Mikołaj276 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2016 No twarda praca to napewno, jak traktor prawie czyli że dobrze zmierzyłem to programem?
lukaszooo Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 tu masz opisane jak to przestawić http://a4-klub.pl/index.php?/topic/47585-b5-ajm-ustawianie-kata-synchronizacji-w-pd-fotostory/
lukasz51237 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 (edytowane) No twarda praca to napewno, jak traktor prawie czyli że dobrze zmierzyłem to programem? Jeśli jest kąt ustawiony na 6.6 to nie powinien twardo chodzić, ale bardzo nierówno, z tego co wiem to po przestawieniu na -1, -2 bardziej twardo pracuje a im więcej na plus tym bardziej miękko. Zrób komplet logów i wrzuć Edytowane 20 Stycznia 2016 przez lukasz51237
lukaszooo Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 a z tego co ja wiem to przy +6 są duze problemy z rozruchem.
Mikołaj276 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2016 Miał problem z rozruchem ale tylko jak temp. była ponizej 6 stopni.Panowie już problem rozwiązany ostawiłem ten kąt na 0.0 tak jak podaliście mi w linku i audi zyskała drugą młodość chodzi cichutko i nawet lepiej przyspiesza teraz stojąc na skrzyżowaniu nawet nie słychac że jest diesel pod maska Wielkie dzieki za pomoc Gdybym mógł to browarek dla każdego za ta pomoc
lukasz51237 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 (edytowane) a z tego co ja wiem to przy +6 są duze problemy z rozruchem. http://vaglog.pl/log_242054.html logi mojego od razu po zakupie, na zimnym dochodziło do 6.5 a palił z pół obrotu Co Ty mnie tak ciśniesz mistrzu? Edytowane 20 Stycznia 2016 przez lukasz51237
lukaszooo Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Nie cisne tylko wyprowadzam ludzi z bledu.
Ralen Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 gdzies tu czytałem kiedyś że AWX i AVF nie mają problemów z odpalaniem nawet na uszkodzonych swiecach zarowych wiec nie dziwi mnie w sumie ze palil Ci z pol obrotu Moj na uszkodzonych pompkach tez pali od strzała.
lukasz51237 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 gdzies tu czytałem kiedyś że AWX i AVF nie mają problemów z odpalaniem nawet na uszkodzonych swiecach zarowych wiec nie dziwi mnie w sumie ze palil Ci z pol obrotu Moj na uszkodzonych pompkach tez pali od strzała. Mylisz się, zobacz ile było ostatnio tematów o źle odpalających AWX/AVF przy niskich temp ludziska nie mogli dojść dlaczego tak źle palą. Nie cisne tylko wyprowadzam ludzi z bledu. A co jeśli sam czasem się mylisz?
Ralen Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 gdzies tu czytałem kiedyś że AWX i AVF nie mają problemów z odpalaniem nawet na uszkodzonych swiecach zarowych wiec nie dziwi mnie w sumie ze palil Ci z pol obrotu Moj na uszkodzonych pompkach tez pali od strzała. Mylisz się, zobacz ile było ostatnio tematów o źle odpalających AWX/AVF przy niskich temp ludziska nie mogli dojść dlaczego tak źle palą. Nie cisne tylko wyprowadzam ludzi z bledu.A co jeśli sam czasem się mylisz? Ale ja nie wspominałem o temperaturach -15 tylko miałem na myśli raczej normalne warunki przy -15 każdy ma problemy, nawet benzyna ostatnio u kolegi. Przy normalnych warunkach awx i AVF nie powinny mieć problemów z odpalaniem, tak mi mówili ludzie w temacie o swiecach zarowych
lukaszooo Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Synchro to problem bardzo powszechny. Wielu mechanikow twierdzi ze to co wychodzi z blokad to idealne 0, niestety tak nie jest ale dzieki takim cudakom mam zajecie.
grzes283 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Dokładnie. Przerabiałem temat u siebie. Rzadko kiedy synchro jest idealnie. Co do odpalania AVF na uszkodzonych świecach, czy pompkach.....ja miałem po zakupie auta DUŻE problemy z odpaleniem go przy ok. -10. Wymieniłem świece i po problemie, ale czy pali z pół obrotu....na pewno nie. Co do kultury pracy, to też jeszcze zależy od przebiegu, oleju...o wiele wiele więcej. Raczej nie powinno się porównywać, bo ześwirujemy :-)
lukasz51237 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Synchro to problem bardzo powszechny. Wielu mechanikow twierdzi ze to co wychodzi z blokad to idealne 0, niestety tak nie jest ale dzieki takim cudakom mam zajecie. Racja zawsze coś się przestawi choćby minimalnie ale zawsze. Ostatnio ustawiałem znajomemu synchro po wymianie rozrządu w C5 ajm było przestawione z -1 na 4 a mechanik podobno blokował. Dokładnie. Przerabiałem temat u siebie. Rzadko kiedy synchro jest idealnie. Co do odpalania AVF na uszkodzonych świecach, czy pompkach.....ja miałem po zakupie auta DUŻE problemy z odpaleniem go przy ok. -10. Wymieniłem świece i po problemie, ale czy pali z pół obrotu....na pewno nie. Co do kultury pracy, to też jeszcze zależy od przebiegu, oleju...o wiele wiele więcej. Raczej nie powinno się porównywać, bo ześwirujemy :-) Teraz z pół obrotu nie pali, ale wtedy jak było 10, 15 na plusie to owszem Małe różnice w głośności pracy silnika to nic, ale jak koledze serio głośniej pracuje niż innym to coś jest na rzeczy.
albert224 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 (edytowane) Jechałem dziś jako pasażer AVF znajomego i praktycznie wogóle nie było słychać silnika.W moim AVF jest on słyszalny zawsze a przewarznie od 1900 obr. gdy chce dynamicznie przyspieszyć. Do tego coś w nim stuka ,ale nie moge dojść co to może być. Mój tata nie może spać w nocy tak drazni go to stukanie. Musze skombinować lapka i sprawdzić ten kat synchronizacji. Ale wydaje mi sie że jest ok bo oprócz tego ze chodzi jak traktor to wszystko inne jest ok. Edytowane 24 Stycznia 2016 przez albert224
lukasz51237 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 (edytowane) Edytowane 24 Stycznia 2016 przez lukasz51237
miszaq92 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Jak i ile kosztuje to ustawienie katu wtrysku?
lukaszooo Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Jak chcesz ustawie ci kat wtrysku za browara
lukasz51237 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/47585-b5-ajm-ustawianie-kata-synchronizacji-w-pd-fotostory/
albert224 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Kąt wtrysku ustawia sie tak samo jak kat synchronizacji wałka rozrzadu? jedno wiąże się z drugim?
lukasz51237 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Kąt wtrysku ustawia się w silnikach VP, kąt synchronizacji w silnikach PD.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się