Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Potrzebny magik AEB/ogromne spalanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Panowie potrzebny ktoś w Lublinie kto ogarnia Audi ponieważ ja już nie mam siły do tego samochodu. AEB moc 180hp+ robię krótkie dystanse ale staram się wyjechać też czasem na dłużej żeby go dobrze zagrzać. Spalanie po mieście oscyluje w granicach 18-19L tankowanie za 100zł czyli 24L to jazda po mieście na ok 120-140km ;(( wycięty katalizator, błędów nie ma po za ''sporadyczny błąd położenia przepustnicy''. Nie potrafię rozgryźć tego auta ale jak widzę innych dystanse również na krótkich odcinkach to się za głowę łapie. Mój pali 2x więcej można by powiedzieć. Czy ktoś coś w Lublinie pomoże rozgryźć ten samochód ???? od razu powiem nie umiem zrobić logów nigdy tego nie robiłem oraz nie posiadam kabla, błędy sprawdzał mi znajomy.

Opublikowano

Też robie krótkie odcinki i mi pali 16L gdzie innym 7-9L.. I niby 1.6, ktoś mi mówił ze sonda może wariować .. Wymieniłem filtr paliwa, paliwo mam naprawdę dobrej jakości, pompa w dobrym stanie jest. Więc można powiedzieć podpinam się pod temat..

Opublikowano

1. czujnik wody

2. Sonda lambda

3. Przeplywka

Opublikowano

Najlepiej podpiąć vaga i sprawdzić błędy. Przy takim spalaniu to pewnie jakieś się znajdą.☺

Opublikowano (edytowane)

jacek70 tak jak pisałem wyżej jest jedyny błąd ''błąd położenia przepustnicy'' żadnych innych błędów, przepływka czyszczona, jest idealny przepływ sprawdzane było jeszcze wymienię świece ponieważ odkąd go mam czyli rok czasu to nie wymieniałem może coś pomoże

PS sąda też chodzi dobrze

Edytowane przez spid1261
Opublikowano

Daj loga "sądy"

Opublikowano (edytowane)

Doszedł już kabelek i zrobiłem amatorskie nagranie. Da się coś z tego wywnioskować ??

Konkretne logi będę miał zrobione ok czwartku/piątku dziś nagrałem filmik dopóki nie padł mi laptop. Wrzucam również zdjęcie błędów oraz licznika jaką miał temperaturę przy robieniu amatorskiego nagrania. Czy coś z tych rzeczy może świadczyć o powodzie duże spalania ?

http://postimg.org/image/6ho2xyq2r/

http://postimg.org/image/5n9kqk0qr/

http://www.youtube.com/watch?v=U3sNUMiPP4M&feature=youtu.be

Edytowane przez spid1261
Opublikowano

Silnik byl dobrze nagrzany ?

Bo tutaj widze 75 stopni

Opublikowano

Silnik byl dobrze nagrzany ?

Bo tutaj widze 75 stopni

Miał tyle ile widzisz. Musiałem to szybko zrobić bo miałem lapka na parę minut. Czy coś rzuciło Ci się w oczy że jest nie tak ??

Opublikowano

auto nagrzewa sie do 90- stopni ?

Opublikowano

Ta rzuciło. Ze auto ma 75 stopni zamiast 90 :) odpowiedź na Tomka pytanie :)

Opublikowano

wymień przepustnicę bo masz ją uszkodzoną,wydechu nie masz czarnego obkopconego ?

Opublikowano

Witam, Panowie potrzebny ktoś w Lublinie kto ogarnia Audi ponieważ ja już nie mam siły do tego samochodu. AEB moc 180hp+ robię krótkie dystanse ale staram się wyjechać też czasem na dłużej żeby go dobrze zagrzać. Spalanie po mieście oscyluje w granicach 18-19L tankowanie za 100zł czyli 24L to jazda po mieście na ok 120-140km ;(( wycięty katalizator, błędów nie ma po za ''sporadyczny błąd położenia przepustnicy''. Nie potrafię rozgryźć tego auta ale jak widzę innych dystanse również na krótkich odcinkach to się za głowę łapie. Mój pali 2x więcej można by powiedzieć. Czy ktoś coś w Lublinie pomoże rozgryźć ten samochód ???? od razu powiem nie umiem zrobić logów nigdy tego nie robiłem oraz nie posiadam kabla, błędy sprawdzał mi znajomy.

Witam :hi:

Znam warsztat gdzie ja korzystam żeby podpiąć vaga jak mam kłopoty.

Warsztat jest solidny Lublin ul.Ustronie 32.

Opublikowano

wymień przepustnicę bo masz ją uszkodzoną,wydechu nie masz czarnego obkopconego ?

a co ma przepustnica do obkopconego wydechu>??

Opublikowano

w tych na sznurku ? dużo

nie fersztejen

Opublikowano

Kolega miał na myśli przepustnicę sterowaną linką. ( na sznurku)☺

Opublikowano

a czym sie różni przepustnica sterowana linka od tej elektrycznej?


to takie szukanie dziury w całym.

Opublikowano (edytowane)

Wydech jest trochę taki obkopcony jak mówisz, ogólnie usłyszałem też oponie że mam bardzo dużą ilość spalin, czasem duże bąki sadzi ale normalnie nie są czarne ani niebieskie. Nagrzewa się normalnie do 90* w mrozy jak zauważyłem przy -17 nagrzał się do 90* potem temp spadła do 80 ale po jakimś czasie nie długim 10min max wskoczyła na 90*.

Do tego jeszcze czasem jak jadę i wrzucę auto na luz jak dojeżdżam do świateł to obroty trzymają się na ok 750-800 aż do momentu zatrzymania auta do zera gdy zahamuję do zera to od razu momentalnie wskakują obroty na 900 czy to też może być jakaś wada ?? jak zauważyłem że evap nie cyka to podczas zmiany biegu na wyższych obrotach np na 2 do 3,500tys kręcąc i wrzucając 3 bieg przy wciśnięciu sprzęgła obroty tak szybko spadały jakby miał zgasnąć ale chyba evap się odwiesił bo było tak kilka razy i teraz normalnie chodzi.

Edytowane przez spid1261

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...