Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gwint


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, teraz nadchodzi powoli już sezon i zastanawiam się nad gwintem do mojej b5'tki. Polecacie używkę ale firmówkę? czy nowe TaTechnik/MTS ?http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-audi-a4-b5-95-01r-i5126623882.html( te mam na oku.. )
Mam również taki problemik że na amortyzatorach mam sprężyny H&R i mógłbym je wykorzystać .. ale amortyzatory do wymiany więc zastanawiam się również nad amortyzatorami sportowymi, ale też chciałbym nieco komfortu mieć.. Jak myślicie?

Opublikowano

zakładaj same amory w takim razie,TeTech czy FK też są dobre

Opublikowano

Podepnę się.

Jest różnica w gwintach do ośki i quattro?

Wiem, że jeśli chodzi o tył to tak.

Ale czy przód również jest inny?

Opublikowano

zakładaj same amory w takim razie,TeTech czy FK też są dobre

Warto używki szukać?

Podepnę się.

Jest różnica w gwintach do ośki i quattro?

Wiem, że jeśli chodzi o tył to tak.

Ale czy przód również jest inny?

Przody takie same.

Opublikowano

nowe lepiej

Wysłałbyś jakie byś polecał? Wolę spytac się jak by ktoś "dla siebie" kupował na moim miejscu..

Opublikowano (edytowane)

Szukaj uzywki kw bo dla mnie wydac na gwint 1500-2500 ktory jest sredniej klasy jest nieiplacalne. Uzywka kw bije wszystkie nowki za 2500

Edytowane przez jacca90
Opublikowano

Jeśli myślisz o TA, to nie warto nawet patrzeć na używki, bo nowe (jak na gwint) są śmiesznie tanie. Jak najbardziej możesz też pod sprężyny H&R dobrać sobie same amortyzatory. Od budżetowego MTSa po Bilsteina, który jest klasą sam w sobie.


Szukaj uzywki kw bo dla mnie wydac na gwint 1500-2500 ktory jest sredniej klasy jest nieiplacalne. Uzywka kw bije wszystkie nowki za 2500

Jak najbardziej KW jest przyzwoitym zawieszeniem, sam użytkuję jedno V1 i jedno V2. Jednak nie ma co przesadzać z gloryfikowaniem KW jako zawieszenia Bogów :wink: Ostatnio na targach w Essen pojawiły się niezależne testy w których KW wypadł niemal identycznie jak AP czy Vogtland, które jak wiadomo, kosztują ułamek ceny KW (w którym oczywiście płacisz za wykorzystane materiały ale w dużej mierze płacisz za markę i dobry marketing)

Opublikowano

Tyle ze na Kw pojedzisz dluzej niz na AP badz MS

Opublikowano

Szukaj uzywki kw bo dla mnie wydac na gwint 1500-2500 ktory jest sredniej klasy jest nieiplacalne. Uzywka kw bije wszystkie nowki za 2500

miałem nowe KW nowego Bilsteina i nowe AP

Jeśli chodzi o jazdę na KW i AP to nie ma sensu przepłacać za KW

Opublikowano (edytowane)

W takim razie szukam KW jakiegoś.. chyba ciężko będzie coś czuje. Do wydania 1000zł na gwint mam.
Jeszcze pytanie: FK | KW, dwie inne firmy tak? Bo tutaj znalazłem jakąś używkę.. http://olx.pl/oferta/zawiesznie-gwintowane-gwint-vw-passat-b5-fk-maly-przebieg-CID5-IDccDk9.html#ba809a83c1

Edytowane przez Janis
Opublikowano

Tak to zupełnie inne firmy.

Opublikowano

miałem nowe KW nowego Bilsteina i nowe AP

Jeśli chodzi o jazdę na KW i AP to nie ma sensu przepłacać za KW

też polecam AP

Opublikowano

Panowie, a może mi ktoś fotograficznie, albo rysunkowo przedstawić wizualną różnice między gwintem na tył do ośki i quattro ?

Opublikowano

więc jak rozumiem, różnica tylko w górnym mocowaniu?

Opublikowano

Górne mocowanie jest inne i w quattro gwint na tylnim amortyzatorze zaczyna się od dołu do srodka nie jak w osce od srodka do gory

Opublikowano

No ok rozumiem. A teraz pytanie czysto teoretyczne ( pomijając koszty i sens pomysłu ) Gdyby nagwintować amortyzator z ośki do końca, dorobić mocowanie górne to mogłoby to zdać egzamin?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...