Janis 0 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Witam, teraz nadchodzi powoli już sezon i zastanawiam się nad gwintem do mojej b5'tki. Polecacie używkę ale firmówkę? czy nowe TaTechnik/MTS ?http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-audi-a4-b5-95-01r-i5126623882.html( te mam na oku.. ) Mam również taki problemik że na amortyzatorach mam sprężyny H&R i mógłbym je wykorzystać .. ale amortyzatory do wymiany więc zastanawiam się również nad amortyzatorami sportowymi, ale też chciałbym nieco komfortu mieć.. Jak myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 zakładaj same amory w takim razie,TeTech czy FK też są dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.md 0 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Podepnę się. Jest różnica w gwintach do ośki i quattro? Wiem, że jeśli chodzi o tył to tak. Ale czy przód również jest inny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 przody takie same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janis 0 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 zakładaj same amory w takim razie,TeTech czy FK też są dobre Warto używki szukać? Podepnę się. Jest różnica w gwintach do ośki i quattro? Wiem, że jeśli chodzi o tył to tak. Ale czy przód również jest inny? Przody takie same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 nowe lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janis 0 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 nowe lepiej Wysłałbyś jakie byś polecał? Wolę spytac się jak by ktoś "dla siebie" kupował na moim miejscu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacca90 0 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 (edytowane) Szukaj uzywki kw bo dla mnie wydac na gwint 1500-2500 ktory jest sredniej klasy jest nieiplacalne. Uzywka kw bije wszystkie nowki za 2500 Edytowane 5 Stycznia 2016 przez jacca90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trewor87 5 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Jeśli myślisz o TA, to nie warto nawet patrzeć na używki, bo nowe (jak na gwint) są śmiesznie tanie. Jak najbardziej możesz też pod sprężyny H&R dobrać sobie same amortyzatory. Od budżetowego MTSa po Bilsteina, który jest klasą sam w sobie. Szukaj uzywki kw bo dla mnie wydac na gwint 1500-2500 ktory jest sredniej klasy jest nieiplacalne. Uzywka kw bije wszystkie nowki za 2500 Jak najbardziej KW jest przyzwoitym zawieszeniem, sam użytkuję jedno V1 i jedno V2. Jednak nie ma co przesadzać z gloryfikowaniem KW jako zawieszenia Bogów Ostatnio na targach w Essen pojawiły się niezależne testy w których KW wypadł niemal identycznie jak AP czy Vogtland, które jak wiadomo, kosztują ułamek ceny KW (w którym oczywiście płacisz za wykorzystane materiały ale w dużej mierze płacisz za markę i dobry marketing) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacca90 0 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Tyle ze na Kw pojedzisz dluzej niz na AP badz MS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julekF1 14 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Szukaj uzywki kw bo dla mnie wydac na gwint 1500-2500 ktory jest sredniej klasy jest nieiplacalne. Uzywka kw bije wszystkie nowki za 2500 miałem nowe KW nowego Bilsteina i nowe AP Jeśli chodzi o jazdę na KW i AP to nie ma sensu przepłacać za KW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janis 0 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) W takim razie szukam KW jakiegoś.. chyba ciężko będzie coś czuje. Do wydania 1000zł na gwint mam.Jeszcze pytanie: FK | KW, dwie inne firmy tak? Bo tutaj znalazłem jakąś używkę.. http://olx.pl/oferta/zawiesznie-gwintowane-gwint-vw-passat-b5-fk-maly-przebieg-CID5-IDccDk9.html#ba809a83c1 Edytowane 6 Stycznia 2016 przez Janis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitro20 0 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Tak to zupełnie inne firmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shane83 0 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 miałem nowe KW nowego Bilsteina i nowe AP Jeśli chodzi o jazdę na KW i AP to nie ma sensu przepłacać za KW też polecam AP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.md 0 Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Panowie, a może mi ktoś fotograficznie, albo rysunkowo przedstawić wizualną różnice między gwintem na tył do ośki i quattro ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shane83 0 Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) tył różni się mocowaniem http://www.mapet-tuning.com/sklep/a4--s4--b5--b6--b7--c-2846_2317_15914_15915_16796.html?osCsid=gh00sl4sc609eeq3khc3igned0 Edytowane 21 Lutego 2016 przez shane83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.md 0 Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 więc jak rozumiem, różnica tylko w górnym mocowaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMEK 2800 0 Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Górne mocowanie jest inne i w quattro gwint na tylnim amortyzatorze zaczyna się od dołu do srodka nie jak w osce od srodka do gory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.md 0 Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 No ok rozumiem. A teraz pytanie czysto teoretyczne ( pomijając koszty i sens pomysłu ) Gdyby nagwintować amortyzator z ośki do końca, dorobić mocowanie górne to mogłoby to zdać egzamin? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się