Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 tdi Avb głośniejszy od Avf


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No twarda praca to napewno, jak traktor prawie :)
czyli że dobrze zmierzyłem to programem?

Opublikowano (edytowane)

No twarda praca to napewno, jak traktor prawie :)

czyli że dobrze zmierzyłem to programem?

Jeśli jest kąt ustawiony na 6.6 to nie powinien twardo chodzić, ale bardzo nierówno, z tego co wiem to po przestawieniu na -1, -2 bardziej twardo pracuje a im więcej na plus tym bardziej miękko. Zrób komplet logów i wrzuć ;)

Edytowane przez lukasz51237
Opublikowano

a z tego co ja wiem to przy +6 są duze problemy z rozruchem.

Opublikowano

Miał problem z rozruchem ale tylko jak temp. była ponizej 6 stopni.
Panowie już problem rozwiązany :D
ostawiłem ten kąt na 0.0 tak jak podaliście mi w linku i audi zyskała drugą młodość :D chodzi cichutko i nawet lepiej przyspiesza :)
teraz stojąc na skrzyżowaniu nawet nie słychac że jest diesel pod maska :D
Wielkie dzieki za pomoc :) Gdybym mógł to browarek dla każdego za ta pomoc :D

Opublikowano (edytowane)

a z tego co ja wiem to przy +6 są duze problemy z rozruchem.

http://vaglog.pl/log_242054.html

logi mojego od razu po zakupie, na zimnym dochodziło do 6.5 a palił z pół obrotu :) Co Ty mnie tak ciśniesz mistrzu? :hi:

Edytowane przez lukasz51237
Opublikowano

Nie cisne tylko wyprowadzam ludzi z bledu.

Opublikowano

gdzies tu czytałem kiedyś że AWX i AVF nie mają problemów z odpalaniem nawet na uszkodzonych swiecach zarowych wiec nie dziwi mnie w sumie ze palil Ci z pol obrotu :)
Moj na uszkodzonych pompkach tez pali od strzała.

Opublikowano

gdzies tu czytałem kiedyś że AWX i AVF nie mają problemów z odpalaniem nawet na uszkodzonych swiecach zarowych wiec nie dziwi mnie w sumie ze palil Ci z pol obrotu :)

Moj na uszkodzonych pompkach tez pali od strzała.

Mylisz się, zobacz ile było ostatnio tematów o źle odpalających AWX/AVF przy niskich temp ludziska nie mogli dojść dlaczego tak źle palą.

Nie cisne tylko wyprowadzam ludzi z bledu.

A co jeśli sam czasem się mylisz? :wink:

Opublikowano

gdzies tu czytałem kiedyś że AWX i AVF nie mają problemów z odpalaniem nawet na uszkodzonych swiecach zarowych wiec nie dziwi mnie w sumie ze palil Ci z pol obrotu :)

Moj na uszkodzonych pompkach tez pali od strzała.

Mylisz się, zobacz ile było ostatnio tematów o źle odpalających AWX/AVF przy niskich temp ludziska nie mogli dojść dlaczego tak źle palą.

Nie cisne tylko wyprowadzam ludzi z bledu.

A co jeśli sam czasem się mylisz? :wink:

Ale ja nie wspominałem o temperaturach -15 tylko miałem na myśli raczej normalne warunki :) przy -15 każdy ma problemy, nawet benzyna ostatnio u kolegi. Przy normalnych warunkach awx i AVF nie powinny mieć problemów z odpalaniem, tak mi mówili ludzie w temacie o swiecach zarowych

Opublikowano

Synchro to problem bardzo powszechny. Wielu mechanikow twierdzi ze to co wychodzi z blokad to idealne 0, niestety tak nie jest ale dzieki takim cudakom mam zajecie.

Opublikowano

Dokładnie. Przerabiałem temat u siebie. Rzadko kiedy synchro jest idealnie.

Co do odpalania AVF na uszkodzonych świecach, czy pompkach.....ja miałem po zakupie auta DUŻE problemy z odpaleniem go przy ok. -10. Wymieniłem świece i po problemie, ale czy pali z pół obrotu....na pewno nie.

Co do kultury pracy, to też jeszcze zależy od przebiegu, oleju...o wiele wiele więcej. Raczej nie powinno się porównywać, bo ześwirujemy :-)

Opublikowano

Synchro to problem bardzo powszechny. Wielu mechanikow twierdzi ze to co wychodzi z blokad to idealne 0, niestety tak nie jest ale dzieki takim cudakom mam zajecie.

Racja zawsze coś się przestawi choćby minimalnie ale zawsze. Ostatnio ustawiałem znajomemu synchro po wymianie rozrządu w C5 ajm było przestawione z -1 na 4 :facepalm: a mechanik podobno blokował.

Dokładnie. Przerabiałem temat u siebie. Rzadko kiedy synchro jest idealnie.

Co do odpalania AVF na uszkodzonych świecach, czy pompkach.....ja miałem po zakupie auta DUŻE problemy z odpaleniem go przy ok. -10. Wymieniłem świece i po problemie, ale czy pali z pół obrotu....na pewno nie.

Co do kultury pracy, to też jeszcze zależy od przebiegu, oleju...o wiele wiele więcej. Raczej nie powinno się porównywać, bo ześwirujemy :-)

Teraz z pół obrotu nie pali, ale wtedy jak było 10, 15 na plusie to owszem :)

Małe różnice w głośności pracy silnika to nic, ale jak koledze serio głośniej pracuje niż innym to coś jest na rzeczy.

Opublikowano (edytowane)

Jechałem dziś jako pasażer AVF znajomego i praktycznie wogóle nie było słychać silnika.W moim AVF jest on słyszalny zawsze a przewarznie od 1900 obr. gdy chce dynamicznie przyspieszyć. Do tego coś w nim stuka ,ale nie moge dojść co to może być. Mój tata nie może spać w nocy tak drazni go to stukanie. Musze skombinować lapka i sprawdzić ten kat synchronizacji. Ale wydaje mi sie że jest ok bo oprócz tego ze chodzi jak traktor to wszystko inne jest ok.

Edytowane przez albert224
Opublikowano (edytowane)
Edytowane przez lukasz51237
Opublikowano

Jak i ile kosztuje to ustawienie katu wtrysku?

Opublikowano

Jak chcesz ustawie ci kat wtrysku za browara :)

Opublikowano

Kąt wtrysku ustawia sie tak samo jak kat synchronizacji wałka rozrzadu? jedno wiąże się z drugim?

Opublikowano

Kąt wtrysku ustawia się w silnikach VP, kąt synchronizacji w silnikach PD.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...