Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Air'ed DELFINEK by Karol, quattro,345/288 ,Veemann 19x9.5, 219KM/401Nm


K4rol81

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 15.06.2018 o 22:11, kamelus_ napisał:

Nie wiem czy i jakie miałeś w życiu gwinty ale uwierz mi MTS ap itp. to nie ma nic wspólnego z dobrym zawieszeniem. I jak np ap jeszcze w miarę wybiera to sypie się po dwóch sezonach. Jak nie leje to skrzypi itp. Wolałbym markowy używany w dobrym stanie naturalnie niż nowe badziewie. Nie piszę tego żeby szukać zaczepki bo masz bardzo ładne B7 doktórego ten MTS wogóle nie podchodzi. Przerabiałem w swoim życiu MTS, ap, eibach wszystkie modele, H&R, 1be, 1 bv i co tam jeszcze i uwierz tu niestey cena jest wprost proporcjonalna do komfortu, zakresu regulacji i trwałości.

Za ten pieniądz do turlania się po Kielcach, to w zupełności wystarczy. Ja się pytam dlaczego dopiero teraz wpada gwint :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, H4mm3R napisał:

Za ten pieniądz do turlania się po Kielcach, to w zupełności wystarczy. Ja się pytam dlaczego dopiero teraz wpada gwint :decayed:

@H4mm3R też mi się tak wydaje że styknie, zobaczymy na dłuższe trasy 3x w roku :)   a dlaczego dopiero teraz ?? do pewnych decyzji trzeba dorosnąć i zebrać $$   :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, kamil-vag napisał:

To ile taki zestawik ? 

1500 pesos

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.06.2018 o 09:30, H4mm3R napisał:

Ja się pytam dlaczego dopiero teraz wpada gwint :decayed:

Dopiero teraz, bo mieliśmy problem z dostępnością. I tej wersji się trzymajmy ?

 

W dniu 15.06.2018 o 22:11, kamelus_ napisał:

Przerabiałem w swoim życiu MTS, ap, eibach wszystkie modele, H&R, 1be, 1 bv i co tam jeszcze i uwierz tu niestey cena jest wprost proporcjonalna do komfortu, zakresu regulacji i trwałości.

Też nie jedno zawieszenie w swoim życiu używałem. FK, H&R, KW V1, V2, teraz MTS. A w B7 MTS wpadł w miejsce KW V2 :D Nie będę pierniczył nic w stylu "MTS bije KW na głowę), bo renoma KW jest niezaprzeczalna. Podobnie jak i cena... Ale na pewno nie zgodzę się z tym że jak coś jest znacznie tańsze to zaraz musi być kiepskiej jakości. Tak jak chłopaki piszą i ja to potwierdzam - przez kilka lat MTS zrobił ogromny skok jakościowy. I akurat zestawy do Audi 8E mają wszystko to co aktualnie najlepsze w ofercie marki, czyli przede wszystkim hexaCOIL i springi Eibacha na obu osiach. Springi 1:1 identyczne z tymi jakie są montowane w zestawach Pro-Street-S.

Moje 3.0 TDI Quattro w Avancie to jedna z cięższych opcji (nie licząc S/RS - z nimi rzeczywiście MTS sobie nie poradzi pod kątem nacisków. Podobnie jak Eibach, który do tych modeli nie oferuje gwintów). Jestem świeżo po tripie od morza aż po Czechy, ultra załadowanym autem. I do pracy zawieszenia zwyczajnie nie mam zastrzeżeń. Radziło sobie jak należy nawet z wpadaniem w uskoki na śląskich odcinkach autostrady, z prędkościami 160+. Okoliczne szlaki między Bytomiem a Wałbrzychem (dawno nie widziałem takich "dróg" ?) też pokonane względnie znośnie (mimo wszystko mówimy o niskim aucie z oponami o niskim profilu więc o szybkim przelocie, kosztem felg, nie było mowy).

 

A wracając do głównego tematu, dzięki Karol za cierpliwość w oczekiwaniu na zawias. Wierzę że będziesz zadowolony ;) Fajnie że tak szybko ogarnąłeś montaż ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Trewor87 jeszcze nie założyłem ,ale po niedzieli się za to biorę  :) bo już wytrzymać nie mogę , ale skoro mówisz że przejechałeś nad morze i wróciłeś to jestem spokojny bo pod koniec lipca też taki trip robię .

A tym czasem mam nadzieję już ostatnie fotki na sprężynach :)  w takim wydaniu auto zostaje na 2018 rok ,jutro jeszcze ściemniamy szyby z tyłu i finito  :)

35543018_1856587514640335_9016085812659355648_o.jpg

35516159_1855665068065913_3869902710656466944_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaa, czyli faktycznie będzie niżej ? Precyzując, ja WRÓCIŁEM nad morze, bo tu mieszkam ;) Trójmiasto -> Ojcowski Park Narodowy (Hercules Tour) -> Bytom -> Czechy -> Trójmiasto. Jedna opona na śmietnik (jakaś blacha mi wlazła), jedna szyba uderzona kamieniem (druga w tym miesiącu...). Ale zawieszenie dało radę! :D

 

Czekam na foteczki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Trewor87 napisał:

Aaaa, czyli faktycznie będzie niżej ? Precyzując, ja WRÓCIŁEM nad morze, bo tu mieszkam ;) Trójmiasto -> Ojcowski Park Narodowy (Hercules Tour) -> Bytom -> Czechy -> Trójmiasto. Jedna opona na śmietnik (jakaś blacha mi wlazła), jedna szyba uderzona kamieniem (druga w tym miesiącu...). Ale zawieszenie dało radę! :D

 

Czekam na foteczki ;)

No to rzeczywiście ładny kawałek drogi, z tymi szybami to jakiś pech ja 2 w ciągu miesiąca załatwiłem ,jedna w służbowym druga w audi . Po weekendzie montuję  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze co tu się wyczyniają za gwintowania ? dopełni to fajnie całości, ale coś czuje że następnym po obniżeniu będzie zmiana koła, bo zacznie być niedosyt ?

@Trewor87 a jak się ma sprawa tego gwintu do B8? Jest też taki dostępny ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Krzysztof.95 napisał:

Jakie masz obecnie założone te sprężyny? Będą Ci potrzebne? :naughty:

Weitec , jak założę gwint i będzie wszystko oki to pewnie polecą ha sprzedaż

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karol to Ty na DuBiT przyjedziesz już na gwincie :whistling:

Pięknie :good:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kamil-vag napisał:

Karol to by mógł tam na hali stać :P:P:P

Wysłałem zgłoszenie ale jak narazie cisza więc... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, KoJ@K napisał:

@Trewor87 a jak się ma sprawa tego gwintu do B8? Jest też taki dostępny ? 

A4 B8 i Golf VII są na szczycie listy "do zrobienia". Niemal na pewno pojawią się jeszcze w tym roku. Ale z tym zapraszam na PW, żeby nie bałaganić koledze w temacie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały piątek walki i niestety sukces w 70%, poległem na wymianie sprężyn z tyłu :( na szczęście z przodem nie było najmniejszego problemu. Na tyle tylko wrzuciłem amortyzatory od mtsa, sprężyny weiteca. Tył I tak dobrze siedział więc przód dałem na dół, muszę powiedzieć że jedzie się fajnie ale takie ustawienie to tylko na zloty. Sensownych zdjęć brak, ale po Dubit coś wrzucę lepszego. 

PSX_20180630_181229.jpg

PSX_20180630_181308.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie wyjeżdżałem ;) wczoraj tylko wyjechałem I tylko delikatnie czymś przytarłem (garaż w bloku tam gdzie byłeś) więc nie ma tragedii, na Dub It dojadę ??

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie leży, zazdroszczę,  ja gwintu tak nie skręce nigdy przez drogi u mnie i dojazdy do domu, teściów itp..

 

Fela jeszcze lepsza robotę robi :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...