Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] GTB 2056-190hp/415Nm/FMIC180/EIBACHProKit/18"RS6/ULTER90/B7Multi/S4/DP/320/LED/GREDDY by Boguc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

fajnie dużo niutów masz kolego, chetnie bym wsiadl i zobaczyl jak sie zbiera... hehe ;)

Opublikowano
18 godzin temu, Bequiet napisał:

fajnie dużo niutów masz kolego, chetnie bym wsiadl i zobaczyl jak sie zbiera... hehe ;)

Są tu a4 1.9 co mają po 500Nm, ja chętnie zobaczyłbym jak to się zbiera ?
Ale fakt jeździ się nawet w takim setupie jak u mnie całkiem przyjemnie.

Opublikowano (edytowane)

Nowy Rok zacznie się chyba najważniejszym modem w aucie, w końcu SWAP hebli z 288---> 321 :D
Dotarła dziś paczuszka od kolegi #Dzik ?
Rotingery GT 321mm z powłoką tzw. Graphite Line + klocki Textar?
325c6e0c0bea1.jpg

Edytowane przez boguc
Opublikowano

Pakiet S-line kompletuje się ? od czegoś trzeba zacząć :) chińskie małe rączki pomalowały na czarno, akurat mnie pasuje + klar na to bo podobno farba lubi schodzić.d18dfd4e56623.jpg

Do tego przyszło OBD2 MINI + Torque i będzie taki ala FVIZ na tel ?

4d6647f2381de.jpg

828a76ad43ea1.jpg

Opublikowano

idź pan fchooooj z tym torqe !! Jak dla mnie to przekłamujący badziew ...

Opublikowano
W dniu 18.01.2019 o 11:37, KoJ@K napisał:

idź pan fchooooj z tym torqe !! Jak dla mnie to przekłamujący badziew ...

Podłączyłem dzisiaj to Torque....faktycznie to taka zabawka że idź Pan w fchoj ? już leszy Car Scaner, pokazuje temp płynu, temp w dolocie , jakieś tam doładownie, tak na szybko 5 minut podlączyłem i może być. A OBD Mini spoko sprawa bo czasem nie chce się ciągnąć lapka do auta.

Opublikowano

W końcu upolowane stabilizatory S4 , tył 20mm (nie mierzyłem, ale kupione na forum to liczę że jest jak powinien być) + przód ?
Myślę że będzie czuć różnicę, u mnie seria z tyłu 1BA ma 16mm ?0a8e5b5e63f92.jpg

Opublikowano (edytowane)

Wpadły w końcu Heble 320 Rotinger + Textar, póki co zmiany nie ma bo się układają a przejechałem +-5km.
Wpadły też stabilizatory od S4 ? przód różni się ciężarem tylko od zwykłego ? bo okazało się że jeśli chodzi o grubość to u mnie siedział taki sam?
Auto zrobiło się zdecydowanie stabilniejsze i sztywniejsze po zmianie na s4.
Przy zmianie okazało się że trzeba zmienić piastę + łożysko, także wyszło że to najdroższy mod jak do tej pory ?

774f4018ebf31.jpg

Edytowane przez boguc
Opublikowano
Godzinę temu, boguc napisał:

Wpadły w końcu Heble 320 Rotinger + Textar, póki co zmiany nie ma bo się układają a przejechałem +-5km.
Wpadły też stabilizatory od S4 ? przód różni się ciężarem tylko od zwykłego ? bo okazało się że jeśli chodzi o grubość to u mnie siedział taki sam?
Auto zrobiło się zdecydowanie stabilniejsze i sztywniejsze po zmianie na s4.
Przy zmianie okazało się że trzeba zmienić piastę + łożysko, także wyszło że to najdroższy mod jak do tej pory ?

774f4018ebf31.jpg

Przód od s4/rs4 ma ten sam wymiar tylko rożni ciężarem, natomiast tył różni się gruboscią s4 - 20mm / rs4 22mm.

Hamulce poczujesz po czasie jak się ułożą: ]

Opublikowano

Gruboo lecisz z tematem :D w przyszłym tygodniu też montuje 320mm na przód (288 na tyle już siedzi) to zobaczymy ile to jest warte ?

Opublikowano

A to by się zgadzało, to tak mi się wydawało że ten od S4 cięższy był ale nie byłem pewien co do średnicy czy ma być też trochę większa ?
Zacisk i tarcza 320mm na feldze 16" wygląda super, wypełnia całą fele ? jak umyję auto zrobię foto ?
Szkoda tylko że piasty trzeba było ruszać bo koszt Moda wzrósł x2 no ale przynajmniej wszytko jest zrobione jak nalezy i przygotowane pod moc + ?

Opublikowano

Hej piastę z łożyskiem wymieniałeś bo coś nie pasowało czy po prostu jakieś krzywizny ;)

Opublikowano
4 godziny temu, 3r4 napisał:

Hej piastę z łożyskiem wymieniałeś bo coś nie pasowało czy po prostu jakieś krzywizny ;)

Przy montażu tarcz okazało się że jest minimalne bicie i trzeba lepiej piasty wymienić niż za jakiś czas miałyby się tarcze pokrzywić ?
Także dodatkowo +1200zł ? piasty, łożyska, zestaw naprawczy zacisków, montaż piast, montaż hebli i montaż stabilizatorów przód i tył.

Opublikowano

Przeprowadziłem dziś procedurę docierania tarcz hamulcowych jak tutaj na stronie zalecają:
https://www.czesci24.pl/artykuly/docieranie-tarcz-i-klockow-hamulcowych,58
i mogę powiedzieć że w końcu to hamuje ?
Zrobiłem od wymiany ok. 200km po mieście i dzisiaj procedurę:
- najpierw rozgrzałem hamulce delikatnie hamując z 100-20km/h
- następnie 9x hamowanie 100-20km już z większą siłą na pedał hamulca
- jazda przez ok 10min z prędkością 100-120km/h aby schłodzić tarcze.
Po tym zabiegu zdecydowanie poprawiła się reakcja na pedał hamulca i siła hamowania ?

Od razu apetyt na tył 288 pojawił się ?
Ale najpierw FMIC wpada ?

Opublikowano
Godzinę temu, boguc napisał:

Od razu apetyt na tył 288 pojawił się ?

szukaj 300mm

Opublikowano
W dniu 10.02.2019 o 23:27, Dev napisał:

szukaj 300mm

Na tył na pewno coś wpadnie ale w marcu zaczyna się moc + i w zasadzie najdroższe mody, także trzeba będzie odłożyć trochę $ i wtedy heble tył.
FMIC 180 + GTB2056 by Turbo Spaw

Opublikowano

Pierwszy element układanki, map sensor 4 bar.

28970f86acde3.jpg

Opublikowano

Zima prawie już się kończy ale doszły w końcu kapsle do zimowych felg ?
344183cd9e644.jpg

Opublikowano

Paczka od Dzika dotarła, zmiana oliwy + filtry + płukanka wtrysków + płukanka oleju.

Sobota Gtb + Fmic ?

9813907d3e7ff.jpg

Opublikowano

FMIC 180 + GTB2056 na pokładzie ? Póki co na starym Sofcie i doładowaniu 1.5 bar. Już czuć różnicę ?

Kratki i halogeny zostały ? Profi robota w TURBO SPAW, chłopaki w jeden dzień ogarneli montaż FMIC + GTB i na koniec jeszcze shamowali żeby zobaczyć jak wstaje turbo na starym sofcie ?
4620cb312356a.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...