Janis Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Witam, teraz nadchodzi powoli już sezon i zastanawiam się nad gwintem do mojej b5'tki. Polecacie używkę ale firmówkę? czy nowe TaTechnik/MTS ?http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-audi-a4-b5-95-01r-i5126623882.html( te mam na oku.. ) Mam również taki problemik że na amortyzatorach mam sprężyny H&R i mógłbym je wykorzystać .. ale amortyzatory do wymiany więc zastanawiam się również nad amortyzatorami sportowymi, ale też chciałbym nieco komfortu mieć.. Jak myślicie?
krzysiekml Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 zakładaj same amory w takim razie,TeTech czy FK też są dobre
.md Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Podepnę się. Jest różnica w gwintach do ośki i quattro? Wiem, że jeśli chodzi o tył to tak. Ale czy przód również jest inny?
Janis Opublikowano 4 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2016 zakładaj same amory w takim razie,TeTech czy FK też są dobre Warto używki szukać? Podepnę się. Jest różnica w gwintach do ośki i quattro? Wiem, że jeśli chodzi o tył to tak. Ale czy przód również jest inny? Przody takie same.
Janis Opublikowano 4 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2016 nowe lepiej Wysłałbyś jakie byś polecał? Wolę spytac się jak by ktoś "dla siebie" kupował na moim miejscu..
jacca90 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 (edytowane) Szukaj uzywki kw bo dla mnie wydac na gwint 1500-2500 ktory jest sredniej klasy jest nieiplacalne. Uzywka kw bije wszystkie nowki za 2500 Edytowane 5 Stycznia 2016 przez jacca90
Trewor87 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Jeśli myślisz o TA, to nie warto nawet patrzeć na używki, bo nowe (jak na gwint) są śmiesznie tanie. Jak najbardziej możesz też pod sprężyny H&R dobrać sobie same amortyzatory. Od budżetowego MTSa po Bilsteina, który jest klasą sam w sobie. Szukaj uzywki kw bo dla mnie wydac na gwint 1500-2500 ktory jest sredniej klasy jest nieiplacalne. Uzywka kw bije wszystkie nowki za 2500 Jak najbardziej KW jest przyzwoitym zawieszeniem, sam użytkuję jedno V1 i jedno V2. Jednak nie ma co przesadzać z gloryfikowaniem KW jako zawieszenia Bogów Ostatnio na targach w Essen pojawiły się niezależne testy w których KW wypadł niemal identycznie jak AP czy Vogtland, które jak wiadomo, kosztują ułamek ceny KW (w którym oczywiście płacisz za wykorzystane materiały ale w dużej mierze płacisz za markę i dobry marketing)
jacca90 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Tyle ze na Kw pojedzisz dluzej niz na AP badz MS
julekF1 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Szukaj uzywki kw bo dla mnie wydac na gwint 1500-2500 ktory jest sredniej klasy jest nieiplacalne. Uzywka kw bije wszystkie nowki za 2500 miałem nowe KW nowego Bilsteina i nowe AP Jeśli chodzi o jazdę na KW i AP to nie ma sensu przepłacać za KW
Janis Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) W takim razie szukam KW jakiegoś.. chyba ciężko będzie coś czuje. Do wydania 1000zł na gwint mam.Jeszcze pytanie: FK | KW, dwie inne firmy tak? Bo tutaj znalazłem jakąś używkę.. http://olx.pl/oferta/zawiesznie-gwintowane-gwint-vw-passat-b5-fk-maly-przebieg-CID5-IDccDk9.html#ba809a83c1 Edytowane 6 Stycznia 2016 przez Janis
shane83 Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 miałem nowe KW nowego Bilsteina i nowe AP Jeśli chodzi o jazdę na KW i AP to nie ma sensu przepłacać za KW też polecam AP
.md Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Panowie, a może mi ktoś fotograficznie, albo rysunkowo przedstawić wizualną różnice między gwintem na tył do ośki i quattro ?
shane83 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) tył różni się mocowaniem http://www.mapet-tuning.com/sklep/a4--s4--b5--b6--b7--c-2846_2317_15914_15915_16796.html?osCsid=gh00sl4sc609eeq3khc3igned0 Edytowane 21 Lutego 2016 przez shane83
.md Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 więc jak rozumiem, różnica tylko w górnym mocowaniu?
PRZEMEK 2800 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Górne mocowanie jest inne i w quattro gwint na tylnim amortyzatorze zaczyna się od dołu do srodka nie jak w osce od srodka do gory
.md Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 No ok rozumiem. A teraz pytanie czysto teoretyczne ( pomijając koszty i sens pomysłu ) Gdyby nagwintować amortyzator z ośki do końca, dorobić mocowanie górne to mogłoby to zdać egzamin?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się