Mikołaj276 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Witam wszystkich, to mój pierwszy temat na forum Niedawno kupiłem Audi a4 b6 z silnikiem 1.9 tdi Avb i dopiero zapoznaję się z tym samochodem, i mam takie pytanie czy u was w środku jest słyszalny tak zwany klekot diesla ? Pytam z tego względu bo miałem okazje przejechać się taką samą a4 tylko z silnikiem avf 130km i w ogóle nie słychać jak się jedzie ze to diesel, a u mnie czy to na postoju czy podczas przyspieszania słychać ten charakterystyczny dzwięk diesla. Czy to normalne dla avb? Czy cichsza praca avf jest spowodowana inną konstrukcją silnika?Może coś mi nie domaga w tym silniku że tak go słychać ?Za każdą odpowiedź serdeczne dzięki.Pozdrawiam.
Gość Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Moze cos z katem wtrysku masz,roznic byc nie powinno.moze masz przekladke z anglika i nie wsadzili wygluszenia od strony wewnetrznej
Mikołaj276 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2016 Samochód sprowadzony z Niemiec to raczej nie anglik A jak sprawdzić ten kąt wtrysku ? I jak to wyregulować ?
lukasz51237 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Samochód sprowadzony z Niemiec to raczej nie anglik A jak sprawdzić ten kąt wtrysku ? I jak to wyregulować ? Kąt synchronizacji na Vagu 4 grupa powinno być pomiędzy -3 a + 3. Zrób jeszcze logi pompek tak z ciekawości.
Mikołaj276 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2016 Postaram się jak najszybciej to sprawdzić. Czy to może być powodem glosniejszej pracy silnik?
Ralen Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 (edytowane) UPmoże być kont synchronizacji (chyba najlepiej ustawić na 0 chociaż jak dasz na + to będzie ciszej ale mniej dynamicznie).Powodów głośnej pracy silnika może być milion 200 U mnie problemem były nie wymienione filtry (powietrza i paliwa) oraz problemy z układem paliwowym (pompowtryskiwacze i ich uszczelnienia) Powodem może być też dawno nie zmieniany olej oraz poduszki silnika i skrzyni oraz wygłuszenie auta.Wlicz to też wszystkie plastiki które mogą Ci rezonansować, to też się nawarstwia od silnika. Edytowane 18 Stycznia 2016 przez Ralen
Mikołaj276 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2016 Olej i filtry wymieniłem z miesiąc temu Tak to jest cicho tylko słychać ten klekot diesla a w tej a4 z silnikiem avf nawet nie słychać że to diesel jest pod maską. Postaram się jak najszybciej posprawdzac w vagu co i jak. Posiada ktoś jakiś manual jak to wszystko wyregulowac?
albert224 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Ja mam AVF i powiem ci że mi bardzo głosno chodzi. Wkurza mnie to już. Nie mam porównania bo nie mam mozliwości przejechania sie innym A4. Ale wiem że u mnie jest głosno. i Słyszalne jest takie ciche stukanie(całyczas jak jadę) ,a gdy wrzucę luz to to cykanie(stukanie) ucicha. Jak mu wcisne mocniej gaz i sie rozpedza to buczy głosno.
Mikołaj276 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2016 No ten avf u znajomego to chodzi cichutko jak benzyna w ogóle nie słychać ze to diesel a u mnie słychać ze pod maską jest diesel U cb to może dwumas słychać :/
albert224 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 raczej to nie dwumas. jest to głosny charaterystyczny dziwek diesla. na postoju na zewnatrz też jest troche głosny.
Mikołaj276 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2016 To tak jak u mnie :\ muszę koniecznie w vagu posprawdzac pompowtryski, może to tylko kwestia ustawienia
lukasz51237 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 A może to wydech gdzieś puszcza?
Mikołaj276 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2016 Wydech raczej nie bo nigdzie nie widać żeby dmuchało. Musze sprawdzić ten kat synchronizacji ale dopiero jutro pewnie to sprawdze tylko jeszcze nie wiem jak
lukaszooo Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 kwestia stanu jeden chodzi cicho drugi klekocze jak traktor nie ma reguły jaki model silnik. Z AVB spotkałem sie jakieś 3 razy i te auta które widziałem chodziły naprawde ładnie jak na 1.9 PD. Sprawdz synchro, ustaw najpierw na 0, potem na +2 i opisz efekty, nastepnie zdejmij pasek wielorowkowy moze to altek lub pompa robi taki hałas.
1977andrzej Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Panowie...o czym ten temat Jak przeszkadza klekot diesla to trzeba zmienić na benzynę, albo przynajmniej na nowoczesny diesel z CR. Jeśli tego mało to hybryda lub elektryczny Jak jeden z kolegów wcześniej wspomniał powodów może być million, że dany egzemplarz jest głośniejszy. Jeśli dobrze jedzie, pali w normie to trzeba jeździć i nie szukać problemów.
lukaszooo Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Wniosłeś tyle do tematu że do tej pory nie moge tego ogarnąć.
czarlo Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Nie co tu dużo dyskutować. 1.9 TDI z PD jest hałaśliwy i już.
lukaszooo Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Skoro pisze ze porównywał z innym i chodzi brzydko po co takie bzdety walicie.
Mikołaj276 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2016 Dzisiaj sprawdziłem ten kąt synchronizacji wychodzi że jest 6.6 czy to możliwe czy ja coś zle robie ?wszedłem w engine później w meas blocks 08 , później w group wpisałem 004 i w czwartej kolumnie pokazało 6.6cfDobrze ja to zrobiłem ?
SHITERS Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Jak kat wtrysku jest zle ustawiony to auto chodzi jakby my wszystkie zawory graly. Metaliczne stukanie. Masz taki objaw? Opisalbym to bardzo twarda praca, az nieprzyjemna do sluchania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się