kepasus Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 Witam Pytanie dość dziwne pewnie i myślę że może część z was pomyśleć że to moje złudzenie. Sytuacja jest taka: Jak dodaje gazu w mojej audi gwałtownie (do dechy) to nie przyspiesza tak dobrze jak to robię stopniowo (czyli przyspiesza slabiej). Czuć jest też sporą różnicę jak odpuszczam z pozycji maksymalnej pedal gazu. W pewnym momencie jest czuć wyraźnie lepsze odejście. Pytanie moje jest takie: co może być przyczyną i czy to jest może norma w tym silniku tylko ja się czepiam. Błędów vag nie pokazuje.
kubson Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 Sprawdź na vagu jak tam potencjometr gazu czy aby na pewno jak masz w deche to jest 100%
GreGoriO Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 zdejmij wężyki (i zaślep go) od zaworu EGR, zobacz czy będzie poprawa. ewentualnie sprawdź czy jest podciśnienie(może jest mała dziurka).
Namiot_N1 Opublikowano 25 Marca 2017 Opublikowano 25 Marca 2017 Też mam taki sam problem z moim 2.5tdi v6 180KM . U mnie moc ma jak chce raz ma a raz gdzieś ją traci ... Jak jeżdżę lekko nogi to chodzi jak malina ładnie go wkręca a jak dam w podłogę to różnie jak mu się chce. Co może z nim być ?
GreGoriO Opublikowano 25 Marca 2017 Opublikowano 25 Marca 2017 Sprawdziłeś EGR?CZY jego odłączenie poprawi odpadu?Turbina pracuje poprawnie?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Namiot_N1 Opublikowano 25 Marca 2017 Opublikowano 25 Marca 2017 Egr-a mam zaślepiony do a wężyk do niego odłączyłem i go zaślepiłem , po tym było lekko lepiej niż wcześniej. A Turbo mi się wydaje że ładnie pracuje ale nie wiem jak to sprawdzić żeby mieć pewność. Ostatnio podpisałem samochód pod kompa u kolegi bo ma bata i okazało się że miałem uszkodzoną przepływie i ja wymieniłem na inną używano i też jest lepiej niż było nie szarpie jak Turbo wstanie około 1500 obrotów , tylko plynnie czuć moc ale dalej jest coś nie tak. Gdzie szukać dalej ?
GOLI Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Też miałem tan problem,gdy deptałem na maxa przez chwilę przyspieszał,póżniej zaczynał słabnąć a gdy odpuszczałem gaz zaczynał przyspieszać. Wymieniłem filtr paliwa i problem zniknął.
scania1213 Opublikowano 13 Lipca 2017 Opublikowano 13 Lipca 2017 Dnia 25.03.2017 o 20:40, Namiot_N1 napisał: Egr-a mam zaślepiony do a wężyk do niego odłączyłem i go zaślepiłem , po tym było lekko lepiej niż wcześniej. A Turbo mi się wydaje że ładnie pracuje ale nie wiem jak to sprawdzić żeby mieć pewność. Ostatnio podpisałem samochód pod kompa u kolegi bo ma bata i okazało się że miałem uszkodzoną przepływie i ja wymieniłem na inną używano i też jest lepiej niż było nie szarpie jak Turbo wstanie około 1500 obrotów , tylko plynnie czuć moc ale dalej jest coś nie tak. Gdzie szukać dalej ? Rozwiązałes problem? Mam to samo, tylko że w 2.0 -.-
Namiot_N1 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 (edytowane) Dnia 13.07.2017 o 20:32, scania1213 napisał: Jeszcze nie rozwiązałem tego problemu ale podejrzewam kont wtrysku że jest źle ustawiony albo jak kolega pisał wcześniej filtr paliwa bo mam nie orginalny Edytowane 6 Sierpnia 2017 przez Namiot_N1
Namiot_N1 Opublikowano 6 Września 2017 Opublikowano 6 Września 2017 Chyba już jestem przy rozwiązaniu , na dniach zmierzę miernikiem pompę vacum bo podejrzewam że to ona u mnie powoduje takie zamieszanie że nie bije wystarczającej wartości podciśnienia i źle są kierowane zawory sterujące turbina itp.
GreGoriO Opublikowano 6 Września 2017 Opublikowano 6 Września 2017 Sprawdź też dolot, od turbiny do klapy gaszącej. Ja miałem ostatnio taki problem. Okazało się że miałem dziurę w rurze od ostatniego IC do klapy gaszacej. Gdy jechałem delikatnie, był słaby ale ciągnął. Przy gwałtownym wciśnięciu od razu słabł. Gdy dziura była już duża to zaczął łapać notlaufa. Zmusiło mnie to w końcu do zajęcia się problemem. Dzięki temu mam przynajmniej czysty dolot. Obydwa ICki są nawet wymyte. [emoji3]Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Namiot_N1 Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 Tak zrobię przejrze dokładnie gumowe rury dolotu bo sam nie wiem w jakim stanie one są ale od klapki gaszącej więc że jest ok bo nie dawno demontowałem ją i czyściłem . U mnie jest bardzo dziwny objaw , bo jak daje lekko gaz to chodzi idealnie wkręca sie ładnie i ciągnie a jak dam raptownie gaz w podłogę to idzie słabo ?? Już przez ten czas porzuciłem interculery , dolot , klapkę gaszącą dałem nowe wężyki podciśnienia do zaworkiem n75 itp. I jest lekka poprawa ale dalej to nie to. A silnik lekko odpala i ładnie pali i nie kopci tylko ma jeden wkurzający mankamentem z tym gazem . Narazie postawiłam że to może być pompa vacum bo ona steruje podciśnieniem , muszę zmienić jej ciśnienie. Chyba że macie jakieś lepsze propozycje ??
Namiot_N1 Opublikowano 15 Września 2017 Opublikowano 15 Września 2017 I rozwiązałem zagadkę ... Okazało się że przepływomierz przeładowuje i jest do wymiany jaki polecacie kupić bo znalazłem stronę z różnymi do mojego modelu od 200 - 800 zł Podam link : https://www.czesciauto24.pl/oen/059906461m
majkel_majki Opublikowano 19 Września 2017 Opublikowano 19 Września 2017 Ten zamiennik z linka to śmieć- tylko oryginał Hitachi, na podróbkach są później cuda. Tak na marginesie to nie rozumiem diagnozy- przepływomierz przeładowuje- że niby za dużo mierzy? Przepływomierz w AKE jest co do zasady praktycznie niezniszczalny, masz na potwierdzenie zrobione jakieś pomiary, logi?
scania1213 Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 W dniu 6.02.2016 o 13:56, kepasus napisał: Witam Pytanie dość dziwne pewnie i myślę że może część z was pomyśleć że to moje złudzenie. Sytuacja jest taka: Jak dodaje gazu w mojej audi gwałtownie (do dechy) to nie przyspiesza tak dobrze jak to robię stopniowo (czyli przyspiesza slabiej). Czuć jest też sporą różnicę jak odpuszczam z pozycji maksymalnej pedal gazu. W pewnym momencie jest czuć wyraźnie lepsze odejście. Pytanie moje jest takie: co może być przyczyną i czy to jest może norma w tym silniku tylko ja się czepiam. Błędów vag nie pokazuje. No i jak?? Rozwiązany problem?
Namiot_N1 Opublikowano 23 Września 2018 Opublikowano 23 Września 2018 U mnie miałem takie same objawy co piszesz ale w moim przypadku okazało się że miałem kilka rzeczy do wymiany . Pierwsza to pompa wakum byla wyeksploatowana ledwie coś biła a ona steruje całym podciśnieniem Druga sprawa przepływomierz był uszkodzony , dokładnie miałem uszkodzona jedno sekcję bo on skalda się z dwóch rzeczy od czujnika przepływu powietrza oraz czujnik temperatury powietrza i u mnie ta druga część była uszkodzona . A trzecia rzecz korekta kontu wtrupysku , ustawiłem na 0.2-04. ATDC I to sporo poprawiło , dynamika jest na dardzo dobrym poziomie ale czasem ma jakieś jeszcze małe zadzyszki ale cały czas się tego silnika uczę mam już miejsca podejrzane że może czasem źle sterować mocą zawór ( 059906629A ) albo n75 .
Awiek1 Opublikowano 25 Września 2018 Opublikowano 25 Września 2018 Witam mam podobny problem w moim audi, do tego czasami jak go 'przegonie' zaczynają się wibracje które są przenoszone na całą karoserię. Po przejechaniu spokojna jazda parunastu km już nie wibruje. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem?
Namiot_N1 Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 (edytowane) Może któryś z wtrysków leje , po przegonieniu może się przyciąć i temu ma nie równą pracę . Edytowane 3 Października 2018 przez Namiot_N1
rafal8484 Opublikowano 6 Października 2018 Opublikowano 6 Października 2018 może temat trochę stary ale dla następnych przeglądających sprawdźcie co mierzy przepływka, błąd pokaże jeśli jest 100% uwalona, ale może nie być błędu a przekłamuje, i przy okazji wymiany na używaną lub nowy zamiennik sprawdzić co pokazuje przed zakupem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się