podałem. Denerwuje to dlatego chce ten,problem zrobic czemu dzieje się to,w,zimne dni na minusie w cieple dni,i,postoju 7 dni nie ma takiego problemu tylko gdy jest powyżej -6 pojawiają sie problemy. Gdy jest na plusie problem znika
piotrsob1 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Moze tak być. Czyli wtedy logi,nic nie powiedzą. Skoro logowalem go i wtrysku docjodzily max 0.99 spadają do 0,07 każde bliskie zeru zawór otwierający iglice w wtrysku maja wartość 0 każdy. Pompki raczej bym odstawil ale wezmę to,pod uwagę. Jak sie,dowiedziec czy to ta przyczyna czy wymiana i,dopiero po wymianie ocena A co,do korekta walka ustawieniu go cos pomorze czy lepiej tego,nie,ruszać skoro wartości są takie jak podałem. Denerwuje to dlatego chce ten,problem zrobic czemu dzieje się to,w,zimne dni na minusie w cieple dni,i,postoju 7 dni nie ma takiego problemu tylko gdy jest powyżej -6 pojawiają sie problemy. Gdy jest na plusie problem znika A co,do korekta walka ustawieniu go cos pomorze czy lepiej tego,nie,ruszać skoro wartości są takie jak podałem. Denerwuje to dlatego chce ten,problem zrobic czemu dzieje się to,w,zimne dni na minusie w cieple dni,i,postoju 7 dni nie ma takiego problemu tylko gdy jest powyżej -6 pojawiają sie problemy. Gdy jest na plusie problem znika Łukasz, po przeczytaniu nie jestem w stanie z całą pewnością stwierdzić, o co chodzi z tym problemem Tak jest to napisane
nik23 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Jeżeli nigdy nie były wymieniane uszczelnienia to wymiana napewno nie zaszkodzi, a przy okazji ocenisz gniazda pd i wałek.
CzarekJ Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Ja bym podłączył manometr do pompy ON i sprawdził jakie jest ciśnienie paliwa przy rozruchu i kiedy osiąga wartość nominalną 7,5 bar. Jak zaworki zwrotne w pompie są w kiepskim stanie lub niedomagają o-ringi to trzeba silnikiem sporo nakręcić aby uzyskać wymagane ciśnienie.
Wasyl622 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2016 Zaworek zwrotny na pompie znajdującej się w zbiorniku paliwa ??? o tym jest mowa. Co do pompek Hmm. ich zakres pracy na Vagu nie wykazuje, że któryś z nich leje bo robiłem logi. Świeczki są ok sprawdzałem na mirniku Om. wczoraj post w czoraj postawiłem go na noc i odpala z opornie dusi się z rury brak dymu po 3 minutach pracy zaczyna wydobywać się dym wiadomo. A czy auto ma jakiś podgrzewacz paliwa ??? bo jak opisuje odpalanie po nocy w mroźne dni wygląda tak. Kluczyk świece pali się jeszcze po zgaśnięciu wszystkich kontrolek. Odpalam auto odpala obroty spadaja po niżej 882 czyli 800 750 skakają wyglada to tak jak by się dusił po kilku sekundach wraca do normy pracuje równo. Dalej jak auto pozostawię na 6 godzin w dzień odpale jest tym razem ok obroty wzrosną. i spadają jest ok. Moje postrzeżenie jest takie gdyby Auto odpaliło i przez kilka chwil trzymało obroty większe niż 882rpm byłó by wszystko ok a one spadną zaraz po odpaleniu i silnik się dusi. próbowałem odpalić teraz auto po przekręceniu kluczyka kontrolka świec żarowych świeciła się długo zgasła wiec star auto nie odpaliło wszedło na obroty rzędu 500 i zgasł kolejny raz i odpalił denerwuje ten fakt bo nie mogę znaleźć nigdzie przyczyny. Brak błędów może sterownik świec żarowych musze zobaczyć czy prąd dochodzi do świec odłączę wtyczkę od czujnika temperatury i zobaczę czy idzie do nich napięcie, Bo mam odczucie jak by on odpalał bez świec żarowych. :(
CzarekJ Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 (edytowane) Nie myśl kategoriami benzyniaka i zostaw świece żarowe w spokoju. Silniki AWX/AVF przy dobrej kompresji zapalają nawet jak żadna ze świec nie jest sprawna. Tu masz problem z zasilaniem w paliwo wtryskiwaczy, bo paliwo z magistrali najprawdopodobniej gdzieś się cofa. Silnik zapala na resztkach paliwa które zostało pod tłoczkiem wtryskiwacza. Skończy się to paliwo i gaśnie, gdyż nie jest wtłaczane paliwo z magistrali. Słusznie rozumujesz, że gdyby "wskoczył" na 800 obrotów to "poszedłby dalej" - wynika to z faktu dotłoczenia paliwa w magistrali przez pompę średniego ciśnienia. Przy 500 obrotów wydatek pompy jest za mały by uzupełnić odpowiednio szybko braki w ciśnieniu. Bez pomiarów się nie obędzie. Nie przybywa Ci ON w oleju? Edytowane 2 Stycznia 2016 przez CzarekJ
Wasyl622 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2016 tu kontrolowałem ten fakt czy nie ma jestem w 100% pewny, że nie przybywa jak to oceniłem otóż zapach stan oleju gęstość oraz lepkość z własnego doświadczenia. Jak mówisz pomiary samej pompy Vacum jej ciśnienie wakuometrem ma mieć 0,9 dalej samej pompy znajdującej się w zbiorniku paliwa. Teraz nie koniecznie każda pompa może mieć słabe o ringi oraz gniazda. Ja ide w te strone, że tu jest na mój rozum coś z układem paliwa nie tak raczej nie myśle tu o tym że pompka puszcza paliwo które osiada na tłoku po rozruchy jest utrudniony z racji większej ilości. tu gdzieś ucieka ciśnienie. Bo auto gdy odpale po 4 godzinach dziś wszystko jest w normie chodź silnik jest bardzo zimny. Tylko problem jest po zostawieniu auta na 10 godzin mrozu. Odpala lecz obroty spadają tak jak by paliwo napływało zbyt wolno lub był jego brak. później wraca do normy. Ale to jest ok rozumiem tylko kewsta czemu im większy mruz auto odpala ma obroty rzędu 500 600 dusi się gaśnie ponowne odpalenie wraca do normy obroty 1100 2 sekundy obroty zaczynają spadać do 882 czyli orginalnych ustawień fabrycznych z ich spadkiem obroty zaczynaja falować czyli auto zaczyna w pewnym sensie się dusić a przerywać po chwili wraca do normy. Co do samych korekt dawek nie będę szedł w tym kierunku bo auto w ciepłe dni przy tem. +1 do 30 na plusie nie ma takich objawów. Chce to zrobić bo mnie to bardzo denerwuje. powiedz mi gdzie sprawdzić ciśnienie pompa w zbiorniku na wężach ile jest vacum Czy zaworek zwrotny jest wstanie coś pomoc skoro paliwo nie cofa sie z filtra paliwa lecz z pompek czy jak mam rozumieć diagnoza jest bardziej po stronie ich uszczelnienia. Dodam tylko , że pompki na zimnym silniku maja z bloku 013 sorki za pomyłkę na wolnych obrotach bez obciążenia po 1 0,99 skacze do 0,77 2 0,31 3 - 0,31 4 0,07 po rozgrzaniu pierwszy spadnie do 0,33 wiem loguje się w sposób taki jazda 3 bieg obroty. Wiem też ze silnik odpala bez świeczek bo miałem 3 uszkodzone 2 lata temu silnik odpalał tak samo czyli ich objaw jest taki że gdy sa uszkodzone auto skacze na obrotach po odpaleniu czyli nie równo pracuje przez kilka sekund. Ale u mnie to wygląda tak że gdzieś to paliwo ucieka i przy odpaleniu ma taki objaw. Ale skoro mówimy że paliwo się cofa jest w zbiorniku pompa paliwa po zapłonie dostaje prąd i ona tłoczy paliwo czyli rozumując paliwo jest wtłaczane to filtra paliwa:(:( szukam przyczyny lecz nie mogę wiedzieć gdzie szukać proszę o wskazówki gdzie robić pomiary kontrole danych elementów które pomogą mi w zalezieniu przyczyny. Do mechanika nie dam bo ich magia wymian powala na kolana.
bercik2 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Kolego oprócz pompy paliwa w baku jest jeszcze pompa na wałku rozrządu połączona z wacum pompą i to jej ciśnienie trzeba zmierzyć. wyklepane z kciuka
Wasyl622 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2016 Skoro problem może być po stronie pompek Czemu ten fakt nie dzieje się w cieplejsze dni auto odpalanie po tygodniu czasu nie ma żadnego problemu ??? tylko gdy jest mróz czy mam zrozumieć ze gumy pod wpływem zima twardnieją i powoduje przeciek ??? kurde noo borykam się z tym problem każdej zimy problem się na powiększa każdej zimy ??? wróci wszystko do normy gdy temperatura wzrośnie do 0. Samo ciśnienie w cylindrach biorąc po uwagę jedna tuleje każda z nich ma to samo ciśnienie na każdych takie samo. 31 32 moim zdaniem są w dobrym stanie. Czy może być inny problem niż pompo wtryskiwacze gdyż gdyby z nimi był problem czy auto moim zdaniem zachowywało by sie tak samo zima jak i wiosna czy jesienią a nie tylko w mrozy. Mowa jest o ciśnieniu czy ono może uciekać i moje pytanie gdzie i jakie miejsca sprawdzić. ???? Vacum obserwowałem wzrokowo nie ma wycieków w wężach nie ma oleju czy też ON co radzicie sprawdzić vag nie widzi problemu inne programy MONO VCDS VAG nie ma nic niepokojącego. Gdyby paliwo się cofało autem trzeba było by kręcić kilka razy a tu zapali ale dostanie obrotów jak dziś 500 zgasł ponowne odpalenie odpalił 1100 ale gdy obroty sie normują wracają do 882 wtedy silnik się dławi coś w zasadzie przerywa i uspokaja się chodzi pracuje ładnie po godzinach. Wszystko już jest ok. Jutro nagram film to wstawię bo problem się ponowi po pozostawieniu auta na dworze.gdy będzie w garażu w ciepłym problem zniknie znalazłem tu start silnika AWX audi przy temperaturach naszych dziś zaobserwowałem że Auto pracuje na podwyższonych obrotach przez prawie minute i normuje się do 882 po minucie czemu u mnie obroty normują się zaraz po uruchomieniu Silnika i w tedy zaczyna się dusić dławić ?????Tak jak by u mnie było brak ssania silnik wraca do obrotów 882 po 2 sekundach pracy a u innych pisza ze chodzi na podwyższonych przez około 2 minut nawet ???
bercik2 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Może czujnik płynu chłodniczego szwankuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się